Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-696Dni -20Godzin -50Minut -39Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Dlaczego zakupy sprzętu IT warto zacząć od rozmowy z ekspertami AID, podkreśla Tomasz Ciesielski, Enterprise Channel Sales Manager w AB S.A – jeden z twórców projektu.

Mariusz Laurisz
Mariusz Laurisz
Z branżą nowych technologii związany od ponad dwóch dekad. Od czterech lat Redaktor Naczelny oraz Wydawca magazynu IT Reseller Polska.

Powiązane

Transformacja cyfrowa przyspiesza, dlatego polska Grupa AB chce jeszcze mocniej wykorzystać swoją silną pozycję na rynku dystrybucji w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. AB Innovation Designer, to kolejny projekt polskiego lidera dystrybucji. Dzięki niemu firmy i jednostki publiczne mogą w optymalny sposób wykorzystać budżet przeznaczony na zakupy rozwiązań IT. O tym, dlaczego zakupy sprzętu IT warto zacząć od rozmowy z ekspertami AID opowiada Tomasz Ciesielski – Enterprise Channel Sales Manager w AB S.A. – jeden z twórców projektu.

 

Czym jest AB Innovation Designer?

Tomasz Ciesielski AB S.A.: To kolejny dowód na to, że AB S.A. konsekwentnie rozwija swój model dystrybucji z wartością dodaną (VAD). Ten projekt nie tylko promuje najnowsze technologie i rozwiązania IT na rynku, ale też dzięki niemu pozyskujemy nowych klientów i tym samym wspieramy sprzedaż. Inspiracją do uruchomienia AID był dla nas sam rynek dystrybucji IT. Jako AB mamy na rynku ponad 32 lata doświadczenia, zrealizowaliśmy setki dostaw sprzętu dla firm i jednostek publicznych. Często były to bardzo złożone projekty. Chcemy dzielić się tą wiedzą, stąd z myślą o firmach, które szukają sprzętu IT uruchomiliśmy projekt AID, dzięki któremu nie tylko dostarczymy im sprzęt, ale wcześniej wsłuchamy się w ich potrzeby, zaproponujemy rozwiązania z naszego szerokiego portfolio, a nawet pomożemy sfinansować cały proces zakupu sprzętu np. poprzez leasing.

 

W jaki sposób projekt AID wspiera Resellerów?

Nasza oferta współpracy dotyczy niemal każdego aspektu ich działalności. Najważniejszy z nich to dostęp do potencjalnych klientów, którzy potrzebują konkretnych rozwiązań IT dla swoich organizacji. AID jest dla nich dodatkowym źródłem zamówień i projektów do realizacji. Resellerzy, którzy współpracują z nami w ramach AID mogą liczyć na udział w specjalistycznych konferencjach stacjonarnych i on-line, dzięki czemu mają dostęp do wiedzy o najnowszych technologiach na rynku.

 

Tomasz Ciesielski – Enterprise Channel Sales Manager w AB S.A.

 

Dodatkowo dbamy o ich widoczność w naszych działaniach marketingowych prowadzonych w kanale tradycyjnym i cyfrowym. Myślę, że to,  co warto podkreślić, to chociażby fakt, że nasi Partnerzy otrzymują dostęp do sprzętu demo. Kilka dni temu uruchomiliśmy demo room dla rozwiązania Intel vPRO. To konkretny dowód na to, że współpraca z AID odbywa się na zupełnie innym, wyższym poziomie. U nas nie rozmawiamy o sprzęcie teoretycznie. Dzięki takim projektom jak demo room już na etapie konsultacji potrafimy wybrać docelowy sprzęt, który na pewno sprawdzi się w codziennym użytkowaniu. Tych rozwiązań, będzie więcej, bo potencjał AID na rynku dostrzegają kolejni globalni producenci rozwiązań IT.

 

Czy AID może pochwalić się już przykładowymi wdrożeniami, które zrealizował z Resellerami?

W ciągu ostatnich miesięcy wspieraliśmy naszych Resellerów w wielu ciekawych projektach. Czasami są to proste rozwiązania, takie jak dostarczenie rozwiązania Microsoft Office w wersji CSP dla średniej firmy, czasami zlecenia dotyczą dostaw sprzętu komputerowego do jednostki samorządowej. Są też bardziej zaawansowane projekty, jak realizacja serwerowni dla firmy logistycznej wraz z zapewnieniem finansowania. Każdy projekt jest inny, nie boimy się wyzwań, zawsze staramy się dopasować optymalne rozwiązania i narzędzia.  

 

Dlaczego Producenci powinni współpracować z AID?

Nasz projekt to bardzo szerokie spojrzenie na rozwiązania IT, które oni oferują dla rynków. Nie boimy się innowacji, dlatego jesteśmy ich naturalnym partnerem do rozmów. To od nas mogą usłyszeć, jakie są oczekiwania i realia rynku IT w Polsce. Jesteśmy niezastąpionym ogniwem, który łączy ich z Resellerami i gwarantuje wzrost sprzedaży. Staramy się, aby rozwiązania, które promujemy  wpisywały się co najmniej w jeden z obszarów takich, jak cyfrowy nomadyzm, cyfrowa transformacja, bezpieczeństwo, ekologia. Doskonałym przykładem jest nasza współpraca z firmą Intel przy promocji platformy vPRO. Potrafimy znaleźć odbiorców dla tak zaawansowanej usługi. Znamy jej potencjał i możliwości, wiemy, którzy klienci jej potrzebują, choć nawet nie wiedzą o jej istnieniu. Takich rozwiązań na rynku jest wiele, dlatego liczba naszych Partnerów technologicznych stale rośnie. Naszej wiedzy i doświadczeniu zaufali już tacy globalni producenci, jak wspomniana firma Intel czy Dell, HSM i Dicota, a wkrótce dołączą kolejni. Siłą tego projektu jest doświadczony zespół ekspertów AB i certyfikowani przez nas Resellerzy. Podczas pandemii zdobyliśmy też doświadczenie w promocji webinariów i zbudowaliśmy bazę aktywnych użytkowników końcowych, którzy są bardzo mocno zainteresowani nowymi rozwiązaniami dla swoich firm. Dodatkowo pokazujemy te rozwiązania z bliska, podczas naszych spotkań w naszym Demo Roomie, który zlokalizowany jest w Warszawie przy ulicy Marywilskiej 34.

 

 

Co obecnie możemy zobaczyć w Waszym Demo Roomie?

W ramach tego projektu zainwestowaliśmy w najnowsze rozwiązania z technologią vPRO, stąd pełna nazwa naszego projektu to Demo Room Intel vPRO. Resellerzy i użytkownicy końcowi znajdą tam najnowszy sprzęt komputerowy firmy Dell i Lenovo, które działają w oparciu o platformę Intel vPRO.

Są to komputery znacznie wyższej kategorii, które za niewiele większą dopłatą, dają użytkownikom, znacznie większe bezpieczeństwo, pozwalają skrócić czasu związanego z naprawą i obniżyć koszty serwisu. W czasie takiego spotkania na żywo lub on-line jesteśmy w stanie omówić z firmami zainteresowanymi tą technologią dowolny scenariusz i pokazać ogromny potencjał platformy Intel vPRO. Nasi eksperci też pokazują, jak wygląda proces wdrożenia tej technologii. Każdy, kto chce go zobaczyć na żywo, może zgłosić chęć spotkania na naszej stronie www.aid.ab.pl.

 

Czy AID wspiera swoich klientów w finansowaniu zakupu?

Rozmawiając z naszymi klientami o sprzęcie, pracujemy równolegle w wielu obszarach. Z jednej strony pomagamy im w wyborze optymalnych rozwiązań IT, z drugiej strony próbujemy wspólnie wybrać najlepszy dla nich sposób finansowania zakupów. Jesteśmy częścią AB, dlatego bez problemu możemy sprzęt wynająć lub wybrać inny model nowoczesnego finansowania. W tym obszarze wykorzystujemy też nasze wieloletnie doświadczenie we współpracy z producentami, dzięki czemu nasi klienci otrzymują u Producentów unikatowe na rynku warunki finansowe, które oferują m.in. Dell Finance, HP Finance, Lenovo Finance. W obszarze finansowym, podobnie, jak ze sprzętem, staramy się dopasować optymalne rozwiązanie dla użytkownika końcowego.

 

Jesteśmy gotowi na świat pracy hybrydowej! – podkreśla w wywiadzie okładkowym Kamil Sojka, North East Europe Video Collaboration Lead w firmie Logitech.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Feardemic rozbudowuje portfolio gier, liczy na poszerzenie grona odbiorców.

Feardemic - spółka-córka Bloober Team i wydawca gier z gatunku horror - poszerza swoje portfolio wydawnicze, aby trafić do większej grupy odbiorców, poinformował CEO...

Warszawski Instytut Bankowości/Związek Banków Polskich: 86% Polaków czuje się bezpiecznie, korzystając...

Liderem w obszarze cyberbezpieczeństwa są banki (54%), wyprzedzając tym samym firmy technologiczne (31%) oraz wojsko i policję (30%), wynika z badania "Postawy Polaków wobec...

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

Najnowsze

Samsung przygotował moduły pamięci DDR5 nowej generacji o pojemności 1 TB.

Samsung rozpoczął prace nad modułami pamięci DDR5 nowej generacji o pojemności do 1 TB. Stałe rośnie zapotrzebowanie na pamięć operacyjna w centrach danych. W miarę...

Lenovo umacnia swoją pozycję w segmencie AV Smart Collaboration wprowadzając nowe...

Lenovo umacnia swoją pozycję w segmencie AV Smart Collaboration wprowadzając nowe produkty, które mają być najlepszym wyborem przy wyposażaniu średnich i niewielkich sal konferencyjnych...

Realme 9i 5G – nowy smartfon popularnego segmentu.

Tuż przed urodzinami firmy zadebiutował nowy model telefonu: Realme 9i 5G. Trafia on w popularny segment okolic cenowych 1000 zł.   Co charakteryzuje nowe dzieło...

Realme przedstawiło strategię na najbliższe lata – R&D, Europa i ekosystem.

Realme jest bez wątpienia pewnego rodzaju fenomenem - marką, która w nadspodziewanie szybki sposób zaskarbiła sobie sympatię wielu użytkowników. O tym jakie są kolejne...

MacBooki i Apple Watch nie będą produkowane w Chinach?

Jak podaje Nikkei Asia, dostawcy i wytwórcy związani z Apple prowadzą rozmowy na temat produkcji Apple Watch i MacBooków w… Wietnamie.  Chiński dostawca Apple, firma...