Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-438Dni -18Godzin -43Minut -52Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Bloober Team rozwija dwa duże projekty AAA w gatunku horror na lata 2022-2025.

Powiązane

Bloober Team rozwija dwa duże projekty AAA w gatunku horror na lata 2022-2025 i liczy, że te tytuły pozwolą spółce na wejście do “Ligi Mistrzów” światowej branży gier, poinformował prezes Piotr Babieno.

“Na lata 2022-2025 rozwijamy dwa duże projekty (jeden Project B w partnerstwie z Konami i Project C jako własne IP). Są one realizowane wewnętrznie. Oba mają znacząco podnieść prestiż spółki na międzynarodowym rynku i są częścią kilkustopniowej strategii awansu do ‘Ligi Mistrzów’ branży gier” – powiedział Babieno podczas konferencji prasowej.

Według jego słów, jest szansa, że o którymś z nich będzie więcej wiadomo jeszcze w tym roku. Na pewno, obok specjalizacji dewelopera – horroru psychologicznego – tytuły te zostaną wzbogacone o elementy action adventure, co ma radykalnie zwiększyć ich potencjał sprzedażowy w kierunku 3-10 mln egzemplarzy.

“Za 5 lat chcemy być tam, gdzie obecnie np. Naughty Dog. Mamy stabilną sytuację finansową dzięki partnerstwom i zrealizowanym projektom. Dały one spokój z finansowaniem i chcemy pozostać niezależni. Projekt B i C są kamieniami milowymi 3. etapu rozwoju Bloober Team. Aspirują one do kategorii AAA i mają dać rozpoznawalność w branżowym mainstreamie” – wskazał szef studia.

Jak dodał, w projektach B i C spółka wprowadzi nowe mechaniki.

“Gra ‘Medium’ dała nam workflow, którym dysponujemy do tworzenia kolejnych ambitnych projektów. Nie są one wielkości ‘Wiedźmina’ czy ‘CP2077’, ale AAA w naszym gatunku. Uważam, że spełniają wszelkie przesłanki tu temu, a Bloober Team w czasie 5-7 lat stać sięgnąć pozycji lidera całego sektora horror” – dodał prezes.

Jednocześnie zaznaczył, że Bloober Team chce realizować nie tylko wyniki finansowe i kapitalizację firmy, ale zbudować długotrwałą wartość wewnętrzną.

“Kolejne, obiecujące rozmowy o partnerstwach, jak z Konami zbliżają nas do tego celu, ale długa droga przed nami. Jesteśmy w momencie przejścia do 3. etapu z wyzwaniami związanymi z transformacją z małego Indie developera do dużej firmy i ważnego gracza rynkowego” – podkreślił Babieno.

Obecnie w Bloober Team pracuje ok. 150 osób, a jak wskazał szef firmy do I kwartału liczba ta wzrośnie do ok. 200 osób.

“Będziemy jednym z 5. największych studiów w Polsce. To oznacza ogromną pracę nad procedurami, efektywnością pracy. Chcemy być w tym zrównoważeni i mimo wprowadzenia korporacyjnych zasad, zadbać o nasze talenty, aby pracownicy czuli satysfakcję z pracy i tworzenia w Bloober Team, a jednocześnie gracze również mieli nadal poczucie współtworzenia gier. Olbrzymia ilość depresji w branży gier jest faktem i jest to wyzwanie, które chcemy skuteczne zaadresować” – podkreślił Babieno.

W ramach działań rozwojowych Bloober Team prowadzi szeroką rekrutację, wprowadza nowe sposoby zarządzania i ponoszenie kompetencji z zachowaniem DNA dewelopera. “Chcemy mieć ekosystem, który pozwoli, aby pracownicy czuli się usatysfakcjonowani pracą u nas” – podsumował prezes.

Bloober Team to niezależny producent gier wideo, założony w 2008 r. Spółka jest notowana na NewConnect od 2011 r.

 

Creepy Jar: Łączna sprzedaż ‘Green Hell’ przekroczyła 2,5 mln szt.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Feardemic rozbudowuje portfolio gier, liczy na poszerzenie grona odbiorców.

Feardemic - spółka-córka Bloober Team i wydawca gier z gatunku horror - poszerza swoje portfolio wydawnicze, aby trafić do większej grupy odbiorców, poinformował CEO...

Warszawski Instytut Bankowości/Związek Banków Polskich: 86% Polaków czuje się bezpiecznie, korzystając...

Liderem w obszarze cyberbezpieczeństwa są banki (54%), wyprzedzając tym samym firmy technologiczne (31%) oraz wojsko i policję (30%), wynika z badania "Postawy Polaków wobec...

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

Najnowsze

Nowy prezes w spółce z Grupy Kapitałowej AB. Piotr Kurzeja obejmuje...

Piotr Kurzeja z dniem 1 grudnia 2021 roku objął stanowisko Prezesa Spółki Rekman – lidera dystrybucji zabawek w Polsce. Tym samym dołącza do dwuosobowego...

Mobilna konsola stworzona przez Qualcomm i Razera raczej nie pobije serc...

Podczas swojego wydarzenia na Hawajach, Qualcomm zaprezentował nie tylko nowe procesory dla smartfonów oraz zaprojektowane dla środowiska Windows PC. Jedną z premier, czy raczej...

Alphabet odkłada bezterminowo plan powrotów pracowników do biur na całym świecie.

Firma Alphabet poinformowała, że bezterminowo odkłada swój styczniowy plan powrotu do biura na całym świecie w związku z rosnącymi obawami dotyczącymi wariantu koronawirusa Omicron....

NVIDIA jednak nie kupi ARM? Amerykańscy urzędnicy zablokują jedną z największych...

Amerykańska Federalna Komisja Handlu (Federal Trade Commity, FTC) zaskarżyła w miniony czwartek  planowaną od ponad roku, wartą ponad 80 miliardów dolarów transakcję przejęcia brytyjskiego...

Amazon Web Services udostępnia Local Zone w Polsce. Łącznie AWS ogłosił...

Amazon Web Services (AWS) ogłosił powstanie tzw. strefy lokalnej (Local Zone) w Polsce. Łącznie ogłoszono ponad 30 nowych stref, m.in. w Czechach i Grecji....