Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-738Dni -17Godzin -24Minut -48Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Epson i Usain Bolt przedłużają współpracę w celu wspólnego promowania w Europie drukowania bez kartridżów.

Mariusz Laurisz
Mariusz Laurisz
Z branżą nowych technologii związany od ponad dwóch dekad. Od czterech lat Redaktor Naczelny oraz Wydawca magazynu IT Reseller Polska.

Powiązane

Epson, światowy lider w dziedzinie technologii, ponownie nawiązuje współpracę z najszybszym sprinterem w historii – Usainem Boltem. Przez kolejnych 12 miesięcy będą wspólnie kontynuować misję popularyzowania druku bez kartridżów dla domów i małych firm w całej Europie. Po sukcesie dotychczasowej kampanii, Usain – najszybszy człowiek świata – po raz kolejny zostanie twarzą drukarek EcoTank od Epson w jej nowej odsłonie promującej te ekonomiczne urządzenia. W akcji uwzględnione zostaną także inne światowej klasy produkty Epson, takie jak projektory do kina domowego, profesjonalne drukarki wielkoformatowe, skanery biznesowe czy drukarki etykiet.

Do tej pory ponad 75 milionów osób w całej Europie zobaczyło Usaina w kampanii promującej EcoTank. Obejmowała ona reklamy telewizyjne, zewnętrzne, online, obecność w punktach sprzedaży i w mediach społecznościowych oraz akcje PR pomagając firmie Epson utrzymać pozycję czołowego światowego dostawcy drukarek z systemem stałego zasilania w atrament. Od momentu premiery w 2010, na całym świecie zostało sprzedanych ponad 70 milionów urządzeń EcoTank. Obecnie aż 8 na 10 drukarek z pojemnikami w Europie to urządzenia wyprodukowane przez Epson.

 

 

W nowej kampanii, która ruszy w tym miesiącu w Europie i Afryce, zobaczymy ośmiokrotnego złotego medalistę olimpijskiego, Usaina Bolta, w zabawnych reklamach, które będą prezentowane w punktach sprzedaży, online, w mediach społecznościowych, na bilboardach, plakatach itp. W niektórych krajach Bolt pojawi się także w kampanii telewizyjnej – jej start zaplanowano na początek 2023 r.

Usain na swój własny, wyjątkowy sposób zaprezentuje, jak używając drukarek EcoTank firmy Epson można „nalać i pobiec dalej”, drukując przez nawet trzy lata bez kartridżów i problemów oszczędzając do 90% kosztów. Zamiast kłopotliwych w użyciu materiałów eksploatacyjnych te urządzenia są wyposażone w pojemne butelki, których jeden zestaw może zastąpić nawet 66 kartridży. Dzięki temu użytkownicy domowi i pracownicy małych biur mogą cieszyć się wyjątkowo niskim kosztem wydruku strony.

 

„Mogłoby się wydawać, że drukarki nie są tak interesujące jak inne urządzenia, jednak Usain potrafi zaprezentować nasze oszczędne rozwiązania do drukowania w wyjątkowo zabawny, unikalny i atrakcyjny sposób” – skomentowała współpracę Ewa Pytlak, Lead Marketing Specialist w Epson Europe. „Opinie naszych klientów, a także wspaniałe rezultaty dotychczasowej współpracy potwierdzają, że Usain jest dla nas idealnym partnerem – dzięki niemu coraz więcej osób zdaje sobie sprawę, że drukować można bez skazywania się na ciągłą wymianę kartridżów. Nie możemy się doczekać, aż zaprezentujemy materiały, które wspólnie stworzyliśmy. Jestem przekonana, że wszystkim się spodobają”.

 

„Tegoroczną kampanię nakręciliśmy w Londynie w ciągu zaledwie 4 dni i chociaż oznaczało to wiele ciężkiej pracy, to w tym czasie udało mi się zrobić mnóstwo rzeczy – latałem na magicznym dywanie, wychodziłem spod kanap, ćwiczyłem jogę, gotowałem, i żonglowałem – w tym także butelkami. Wszystko niedługo zobaczycie, ale już teraz szczerze mogę powiedzieć, że drukowanie jeszcze nigdy nie było takie wesołe” – powiedział Usain Bolt.

 

IFA 2022: ASUS Zenbook 17 Fold OLED – laptop/tablet z dużym, składanym ekranem.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Feardemic rozbudowuje portfolio gier, liczy na poszerzenie grona odbiorców.

Feardemic - spółka-córka Bloober Team i wydawca gier z gatunku horror - poszerza swoje portfolio wydawnicze, aby trafić do większej grupy odbiorców, poinformował CEO...

Warszawski Instytut Bankowości/Związek Banków Polskich: 86% Polaków czuje się bezpiecznie, korzystając...

Liderem w obszarze cyberbezpieczeństwa są banki (54%), wyprzedzając tym samym firmy technologiczne (31%) oraz wojsko i policję (30%), wynika z badania "Postawy Polaków wobec...

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

Najnowsze

Słabsza niż oczekiwana sprzedaż iPhone’a 14 i 14 Plus. Foxconn zmienia...

Apple wypuściło iPhone'a 14, iPhone'a 14 Plus, iPhone'a 14 Pro i iPhone'a 14 Pro Max na początku tego miesiąca. Standardowe modele nie wprowadziły znaczących...

Google Cloud rozwija infrastrukturę w Europie. Firma zbuduje swój pierwszy region...

Prezes Google Cloud International, Adaire Fox-Martin, jest z wizytą w Grecji, gdzie ogłosił powstanie nowego regionu Google Cloud.  Google utworzy swój pierwszy region chmury w...

Od fabryki do klienta – Czyli jak w 2022 roku wygląda...

W teorii wszystko jest jasne - gdzieś na świecie ktoś produkuje np. laptopy, a ktoś inny, często w miejscu oddalonym o tysiące kilometrów, je...

Pomimo ogromu wyzwań, walczymy i działamy aktywnie dalej! – podkreślił Piotr...

28 września br. GK ACTION S.A. przedstawiła wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2022. W  omawianym okresie firma utrzymała wysoką marżę, która ukształtowała się na...

Viewsonic prezentuje największy na świecie składany ekran

Viewsonic zaprezentował swój najnowszy składany na pół ekran o przekątnej 135 cali. Producent kieruje swój produkt do klienta biznesowego, który wykorzysta ten olbrzymi ekran...