Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-1287Dni -2Godzin -2Minut -44Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

CES 2023: LG nieustannie poszukuje innowacyjnych rozwiązań, oferując coraz większy komfort życia dla wszystkich

Mariusz Laurisz
Mariusz Laurisz
Z branżą nowych technologii związany od ponad dwóch dekad. Od czterech lat Redaktor Naczelny oraz Wydawca magazynu IT Reseller Polska.

Powiązane

Firma LG Electronics zorganizowała w Centrum Konferencyjnym Mandalay Bay w Las Vegas konferencję prasową LG World Premiere pod hasłem Life’s Good. Dyrektor generalny William Cho mówił o nieustannym dążeniu do tworzenia innowacji mających zapewnić lepszą jakość życia i zrównoważoną przyszłość.

Dyrektor generalny LG potwierdził na wstępie zaangażowanie firmy w podejmowanie nowych wyzwań, mimo niepewności związanych z kryzysem. Podkreślił też przekonanie, które od wielu lat towarzyszy LG – że odpowiedź zawsze leży po stronie klienta.

 

Początkiem i końcem wszystkich innowacji są konsumenci. Właśnie dzięki tym innowacjom staramy się wywołać uśmiech na ich twarzach – podkreślił William Cho, Dyrektor generalny LG Electronics.

 

 

Innowacje skoncentrowane na użytkowniku dla lepszego życia

William Cho podkreślił zaangażowanie firmy w dostarczanie klientom nowych, wartościowych produktów dzięki przełomowym ulepszeniom. Ich przykładem są technologie zastosowane w telewizorach LG, które całkowicie odmieniły doświadczenia widzów podczas oglądania filmów. Modele LG OLED – świętujące już 10-tą rocznicę powstania – nadal wyznaczają standardy w zakresie jakości obrazu i zapewniania użytkownikom wyjątkowych wrażeń. Aby systematycznie rozszerzać ofertę oraz umożliwiać klientom zupełnie nowy komfort, firma aktywnie współpracuje z partnerami,  wprowadzając za pośrednictwem telewizorów LG nowe usługi interaktywne. Wśród nich są na przykład: internetowa platforma edukacyjna MasterClass, aplikacja treningowa MaxPro i platforma metawersum Sansar.

Dyrektor Cho mówił też o sektorze mobilności. LG na skutek konsekwentnych wysiłków, dzięki swoim komponentom do pojazdów, stało się jednym z preferowanych przez przemysł samochodowy partnerów w zakresie innowacji. Firma połączyła siły z kilkoma najbardziej renomowanymi markami motoryzacyjnymi, wykorzystując swoje kompetencje z zakresu elektroniki użytkowej, zaawansowanych technologii i różnorodnych dziedzin wiedzy. Wszystko po to, by zapewnić kierowcom i pasażerom jak najlepsze doświadczenia z jazdy.

William Cho mówił również o LG ThinQ UP, nowej kategorii „ewoluujących” urządzeń domowych oferujących unikalne możliwości rozbudowy funkcji i personalizacji. Ta linia sprzętów klasy premium obejmuje przełomowe produkty, takie jak lodówka LG z funkcją MoodUP™, mogąca zmieniać kolor odpowiednio do preferencji użytkowników lub otoczenia w kuchni.

 

Przyszła działalność ma poszerzać doświadczenia klientów

Dyrektor Cho podkreślił następnie, że celem firmy jest zaoferowanie odbiorcom we wszystkich produktach i rozwiązaniach „pierwszych”, „unikalnych” i „nowych” doświadczeń. W tym celu firma LG prowadzi rozmaite wewnętrzne programy wspierające innowatorów. Zachęca w ten sposób swoich pracowników, aby odważnie stawiali czoła nowym wyzwaniom.

Na targach CES firma LG zaprezentowała kilka produktów opracowanych w ramach LG Labs – nowej inicjatywy obejmującej produkty, usługi i działania marketingowe oparte na eksperymentalnych pomysłach oraz kreatywnych koncepcjach pochodzących zarówno z firmy, jak i spoza niej. Są to „Hover Gym” – urządzenie fitness wykorzystujące technologię sterowania silnikami do ćwiczeń bez oddzielnych hantli; „exicycle” – urządzenie do treningu domowego zapewniające wyjątkowe wrażenia z jazdy na rowerze w pomieszczeniach; „brid.zzz” – narzędzie optymalizujące sen poprzez wykrywanie fal mózgowych i generowanie odpowiednich, relaksacyjnych dźwięków; oraz „pluspot” – platforma usługowa oferująca nagrody konsumentom, których urządzenia do transportu osobistego – takie jak rowery i hulajnogi elektryczne – zatrzymują się na należących do sieci bezprzewodowych stacjach ładowania.

 

LG-Press-Conference-02.jpg

 

LG poszerza swoje portfolio biznesowe o nowe obszary, na przykład zasilanie pojazdów elektrycznych (EV), cyfrowe usługi zdrowotne i zamieszczanie treści na platformie webOS. Jednocześnie zwiększa inwestycje w podstawowe technologie przyszłości, w tym AI i 6G, a także współpracuje ze start-upami za pośrednictwem LG NOVA (LG North American Innovation Center).

 

LG-Press-Conference-03.jpg

 

Dyrektor generalny podkreślił również ciągłe skupienie firmy na doskonaleniu wysiłków w zakresie partnerstwa strategicznego z globalnymi liderami z wielu branż. Szczególnie w zakresie usług związanych z treścią LG ściśle współpracuje z wieloma cenionymi partnerami, aby zaoferować więcej materiałów, którymi mogą cieszyć się klienci.

Podczas konferencji Cho przedstawił jednego z kluczowych partnerów LG w dziedzinie usług związanych z treścią – Toma Ryana, prezesa i dyrektora generalnego Paramount Streaming. Ryan podkreślił połączenie wysiłków obydwu firm dążących do zaoferowania niesamowitych wrażeń dziesiątkom milionów klientów na całym świecie.

 

Pluto TV, wiodący serwis bezpłatnej telewizji streamingowej, rozszerza obszar integracji kanałów proponowanych przez LG, dodając w tym kwartale ponad 100 pozycji na całym świecie — powiedział Tom Ryan.

 

Na zakończenie stwierdził, że obie firmy będą w 2023 roku nadal rozwijać partnerstwo i wspólnie poszerzać zakres działań.

 

Zobowiązanie do tworzenia lepszej przyszłości

Kończąc swoje wystąpienie, William Cho powtórzył silne zaangażowanie LG jako odpowiedzialnej korporacji do współtworzenia lepszej, zrównoważonej przyszłości dla wszystkich. Przykładem takich działań jest konkurs Global IT Challenge for Youth with Disabilities (GITC), który od 2011 roku umożliwił ponad 4 tysiącom młodych osób zdobycie umiejętności technologicznych. Jego celem jest wyeliminowanie przepaści cyfrowej wśród osób niepełnosprawnych.

Dyrektor wspomniał również o zobowiązaniu firmy do oferowania ułatwień dostępu w produktach i usługach LG, dla bezproblemowego korzystania z nich przez osoby niepełnosprawne i starsze. Kierując się opiniami grupy doradczej LG ds. osób niepełnosprawnych – działającej od 2021 r. i składającej się z osób o różnym stopniu sprawności i ekspertów ds. ułatwień dostępu – firma stale wprowadza produkty bez barier, które mogą być komfortowo używane przez każdego. W Korei Południowej LG stosuje różne sposoby, takie jak: instrukcje obsługi produktów zawierające wskazówki audio i wideo w języku migowym; dystrybucja naklejek na urządzenia w alfabecie Braille’a oraz prowadzenie centrów doradztwa w języku migowym.

Ponadto dyrektor Cho ogłosił czterech finalistów inauguracyjnej nagrody LIFE’S GOOD AWARD – konkursu innowacji zorganizowanego przez LG w celu promowania jej wizji Life’s Good. Przedsięwzięcie ma też umożliwić autorom nowatorskich rozwiązań wywieranie pozytywnego wpływu na życie ludzi i na planetę. Finaliści – Day1Lab, Dot Inc, NONA Desalination i SOLUTUM – otrzymają wsparcie LG dla dopracowania i wprowadzenia na rynek ich pomysłowych koncepcji zmierzających do podniesienia jakości życia. Po tym, jak 16 stycznia cztery zespoły po raz ostatni zaprezentują swoje pomysły w seulskim LG Sciencepark, zgodnie z rankingiem nagród, pomiędzy zwycięzców zostanie podzielona łączna kwota pieniężna w wysokości 1,05 miliona dolarów.

 

IT RESELLER nr. 348/2021 „Proponujemy niezrównaną wiarygodność – podkreśla w wywiadzie okładkowym Mariusz Ziółkowski, TD SYNNEX

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Feardemic rozbudowuje portfolio gier, liczy na poszerzenie grona odbiorców.

Feardemic - spółka-córka Bloober Team i wydawca gier z gatunku horror - poszerza swoje portfolio wydawnicze, aby trafić do większej grupy odbiorców, poinformował CEO...

Warszawski Instytut Bankowości/Związek Banków Polskich: 86% Polaków czuje się bezpiecznie, korzystając...

Liderem w obszarze cyberbezpieczeństwa są banki (54%), wyprzedzając tym samym firmy technologiczne (31%) oraz wojsko i policję (30%), wynika z badania "Postawy Polaków wobec...

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

Najnowsze

Poważna luka bezpieczeństwa w procesorach Apple

Badacze z kilku amerykańskich uczelni (m.in. University of Texas w Austin i University of California, Berkeley) odkryli poważną lukę w zabezpieczeniach chipów Apple M1...

Cisco i Microsoft transmitują dane z prędkością 800 Gb/s za...

Cisco ogłosiło sukces, jakim jest przesył danych z prędkością 800 Gb/s transatlantyckim kablem komunikacyjnym Amitié, który biegnie przez 6 234 km - z Bostonu...

Snowflake współpracuje z NVIDIA, aby dostarczyć klientom kompleksową platformę AI

Snowflake, firma oferująca Chmurę Danych, ogłosiła na konferencji NVIDIA GTC rozszerzoną współpracę z firmą NVIDIA. Jej efektem będzie wzmocnienie pozycji klientów korporacyjnych dzięki platformie...

Bank BNP Paribas rozpoczął wdrażanie Oracle Fusion ERP Cloud, pierwszym na...

Bank BNP Paribas rozpoczął wdrażanie Oracle Fusion ERP Cloud. Będzie to pierwszy w sektorze bankowym system Enterprise Resource Planning (ERP) działający całkowicie w chmurze....

OVHcloud poszerza portfolio chmury publicznej o usługę Managed Rancher Service inicjując...

Grupa OVHcloud, europejski lider w dziedzinie chmury, podczas konferencji KubeCon Europe 2024 ogłosiła wprowadzenie nowych usług do rosnącej oferty chmury publicznej, liczącej ponad 40...