Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-1254Dni -22Godzin -20Minut -21Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

All of Backup – Rewanż Ligi Mistrzów Backupu: “Najważniejsza jest znajomość środowiska i umiejętność rozmowy z klientem końcowym” – wskazuje Mirosław Chełmecki z Exclusive Networks Poland

Krzysztof Bogacki
Krzysztof Bogacki
Redaktor naczelny IT Reseller, pasjonat kawy, technologii i podróży.

Powiązane

Na stadionie warszawskiej Legii odbyło się wydarzenie organizowane przez Exclusive Networks. Był to kolejny event z cyklu All of Backup, tym razem o nazwie “Rewanż Ligi Mistrzów Backupu”. Skąd taka niecodzienna nazwa?

Wydarzenie All of Backup “Rewanż Ligi Mistrzów Backupu” to zapewne jedno z najbardziej nietypowych spotkań przedstawicieli branży IT. Zamiast typowego schematu: “keynote, wystąpięnia ekspertów, debata, kolacja”, Exclusive Networks zaproponowało swoim partnerom mecz piłki nożnej. I to był, dosłownie, strzał w dziesiątkę. Warto nadmienić, że było to już drugie “piłkarskie” wydarzenie Exclusive Networks – stąd “rewanż” w nazwie.

Piłkarskiego doświadczenia w zespole dystrybutora VAD zresztą nie brakuje. Mirosław Chełmecki, Data Center & Cloud Department Director w Exclusive Networks, to nie tylko ekspert w temacie rozwiązań dla rynku data center, ale też były sędzia piłkarski. Właśnie w rolę arbitra wcielił się podczas meczu pomiędzy partnerami firmy. Z nie mniejszą wprawą prowadził także debatę nt. backupu, w której wzięli przedstawiciele producentów i integratorów. Podzielił się także, przed kamerami IT Reseller TV, pewnego rodzaju spojrzeniem na biznes integratorski:

 

“Najważniejsza jest znajomość środowiska i umiejętność rozmowy z klientem końcowym. Wchodzimy do klienta końcowego (mówię z perspektywy integratora), mamy umiejętność zorientowania się, co posiada w swoim środowisku, rozumiemy czego oczekuje i budujemy, szyjemy projekt na miarę jego potrzeb. Nie wchodzimy z naszym pomysłem. Słuchamy. Jednocześnie musimy mieć wyszkolonych pracowników, aby wiedzę, którą producenci i dystrybutorzy dostarczają, móc w owe środowisko włożyć. Nie wolno zapominać o jednym: jeśli systemintegrator chce w długiej perspektywie zarabiać na współpracy z klientem, musi się o niego troszczyć.” – wyjaśnił Mirosław Chełmecki, Data Center & Cloud Department Director w Exclusive Networks Poland.

 

 

Podczas All of Backup “Rewanż Ligi Mistrzów Backupu” odbyła się także interesująca debata poświęcona obszarowi współpracy na linii producent-dystrybutor-integrator-klient. Co ciekawe, a co wyjątkowo dobre dla całej debaty, jej uczestnicy nie zawsze byli zgodni. Swoisty “kij w mrowisko” wsadził natomiast jeden z obecnych na sali integratorów poruszając kwestię szkoleń oferowanych przez producentów. Dotknął bowiem trudnego tematu związanego z wysokim kosztem bardziej zaawansowanych szkoleń, pomimo iż vendor ostatecznie odnosi korzyść w postaci sprzedaży produktów przez integratora. Sprzedaży, dodajmy, opartej na wiedzy! W najbliższym czasie ukaże się więcej informacji z wydarzenia.

 

Comp podniósł szacunkową wartość EBITDA na 2023 rok

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Feardemic rozbudowuje portfolio gier, liczy na poszerzenie grona odbiorców.

Feardemic - spółka-córka Bloober Team i wydawca gier z gatunku horror - poszerza swoje portfolio wydawnicze, aby trafić do większej grupy odbiorców, poinformował CEO...

Warszawski Instytut Bankowości/Związek Banków Polskich: 86% Polaków czuje się bezpiecznie, korzystając...

Liderem w obszarze cyberbezpieczeństwa są banki (54%), wyprzedzając tym samym firmy technologiczne (31%) oraz wojsko i policję (30%), wynika z badania "Postawy Polaków wobec...

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

Najnowsze

MWC 2024: Motorola zaprezentowała usługę Smart Connect

Podczas MWC 2024 w Barcelonie Motorola nie prezentuje wprawdzie nowych modeli smartfonów, co nie oznacza, że należąca do Lenovo marka, nie miała niczego do...

Qualcomm zaprezentował Snapdragon X80 5G – flagowy modem 5G z dedykowanym...

Qualcomm ma swój poważny udział w rynku mobilnych modemów 5G. Teraz firma z San Diego zaprezentowała nowy model modemu, Snapdragon X80 5G, oferujący jeszcze...

AB S.A. z nowym partnerem – CyberPower w ofercie wrocławskiego dystrybutora

AB S.A., wiodący dystrybutor rozwiązań IT, ogłasza swoją autoryzację jako dystrybutora marki CyberPower. Ta strategiczna współpraca oznacza poszerzenie oferty firmy o innowacyjne rozwiązania z...

MWC 2024: Lenovo pokazało ThinkBook Transparent Display – laptopa z przezroczystym...

Lenovo zaskakuje branżę technologiczną na MWC 2024. Firma pokazała coś, co na poziomie samej koncepcji jest tyleż zaskakujące, co dyskusyjne: laptopa z przezroczystym ekranem.  Mimo...

MWC 2024: Sztuczna inteligencja zawita do zegarków Amazfit

Zepp Health, firma produkująca smartwatche Amazfit, wprowadza na rynek rewolucyjny system operacyjny dla smartwatchy, Zepp OS 3.5, będący pionierem w dziedzinie urządzeń wearable opartych...