Big Cheese Studio ustaliło cenę emisyjną akcji w ofercie publicznej na 35 zł za sztukę. Oferta obejmuje łącznie 797 264 akcji, z czego 135 000 to akcje nowo emitowane serii B, podała spółka. Wartość oferty wyniesie 27,9 mln zł, a z emisji nowych akcji spółka zamierza pozyskać 4,7 mln zł.
“Cena akcji oferowanych została ustalona odpowiednio przez spółkę i oferujących w uzgodnieniu z koordynatorem oferty, w oparciu o wyniki procesu budowania księgi popytu, z uwzględnieniem obecnej kondycji spółki, jaki i warunków rynkowych, na poziomie 35 zł za jedną akcję oferowaną” – czytamy w komunikacie.
Ostateczna liczba akcji oferowanych w transzy małych inwestorów wynosi 239 179, zaś w transzy dużych inwestorów wynosi 558 085 akcji.
“Odbyliśmy w trakcie roadshow wiele ciekawych wirtualnych spotkań i wnioskuję, że obrany przez nas kierunek rozwoju i planów inwestycyjnych na najbliższe lata został pozytywnie odebrany. Pozyskanie 4,7 mln zł pozwoli nam na realizację założeń przedstawionych w prospekcie. Środki przeznaczymy na produkcję trzech autorskich gier, których wydanie planujemy do końca 2023 roku” – powiedział prezes Big Cheese Studio Łukasz Dębski, cytowany w komunikacie.
Big Cheese Studio ma w planach rozpoczęcie prac m.in. nad grami: B17 Squadron, Pizza Empire.
14 października br. Big Cheese Studio informowało, że w ramach publicznej emisji akcji przeprowadzi zapisy w transzy małych inwestorów od 29 października do 8 listopada, a w transzy dużych inwestorów od 29 października do 9 listopada.
Big Cheese Studio to działający od 2018 roku producent i wydawca gier wideo z Łodzi. Model biznesowy studia zakłada tworzenie gier z naciskiem na połączenie symulacji, ekonomii i strategii działania. Strategia studia zakłada jednoczesne prace nad 2-3 nowymi produktami. Większościowym akcjonariuszem Big Cheese Studio jest PlayWay.