Brother, japońska firma skupiona na działalności w obszarze druku, może pochwalić się na polskim rynku dobrymi wynikami. Z szefem sprzedaży Brother Polska, Krzysztofem Mertowskim, w ramach cyklu “Liderzy Branży” IT Reseller TV, rozmawiał Mariusz Laurisz.
Brother całkiem skutecznie wyszedł z etapu problemów z dostępnością, z czym mierzyła się cała branża druku. Dziś polski oddział japońskiej firmy osiąga dobre rezultaty, napędzane nie tylko sprzedażą typowych urządzeń do druku biurowego. Obecnie Brother sprzedaje coraz więcej urządzeń odpowiadających kolejnym rynkowym potrzebom.
“Staraliśmy się, przygotować dobrze do roku fiskalnego, który zaczęliśmy 1 kwietnia. Zwłaszcza po trudniejszym roku poprzednim, w którym były problemy z dostępnością. Dzięki dobremu planowaniu wyniki są bardzo dobre. Za pierwsze półrocze mamy ogromne wzrosty, za co serdecznie dziękuję naszym partnerom, dystrybutorom i wszystkim kolegom i koleżankom” – ocenił wyniki firmy Krzysztof Mertowski, Head of Sales Brother Polska.
Przypominamy także, że całkiem niedawno Brother, wspólnie z partnerami handlowymi i dystrybutorami, świętował na Brother Dealer Day 2023. Relację z tego wydarzenia można przeczytać tutaj: