Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-1101Dni -19Godzin -33Minut -47Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Epson i Usain Bolt przedłużają współpracę w celu wspólnego promowania w Europie drukowania bez kartridżów.

Mariusz Laurisz
Mariusz Laurisz
Z branżą nowych technologii związany od ponad dwóch dekad. Od czterech lat Redaktor Naczelny oraz Wydawca magazynu IT Reseller Polska.

Powiązane

Epson, światowy lider w dziedzinie technologii, ponownie nawiązuje współpracę z najszybszym sprinterem w historii – Usainem Boltem. Przez kolejnych 12 miesięcy będą wspólnie kontynuować misję popularyzowania druku bez kartridżów dla domów i małych firm w całej Europie. Po sukcesie dotychczasowej kampanii, Usain – najszybszy człowiek świata – po raz kolejny zostanie twarzą drukarek EcoTank od Epson w jej nowej odsłonie promującej te ekonomiczne urządzenia. W akcji uwzględnione zostaną także inne światowej klasy produkty Epson, takie jak projektory do kina domowego, profesjonalne drukarki wielkoformatowe, skanery biznesowe czy drukarki etykiet.

Do tej pory ponad 75 milionów osób w całej Europie zobaczyło Usaina w kampanii promującej EcoTank. Obejmowała ona reklamy telewizyjne, zewnętrzne, online, obecność w punktach sprzedaży i w mediach społecznościowych oraz akcje PR pomagając firmie Epson utrzymać pozycję czołowego światowego dostawcy drukarek z systemem stałego zasilania w atrament. Od momentu premiery w 2010, na całym świecie zostało sprzedanych ponad 70 milionów urządzeń EcoTank. Obecnie aż 8 na 10 drukarek z pojemnikami w Europie to urządzenia wyprodukowane przez Epson.

 

 

W nowej kampanii, która ruszy w tym miesiącu w Europie i Afryce, zobaczymy ośmiokrotnego złotego medalistę olimpijskiego, Usaina Bolta, w zabawnych reklamach, które będą prezentowane w punktach sprzedaży, online, w mediach społecznościowych, na bilboardach, plakatach itp. W niektórych krajach Bolt pojawi się także w kampanii telewizyjnej – jej start zaplanowano na początek 2023 r.

Usain na swój własny, wyjątkowy sposób zaprezentuje, jak używając drukarek EcoTank firmy Epson można „nalać i pobiec dalej”, drukując przez nawet trzy lata bez kartridżów i problemów oszczędzając do 90% kosztów. Zamiast kłopotliwych w użyciu materiałów eksploatacyjnych te urządzenia są wyposażone w pojemne butelki, których jeden zestaw może zastąpić nawet 66 kartridży. Dzięki temu użytkownicy domowi i pracownicy małych biur mogą cieszyć się wyjątkowo niskim kosztem wydruku strony.

 

„Mogłoby się wydawać, że drukarki nie są tak interesujące jak inne urządzenia, jednak Usain potrafi zaprezentować nasze oszczędne rozwiązania do drukowania w wyjątkowo zabawny, unikalny i atrakcyjny sposób” – skomentowała współpracę Ewa Pytlak, Lead Marketing Specialist w Epson Europe. „Opinie naszych klientów, a także wspaniałe rezultaty dotychczasowej współpracy potwierdzają, że Usain jest dla nas idealnym partnerem – dzięki niemu coraz więcej osób zdaje sobie sprawę, że drukować można bez skazywania się na ciągłą wymianę kartridżów. Nie możemy się doczekać, aż zaprezentujemy materiały, które wspólnie stworzyliśmy. Jestem przekonana, że wszystkim się spodobają”.

 

„Tegoroczną kampanię nakręciliśmy w Londynie w ciągu zaledwie 4 dni i chociaż oznaczało to wiele ciężkiej pracy, to w tym czasie udało mi się zrobić mnóstwo rzeczy – latałem na magicznym dywanie, wychodziłem spod kanap, ćwiczyłem jogę, gotowałem, i żonglowałem – w tym także butelkami. Wszystko niedługo zobaczycie, ale już teraz szczerze mogę powiedzieć, że drukowanie jeszcze nigdy nie było takie wesołe” – powiedział Usain Bolt.

 

IFA 2022: ASUS Zenbook 17 Fold OLED – laptop/tablet z dużym, składanym ekranem.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Feardemic rozbudowuje portfolio gier, liczy na poszerzenie grona odbiorców.

Feardemic - spółka-córka Bloober Team i wydawca gier z gatunku horror - poszerza swoje portfolio wydawnicze, aby trafić do większej grupy odbiorców, poinformował CEO...

Warszawski Instytut Bankowości/Związek Banków Polskich: 86% Polaków czuje się bezpiecznie, korzystając...

Liderem w obszarze cyberbezpieczeństwa są banki (54%), wyprzedzając tym samym firmy technologiczne (31%) oraz wojsko i policję (30%), wynika z badania "Postawy Polaków wobec...

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

Najnowsze

“Strategia wzajemnego wygrywania” – Dariusz Kwieciński, Prezes Zarządu Fujitsu Polska, podczas...

Fujitsu Partner Day 2023 to wyjątkowo ważny punkt w kalendarzu polskiego oddziału japońskiej firmy technologicznej. To okazja do spotkania z partnerami, ale też przekazania...

Europa Środkowo-Wschodnia musi mieć większy wpływ na unijną politykę cyfryzacji –...

Przedstawiciele branży cyfrowej z 12 krajów regionu spotkali się w Warszawie, aby wspólnie rozmawiać o cyfrowej agendzie dla Europy Środkowo-Wschodniej i całej Unii Europejskiej....

Podwoiła się liczba ataków ransomware w kluczowych branżach – winna sztuczna...

Liczba zgłoszonych ataków ransomware, które dotknęły samorządy, instytucje oświatowe oraz placówki opieki zdrowotnej na całym świecie, podwoiła się w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Wzrosła...

Innowacje a ryzyko: liderzy IT podzielają obawy dotyczące bezpieczeństwa nowych technologii,...

Nowoczesne technologie, takie jak generatywna sztuczna inteligencja, to początek nowej ery innowacyjności w biznesie, do której niezbędna jest ewolucja sieci firmowych. Z badania przeprowadzonego...

Opłata reprograficzna, zwana “podatkiem od smartfonów” powraca w wyroku sądu. Ceny...

Jak podaje Dziennik Gazeta Prawna, sąd okręgowy w Warszawie zadecydował, o konieczności odprowadzania opłaty reprograficznej od  urządzeń umożliwiających kopiowanie utworów.  W praktyce; smartonów, komputerów,...