Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-165Dni -1Godzin -38Minut -11Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Asseco rusza z kolejną odsłoną kampanii #BiznesBezPapieru, której celem jest zwiększanie świadomości przedsiębiorców w zakresie cyfryzacji biznesu.

Mariusz Laurisz
Mariusz Laurisz
Z branżą nowych technologii związany od ponad dwóch dekad. Od czterech lat Redaktor Naczelny oraz Wydawca magazynu IT Reseller Polska.

Powiązane

Jako lider cyfryzacji w Polsce, Asseco pokazuje, jak efektywnie przenosić tradycyjne procesy biznesowe do świata online. W ramach kampanii uruchamia serwis biznesbezpapieru.pl z praktyczną wiedzą na temat digitalizacji. Do inicjatywy przyłączają się także kolejni Partnerzy m.in. Związek Cyfrowa Polska oraz Samsung, by wspólnie z Asseco edukować rynek.

 

Pandemia covid-19 skokowo przyspieszyła procesy cyfryzacji w przedsiębiorstwach. Wg raportu McKinsey od stycznia do maja 2020 r. gospodarka cyfrowa w Polsce wzrosła o 18,4% czyli 2,5-krotnie szybciej niż w latach 2017-2019. Firmy, które chcą przetrwać kryzys i dalej się rozwijać już teraz przenoszą swoje procesy do świata cyfrowego. Z drugiej strony, badania* pokazują, że choć większość firm (79 proc.) rozumie potrzebę cyfrowej transformacji, to skalowanie inicjatyw cyfrowych, wciąż pozostaje wyzwaniem. Dlatego Asseco wraz z Partnerami rozwija inicjatywę #BiznesBezPapieru, by jeszcze skuteczniej pomagać klientom projektować i wdrażać rozwiązania, które umożliwiają zamianę tradycyjnych procesów na cyfrowe.

 

Przyspieszona digitalizacja powoduje wzrost zainteresowania produktami i usługami cyfrowymi. Zmiany te wymagają od firm i konsumentów wiedzy, jakie rozwiązania są dostępne oraz umiejętności, w jaki sposób z nich korzystać. Zdajemy sobie sprawę, że transformacja cyfrowa wymaga odważnych decyzji oraz wielu zmian, w tym zmiany strategii, procesów i doboru właściwych narzędzi. Asseco jako największa polska firma informatyczna i lider cyfryzacji polskiej gospodarki chce aktywnie uczestniczyć w procesie tych zmian, a także poprzez działania edukacyjne podnosić kompetencje cyfrowe Polaków i wskazywać kierunek rozwoju usług cyfrowych – mówi Artur Wiza, wiceprezes zarządu Asseco Poland.

 

Start serwisu www.biznesbezpapieru.pl

Jednym z filarów nowych działań, w ramach kampanii #BiznesBezPapieru, będzie serwis edukacyjno-informacyjny o tej samej nazwie www.biznesbezpapieru.pl. To pierwszy tego rodzaju serwis, poświęcony w całości cyfryzacji, w którym przedsiębiorcy i konsumenci znajdą porady ekspertów oraz praktyczną wiedzę o jej różnych aspektach. Dowiedzą się m.in.: jak efektywnie przenosić tradycyjne procesy do świata cyfrowego i jakie to przynosi korzyści, jak wykorzystywać narzędzia cyfrowe w różnych dziedzinach życia i jak istotne jest przy tym cyberbezpieczeństwo. Zdobędą także wiedzę o tym, czym są usługi zaufania takie jak jest podpis elektroniczny czy videoweryfikacja. Serwis merytorycznie będą wspierać przedstawiciele Partnerów: Michał Kanownik ze Związku Cyfrowa Polska, dr Michał Kawecki z Wyższej Szkoły Bankowej, Justyna Orłowska z GovTech, dr hab. Krzysztof Kozłowski z SGH, Dr hab. prof. UO Dariusz Szostek, Tomasz Chomicki z Samsung Electronic Polska, Michał Tabor z Obserwatorium.biz, a także eksperci Asseco Poland i Asseco Data Systems.

 

Działania edukacyjne będą prowadzone za pośrednictwem mediów biznesowych i serwisów społecznościowych. Organizowane będą szkolenia dla przedsiębiorców w formie webinarów, a także debaty z udziałem ekspertów.

 

Partnerami kampanii są: Związek Cyfrowa Polska, Samsung, GovTech Polska, Wyższa Szkoła Bankowa w Warszawie, Szkoła Główna Handlowa, Obserwatorium.biz, Santander Consumer Bank, Szostek_Bar i Partnerzy Kancelaria Prawna i Program Czysta Polska.

“HP zasługuje na to by być liderem rynku w każdej kategorii” – mówi Andrzej Sowiński, prezes HP Inc Polska w pierwszym wydaniu programu “Liderzy Branży” IT Reseller TV.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Biuro Informacji Kredytowej: 20% Polaków korzystało lub korzysta z usług chroniących...

Mimo że Polacy mają coraz większą świadomość zagrożeń i skutków kradzieży tożsamości, a 53% respondentów obawia się o bezpieczeństwo danych, z oferty usług zapewniających...

Sprzedaż Carsmile wzrosła o 141% r/r do prawie 2 000 umów...

Carsmile zawarł rekordową liczbę prawie 2 000 umów wynajmu i leasingu samochodów w 2020 r., podała spółka. To wzrost o 141% względem 2019 r.,...

Intel rozbudowuje centrum badawczo-rozwojowe w Gdańsku.

Intel rozpocznie rozbudowę gdańskiego kampusu firmy - największego centrum badawczo- rozwojowego Intel w Unii Europejskiej, podał koncern. Prace ruszą na początku roku, a planowany...

All In! Games: Ponad 500 tys. kopii ‘Ghostrunnera’ sprzedało się do...

Gra "Ghostrunner" na 31 grudnia 2020 r. sprzedała się w 500 tys. kopii, podało All In! Games w oparciu o dane cząstkowe oraz liczbę...

Microsoft i SAP ogłosiły partnerstwo dla rozwoju Polskiej Doliny Cyfrowej.

Microsoft i SAP ogłosiły partnerstwo dla rozwoju Polskiej Doliny Cyfrowej, podał koncern. "Microsoft i SAP łączy długoletnia historia współpracy, która zapewniła wielu klientom sprawną i...

Najnowsze

Zyska z Ministerstwa Klimatu i Środowiska: Informacja dot. ceny maks. energii...

Informacja dotycząca ceny maksymalnej za energię elektryczną wytworzoną w morskiej farmie wiatrowej i wprowadzoną do sieci, skorygowanej po uwzględnieniu wniosków złożonych w uzgodnieniach międzyresortowych...

Krajowa Izba Rozliczeniowa rozliczyła 165,8 mln transakcji o wartości 481,5 mld...

Krajowa Izba Rozliczeniowa (KIR) przetworzyła w systemie Elixir 165,8 mln transakcji o łącznej wartości 481,5 mld zł w lutym. W systemie Euro Elixir, obsługującym...

PwC: Pandemia pogorszy sytuację kobiet na rynku pracy w wielu krajach...

Ze względu na fakt, że w sektorach najbardziej dotkniętych przez COVID-19 zatrudnionych jest więcej kobiet niż mężczyzn, skutki pandemii będą dla kobiet bardziej odczuwalne,...

PKP Cargo ma umowę na przewozy i obsługę bocznic dla Tauron...

Konsorcjum PKP Cargo i PKP Cargo Service podpisało umowę na przewozy kolejowe węgla kamiennego i obsługę bocznic w latach 2021-2022 ze spółką Tauron Ciepło....

RARS: Harmonogram dostaw szczepionek na II kw. ma być znany za...

Harmonogram dostaw szczepionek przeciw COVID-19 na II kw. powinien być znany za tydzień, dwa tygodnie, poinformował prezes Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych (RARS) Michał Kuczmierowski....