Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-272Dni -1Godzin -1Minut -30Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

DPDgroup: Przy zwyczajach zakupowych z pandemii planuje pozostać ok. 70% Polaków.

Powiązane

Przy nowych zwyczajach zakupowych również po pandemii planuje pozostać ponad 70% konsumentów, wynika z analizy “Barometr E-shopper 2020”, przygotowanej przez DPDgroup.

“W minionym roku konsumenci częściej niż dotychczas kierowali się w stronę mniejszych lub nowo powstałych e-sklepów oraz chętnie wybierali marki lokalne i krajowe. Choć zaufane platformy miały nadal ogromny udział w dokonywanych zakupach, jak wykazała analiza ‘Barometr E-shopper 2020’, 39% e-nabywców odkryło jeden lub więcej sklepów online podczas pandemii, a aż 29% konsumentów wybrało nieznanych sobie wcześniej, mniejszych sprzedawców. Wyższa gotowość do poznawania nowych źródeł e-zakupów to szansa dla początkujących przedsiębiorców oraz sklepów, które prowadzą działalność jedynie stacjonarnie. Zgodnie z wynikami opracowania, prawie 9 na 10 osób na całym świecie zamierza w przyszłości wydawać pieniądze na nieznanych sobie dotychczas platformach internetowych” – czytamy w komunikacie.

Z powodu ograniczeń w tradycyjnym handlu klienci zainteresowali się zakupami pierwszej potrzeby w sieci. Nabywali nie tylko chemię czy kosmetyki, ale zwrócili swoją uwagę w kierunku zakupów żywności. Jak wskazano w analizie “Barometr E-shopper 2020”, pomiędzy marcem a grudniem sklepy spożywcze odnotowały 95% wzrost transakcji online.

“Mimo obaw i naturalnych barier w czasie zagrożenia zdrowia publicznego wielu konsumentów zdecydowało się wypełnić wirtualny koszyk zakupami spożywczymi. To stawia nowe wyzwania nie tylko przed sklepami internetowymi, które muszą zapewnić odpowiednią jakość i ilość artykułów, ale także branżą logistyczną mającą za zadanie bezpieczny i skuteczny transport. W DPD Polska już od jakiegoś czasu obserwujemy ten trend, dlatego pod koniec ubiegłego roku zdecydowaliśmy się wzbogacić ofertę o usługę DPD Food” – skomentował prezes DPD Polska Rafał Nawłoka, cytowany w materiale.

Analiza DPDgroup “Barometr E-shopper 2020” powstał na podstawie danych z wcześniejszych raportów DPDgroup Barometr E-shopper oraz ze źródeł zewnętrznych.

DPD Polska jest częścią DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie. Z DPD kooperuje 7 tys. kurierów. Firma dysponuje siecią ponad 2,6 tys. punktów nadań i odbiorów Pickup i oddziałów miejskich.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

MSI, wiodący na świecie producent najwyższej klasy sprzętu gamingowego, w zaledwie...

Firma MSI, wiodący na świecie producent najwyższej klasy sprzętu gamingowego, ma przyjemność ogłosić, że w zaledwie trzy lata osiągnęła rekordowy wynik 3 milionów sprzedanych...

Ericsson: Transformacja cyfrowa 5G zasili polską gospodarkę nawet 17 mld euro.

W Polsce 90% populacji i 58% terytorium znajdzie się w zasięgu 5G w 2023 roku, według raportu Analysys Mason, zrealizowanego we współpracy z Ericsson...

Cisco ogłosiło nową strategię pomocy dla dostawców usług komunikacyjnych i firm...

Cisco ogłosiło nową strategię pomocy dla dostawców usług komunikacyjnych i firm działających w branży internetowej na całym świecie w sprawniejszym łączeniu, zabezpieczaniu i automatyzacji...

Google ogłosił start regionu Google Cloud Warszawa, to pierwsza infrastruktura obliczeniowa...

Dziś, 14 kwietnia, Google oficjalnie ogłosił start regionu Google Cloud Warszawa, to pierwsza infrastruktura obliczeniowa globalnego dostawcy chmury publicznej w Europie Środkowo-Wschodniej, powstała w...

Najnowsze

Aktualizacje do systemu Windows 11 mogą być bezpłatne dla nawet użytkowników...

Użytkownicy systemów Windows 7 i 8 będą mogli po prostu bezpłatnie zaktualizować system do nowego Windows 11. Nowy system pojawi się jeszcze w tym...

OnePlus połączy się formalnie z Oppo. Obie firmy i tak były...

Dyrektor generalny OnePlus, Pete Lau, ogłosił „nową podróż” dla firmy, w tym plan „dalszej integracji naszej organizacji z Oppo”. Lau ogłosił to za pośrednictwem...

Aż o 56% wyższa wydajność od konkurencji na bazie ARM i...

Firmy AMD i Google Cloud ogłosiły wprowadzenie nowych instancji T2D, czyli nowej rodziny maszyn wirtualnych dla Google Compute Platform.   Są to rozwiązania napędzane wyłącznie...

WYWIAD: Emmanuel Fromont, prezes operacyjny w regionie EMEA w Acer mówi...

Przy okazji Acer GPC 2021 miałem okazję, chociaż wyłącznie online, porozmawiać z jednym z najważniejszych ludzi w tajwańskiej firmie. Moim rozmówcą był bowiem Emmanuel...

Nigdy nie ufaj, zawsze weryfikuj, czyli jak nie dać się hakerom...

  Badania Vmware 2021 Global Security Insights Report wskazują, że w ostatnich miesiącach liczba ataków cyberprzestępczych drastycznie wzrosła. Prawie 80% firm twierdzi, że głównym powodem takiej sytuacji...