Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-63Dni -20Godzin -47Minut -36Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Bricomarché: Polacy wydają średnio 465,35 zł na materiały do remontu miesięcznie.

Powiązane

Polacy za materiały do remontu i wyposażenia wnętrz kupowane za pośrednictwem internetu wydają średnio 465,35 zł miesięcznie, a nieco ponad 20% ankietowanych więcej niż 500 zł miesięcznie, wynika z badania “Zwyczaje remontowe Polaków. Czy produkty do remontu i wykończenia wnętrz kupujemy online?” zleconego przez sieć supermarketów Bricomarché. Badanie potwierdza, że e-commerce już teraz jest ważnym kanałem sprzedaży produktów do remontu, wykończenia lub wyposażenia domu, a zdaniem sieci Bricomarché jego znaczenie będzie regularnie wzrastać.

“Zakup materiałów do remontu domu jest często poprzedzony przeglądaniem ofert proponowanych przez różne marki. Dla 70% ankietowanych pierwszym kanałem do poszukiwania tego typu produktów jest internet. Blisko co trzeci klient najpierw poszukuje interesujących produktów online, a następnie ponownie ogląda je i kupuje stacjonarnie. Wszystkie trzy etapy za pośrednictwem internetu realizuje blisko 17% badanych” – czytamy w komunikacie.

Najmłodsi ankietowani (między 25. a 34. rokiem życia), częściej niż pozostałe grupy wiekowe, poszukują produktów przez internet, ale później oglądają je i kupują przede wszystkim stacjonarnie. Ponadto zakupów online dokonują zwłaszcza badani w wieku 35-59 lat – to głównie osoby aktywne zawodowo, które dzięki zakupom przez internet mogą zaoszczędzić czas.

“Z zaciekawieniem śledzimy wyniki kolejnych raportów i analiz dotyczących aktualnych zwyczajów konsumenckich Polaków. Szczególnie interesuje nas obszar e-commerce. To gałąź, która szybko się rozwija, dzięki czemu możemy oferować klientom coraz lepsze i bardziej funkcjonalne rozwiązania. Trwająca pandemia COVID-19 jest istotnym katalizatorem rozwoju sprzedaży internetowej, jednak, co ważne, ten trend był wyraźnie widoczny już wcześniej. Jak pokazują wyniki naszego badania, Polacy chętnie ułatwiają sobie przeprowadzanie remontów i korzystają z innowacyjności, jakie proponuje im branża DIY” – powiedziała dyrektor generalna sieci Bricomarché w Polsce Katarzyna Jańczak-Stefanide, cytowana w komunikacie.

Jest wiele powodów, dla których klienci decydują się na zakupy online, zarówno ogólnie, jak i produktów remontowo-wykończeniowych. Wśród nich przeważa wygoda, oszczędność czasu, a także możliwość robienia zakupów o dowolnej porze – każdy z tych argumentów wskazało ponad 60% ankietowanych. Natomiast przy wyborze konkretnego sklepu online z produktami remontowo-wykończeniowymi konsumenci najczęściej kierują się kolejno: ceną towarów, szerokością asortymentu, kosztami dostawy, możliwością dostawy do domu oraz jakością oferowanych produktów.

Raport “Zwyczaje remontowe Polaków. Czy produkty do remontu i wykończenia wnętrz kupujemy online?” został przygotowany na zlecenie sieci Bricomarché przez Havas Media we wrześniu 2020 roku. Badanie zostało przeprowadzone na ogólnopolskim internetowym panelu badawczym na reprezentatywnej próbie osób powyżej 25 roku życia. (CAWI, N=1021).

Grupa Muszkieterów, największa sieć franczyzowa w kategorii supermarketów spożywczych i typu “dom i ogród” w Polsce, jest zrzeszeniem prawie 300 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu “dom i ogród” Bricomarché. Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii, Portugalii.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Microsoft i SAP ogłosiły partnerstwo dla rozwoju Polskiej Doliny Cyfrowej.

Microsoft i SAP ogłosiły partnerstwo dla rozwoju Polskiej Doliny Cyfrowej, podał koncern. "Microsoft i SAP łączy długoletnia historia współpracy, która zapewniła wielu klientom sprawną i...

NTT Ltd., wiodący światowy dostawca usług technologicznych, ogłasza dziś swoje prognozy...

NTT Ltd., wiodący światowy dostawca usług technologicznych, ogłasza dziś swoje prognozy dotyczące trendów technologicznych „Future Disrupted: 2021”. Prognozy te opierają się na śledzeniu trendów...

OKI reagując na zmiany rynkowe dokonuje przeobrażenia swojego systemu partnerskiego Shinrai!...

OKI reagując na zmiany rynkowe dokonuje przeobrażenia swojego systemu partnerskiego Shinrai (jap. Zaufanie, partnerstwo). Jak w praktyce wygląda obecnie rynek druku, czego mogą oczekiwać...

Google, Polski Fundusz Rozwoju i Operator Chmury Krajowej uruchamiają program ‘Firmy...

Google, Polski Fundusz Rozwoju (PFR) oraz Operator Chmury Krajowej uruchamiają nowy bezpłatny program szkoleniowo-rozwojowy, w którym pomogą 15 000 polskich przedsiębiorców rozwinąć biznes w...

Ministerstwo Aktywów Państwowych: Spółki Skarbu Państwa zbudują 15 szpitali tymczasowych COVID-19.

Spółki Skarbu Państwa zbudują w całej Polsce 15 szpitali tymczasowych dla chorych na COVID-19: 4 szpitale na Mazowszu, 4 w Małopolsce, 3 na Dolnym...

Najnowsze

Inpro miało 4,5 mln zł zysku netto, 7,21 mln zł zysku...

Inpro odnotowało 4,5 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w III kw. 2020 r. wobec 6,24 mln zł zysku rok wcześniej,...

Banki zaakceptowały propozycje układowe Work Service.

Banki jednogłośnie zaakceptowały propozycje układowe Work Service, w związku z czym został przyjęty przez banki układ, w rozumieniu przepisów prawa restrukturyzacyjnego, podała spółka. Treść...

Unibep ma umowę na generalne wykonawstwo inwest. Rotunda Dynasy za 52,3...

Unibep zawarł z Marvipol Rotunda Dynasy umowę na realizację w systemie generalnego wykonawstwa inwestycji mieszkaniowej pn. "Rotunda Dynasy" przy ulicy Oboźnej w Warszawie, podała...

Finał HackJunior dla dzieci i młodzieży szkół podst. odbędzie się 27...

Finał i rozstrzygnięcie HackJunior, czyli konkursu dla młodzieży ze szkół podstawowych, którego celem jest promowanie wykorzystania nowych technologii w nauce oraz kreatywnego podejścia do...

Grupa WP: Nocowanie.pl, Domodi, Homebook mają nowych prezesów

Nowym prezesem Nocowanie.pl od stycznia 2021 roku zostanie Tomasz Machała, z kolei Rafał Warecki objął funkcję prezesa Domodi, a prezesem serwisu Homebook został Aleksander...