Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-1284Dni -19Godzin -25Minut -8Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

AB dystrybutorem produktów marki Amazfit w Polsce.

Mariusz Laurisz
Mariusz Laurisz
Z branżą nowych technologii związany od ponad dwóch dekad. Od czterech lat Redaktor Naczelny oraz Wydawca magazynu IT Reseller Polska.

Powiązane

AB zostało autoryzowanym dystrybutorem produktów marki Amazfit w Polsce. Do oferty polskiego dystrybutora trafiły flagowe smartwatche. Współpraca azjatyckiego producenta z AB to kolejny etap jego ekspansji na naszym rynku. Obie firmy chcą wykorzystać rosnące zainteresowanie smartwatchami tej marki wśród polskich klientów.

Firma Zepp Health, będąca właścicielem marki Amazfit, specjalizuje się w produkcji urządzeń dla osób aktywnych fizycznie. W swojej ofercie posiada słuchawki bezprzewodowe, bieżnie, inteligentne wagi, ale przede wszystkim smartwatche. Do oferty polskiego dystrybutora trafiło w sumie 11 modeli smartwatchy, do których są bezpłatne dedykowane aplikacje przygotowane przez producenta.

 

– Cieszymy się, że globalni producenci, planując działania w Europie, stawiają na siłę i doświadczenie dystrybucyjne Grupy AB. Każda nowa umowa to dla nas potwierdzenie naszych kompetencji. Z radością poszerzamy więc nasze portfolio o produkty marki Amazfit. Dzięki temu nasi partnerzy mogą zwiększyć atrakcyjność swojej oferty na rynku.  – zaznacza Jarosław Słowiński Purchasing Director w AB S.A.

 

 

Marka Amazfit i jej oferta produktowa

Obecnie produkty Amazfit są dostępne i używane przez osoby aktywne fizycznie w ponad 90 krajach i regionach na całym świecie.

 

– Nawiązanie współpracy z AB, to kolejny krok w budowaniu silnej pozycji marki Amazfit na polskim rynku. Nasze smartwatche, a także inne produkty, które mamy w swoim portfolio są cenione przez polskich klientów, co znajduje potwierdzenie w branżowych rankingach i motywuje nas do dalszych działań. Dzięki współpracy zapewnimy dostęp produktów Amazfit do szerszej grupy partnerów i resellerów. – podkreśla Maciej Deka, Country Manager w Zepp Health.

 

Grupa AB przewiduje, że w najbliższym czasie poszerzy swoją ofertę o kolejne produkty od Amazfit.

Samsung planuje coś wyjątkowo interesującego z Microsoftem. I tak, chodzi o gaming.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Feardemic rozbudowuje portfolio gier, liczy na poszerzenie grona odbiorców.

Feardemic - spółka-córka Bloober Team i wydawca gier z gatunku horror - poszerza swoje portfolio wydawnicze, aby trafić do większej grupy odbiorców, poinformował CEO...

Warszawski Instytut Bankowości/Związek Banków Polskich: 86% Polaków czuje się bezpiecznie, korzystając...

Liderem w obszarze cyberbezpieczeństwa są banki (54%), wyprzedzając tym samym firmy technologiczne (31%) oraz wojsko i policję (30%), wynika z badania "Postawy Polaków wobec...

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

Najnowsze

Poważna luka bezpieczeństwa w procesorach Apple

Badacze z kilku amerykańskich uczelni (m.in. University of Texas w Austin i University of California, Berkeley) odkryli poważną lukę w zabezpieczeniach chipów Apple M1...

Cisco i Microsoft transmitują dane z prędkością 800 Gb/s za...

Cisco ogłosiło sukces, jakim jest przesył danych z prędkością 800 Gb/s transatlantyckim kablem komunikacyjnym Amitié, który biegnie przez 6 234 km - z Bostonu...

Snowflake współpracuje z NVIDIA, aby dostarczyć klientom kompleksową platformę AI

Snowflake, firma oferująca Chmurę Danych, ogłosiła na konferencji NVIDIA GTC rozszerzoną współpracę z firmą NVIDIA. Jej efektem będzie wzmocnienie pozycji klientów korporacyjnych dzięki platformie...

Bank BNP Paribas rozpoczął wdrażanie Oracle Fusion ERP Cloud, pierwszym na...

Bank BNP Paribas rozpoczął wdrażanie Oracle Fusion ERP Cloud. Będzie to pierwszy w sektorze bankowym system Enterprise Resource Planning (ERP) działający całkowicie w chmurze....

OVHcloud poszerza portfolio chmury publicznej o usługę Managed Rancher Service inicjując...

Grupa OVHcloud, europejski lider w dziedzinie chmury, podczas konferencji KubeCon Europe 2024 ogłosiła wprowadzenie nowych usług do rosnącej oferty chmury publicznej, liczącej ponad 40...