Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-1282Dni -17Godzin -26Minut -47Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Accenture, Microsoft i Unilever wyznaczyły nowe standardy w zakresie migracji do chmury firm z branży dóbr konsumpcyjnych

Mariusz Laurisz
Mariusz Laurisz
Z branżą nowych technologii związany od ponad dwóch dekad. Od czterech lat Redaktor Naczelny oraz Wydawca magazynu IT Reseller Polska.

Powiązane

Accenture, Microsoft i Unilever przeprowadziły jedną z największych i najbardziej kompleksowych migracji do chmury wśród firm z branży dóbr konsumpcyjnych. Migracja pozwoliła firmie Unilever, z której produktów  ponad 400 marek korzysta każdego dnia 3,4 miliardy ludzi, stać się przedsiębiorstwem działającym wyłącznie w oparciu o rozwiązania chmurowe.

Dzięki bliskiej współpracy Unilever z Accenture, Microsoft oraz ich spółką Avanade, firmom udało się przeprowadzić transformację chmurową w ciągu zaledwie 18 miesięcy, generując przy tym minimalne zakłócenia w działalności operacyjnej klienta. Migracja do chmury pozwoliła Unilever na zwiększenie bezpieczeństwa i efektywności procesów operacyjnych, a także zapewniła firmie platformę chmurową wspierającą jej innowacyjność i umożliwiającą generowanie wzrostu.

 

Unilever to organizacja oparta na danych. Aby podejmować decyzje szybciej i skuteczniej niż kiedykolwiek wcześniej, korzystamy z zaawansowanych narzędzi analitycznych. Dzięki współpracy z Accenture i Microsoft w zakresie kompleksowej transformacji cyfrowej, możemy skuteczniej reagować na zmieniające się potrzeby konsumentów, efektywniej alokować zasoby – koncentrując się na tym, co napędza wzrost, a także szybciej wprowadzać nasze usługi i produkty na rynek – powiedział Steve McCrystal, Chief Enterprise & Technology Officer w Unilever.

 

Dzięki platformie chmurowej Azure, Unilever będzie mógł przyspieszyć procesy związane z wprowadzaniem nowych produktów na rynek, usprawnić obsługę klientów oraz zwiększyć efektywność operacyjną. Przejście na platformę chmurową jest również spójne z polityką firmy w zakresie zrównoważonego rozwoju oraz redukcji emisji dwutlenku węgla.

Wykorzystane rozwiązanie cyfrowe pozwoli firmie Unilever na zwiększenie mocy obliczeniowej i umożliwi bardziej efektywne i zoptymalizowane prowadzenie działalności. Pełna migracja do chmury przełoży się na poprawę odporności biznesowej firmy, wzmacniając jej bezpieczeństwo oraz umożliwiając lepszą kontrolę nad środowiskiem IT.

 

Drogą do osiągnięcia odporności biznesowej – zarówno teraz, jak i w przyszłości – jest kompleksowa reorganizacja firm oparta na transformacji wszystkich obszarów działalności. Centrum tego procesu stanowi chmura. Dzięki kontinuum chmury, generatywnej sztucznej inteligencji, firma Unilever może zwiększyć innowacyjność, przyspieszyć wzrost oraz jako cyfrowy lider w swojej branży nadal wyznaczać tempo zmian stwierdziła Nicole van Det, Senior Managing Director Accenture i Global Account Lead dla Unilever.

 

Accenture, Microsoft i Unilever wyznaczyły nowe standardy w zakresie migracji do chmury firm z branży dóbr konsumpcyjnych poprzez:

  • Stworzenie nowych możliwości w obszarze innowacji. Dzięki wykorzystaniu możliwości metawersum dla zastosowań przemysłowych, takich jak wprowadzenie cyfrowych bliźniaków i użycie danych w czasie rzeczywistym do przyspieszenia rozwoju produkcji oraz zastosowania platformy chmurowej do analizy danych oraz predykcji.
  • Przyspieszenie identyfikacji trendów i procesów decyzyjnych. Wykorzystując potencjał chmury, sztucznej inteligencji i procesów przetwarzania danych, Unilever może skuteczniej prognozować zmiany rynkowe, a także szybciej się do nich adaptować. Umożliwi to firmie m.in. optymalizację działań w obszarze R&D, zwiększając dynamikę innowacyjności.
  • Wykorzystanie najnowszych rozwiązań z dziedziny AI. W ramach transformacji chmurowej wprowadzona została usługa Azure OpenAI Service umożliwiająca zwiększenie automatyzacji oraz optymalizację doświadczeń – zarówno klientów, jak i pracowników firmy.
  • Zredukowanie śladu węglowego. Rezygnacja z dotychczasowych centrów danych i wprowadzenie modułu Green Cloud Advisor, pozwoliły firmie na migrację do bardziej zrównoważonego i efektywnego środowiska chmury obliczeniowej.

 

– Microsoft i Accenture są dumne z rozszerzenia partnerstwa z firmą Unilever, opartego na wieloletniej współpracy – powiedział Judson Althoff, Executive Vice President i Chief Commercial Officer Microsoft. – Dzięki platformie chmurowej Microsoft Azure i kompleksowej transformacji cyfrowej, Unilever może zwiększać swoją innowacyjność we wszystkich obszarach działalności. Od wykorzystania możliwości metawersum dla zastosowań przemysłowych, po zastosowanie rozwiązań takich jak Azure OpenAI Service w celu redefinicji linii biznesowych. Unilever – dzięki podejściu digital-first – może skutecznie budować swoją odporność biznesową oraz wyprzedzać branżowe tempo innowacji.

 

“Obecność Intela w Europie będzie coraz większa!” podkreślił Michał Dżoga, Country Manager Intela w Polsce w programie IT Reseller TV „Liderzy Branży”

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Feardemic rozbudowuje portfolio gier, liczy na poszerzenie grona odbiorców.

Feardemic - spółka-córka Bloober Team i wydawca gier z gatunku horror - poszerza swoje portfolio wydawnicze, aby trafić do większej grupy odbiorców, poinformował CEO...

Warszawski Instytut Bankowości/Związek Banków Polskich: 86% Polaków czuje się bezpiecznie, korzystając...

Liderem w obszarze cyberbezpieczeństwa są banki (54%), wyprzedzając tym samym firmy technologiczne (31%) oraz wojsko i policję (30%), wynika z badania "Postawy Polaków wobec...

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

Najnowsze

Poważna luka bezpieczeństwa w procesorach Apple

Badacze z kilku amerykańskich uczelni (m.in. University of Texas w Austin i University of California, Berkeley) odkryli poważną lukę w zabezpieczeniach chipów Apple M1...

Cisco i Microsoft transmitują dane z prędkością 800 Gb/s za...

Cisco ogłosiło sukces, jakim jest przesył danych z prędkością 800 Gb/s transatlantyckim kablem komunikacyjnym Amitié, który biegnie przez 6 234 km - z Bostonu...

Snowflake współpracuje z NVIDIA, aby dostarczyć klientom kompleksową platformę AI

Snowflake, firma oferująca Chmurę Danych, ogłosiła na konferencji NVIDIA GTC rozszerzoną współpracę z firmą NVIDIA. Jej efektem będzie wzmocnienie pozycji klientów korporacyjnych dzięki platformie...

Bank BNP Paribas rozpoczął wdrażanie Oracle Fusion ERP Cloud, pierwszym na...

Bank BNP Paribas rozpoczął wdrażanie Oracle Fusion ERP Cloud. Będzie to pierwszy w sektorze bankowym system Enterprise Resource Planning (ERP) działający całkowicie w chmurze....

OVHcloud poszerza portfolio chmury publicznej o usługę Managed Rancher Service inicjując...

Grupa OVHcloud, europejski lider w dziedzinie chmury, podczas konferencji KubeCon Europe 2024 ogłosiła wprowadzenie nowych usług do rosnącej oferty chmury publicznej, liczącej ponad 40...