Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-604Dni -15Godzin -31Minut -40Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

ESL Gaming przedłuża swoją biznesową współpracę z Nielsen o kolejne trzy lata.

Mariusz Laurisz
Mariusz Laurisz
Z branżą nowych technologii związany od ponad dwóch dekad. Od czterech lat Redaktor Naczelny oraz Wydawca magazynu IT Reseller Polska.

Powiązane

ESL Gaming przedłuża swoją biznesową współpracę z Nielsen o trzy lata. Przez ten czas firmy mają wzbogacić standardy badawcze w zakresie e-sportu i oceny integracji partnerstwa z markami.

Dzięki porozumieniu, ESL Gaming będzie mógł regularnie przedstawiać markom i reklamodawcom z którymi współpracuje, wyceny stworzone w oparciu o wiodącą w branży mediów metodologię Indeksu Jakości (QI) Nielsen. Umożliwia ona dokonywanie wiarygodnych porównań z innymi dyscyplinami e-sportu oraz sportami tradycyjnymi.

 

Rozszerzając tę współpracę i obejmując nią więcej wydarzeń, będziemy stale wprowadzać innowacje do naszych ekosystemów i branży. Z ogromną radością będziemy kontynuować dzielenie się wiedzą z obecnymi i przyszłymi partnerami – powiedział Tobias Vogt, Dyrektor ds. Operacji Handlowych w ESL Gaming.

 

 

Zakres partnerstwa został poszerzony o możliwość śledzenia większej liczby wydarzeń w danym roku oraz większej liczby prowadzonych transmisji na platformie i kanałach operatora. Współpraca obejmująca łącznie 17 wydarzeń, w tym ESL Pro Tour w CS:GO i Dota 2 ESL Gaming, a także kompletny ekosystem mobilnych e-sportów ESL Gaming, skupia się na czterech głównych obszarach:

  • wycena mediów i sponsorów: mierzenie i śledzenie wartości medialnej dla partnerskich marek i mediów na głównych platformach strumieniowania na żywo z rozbiciem na języki transmisji. Pozwala to zapewnić pełen obraz odbiorców i wartości medialnej dla partnerów;
  • analityka społeczności i fanów: analiza badań dotyczących odbiorców e-sportu, której celem jest dostarczenie ilościowych oraz jakościowych wniosków, a także danych dotyczących konsumentów;
  • wykorzystywanie standardowych mierników do mierzenia oglądalności e-sportu i dokonywania porównań na wszystkich liczących się globalnych i lokalnych platformach strumieniowania na żywo;
  • gry mobilne i e-sporty: ocena zapowiedzianej niedawno platformy Snapdragon Pro Series firmy ESL Gaming, obejmująca ocenę transmisji i integracji partnerów bezpośrednio w określonych grach mobilnych.

 

Jesteśmy dumni z tego, że firma ESL uważa Nielsen za wiarygodne źródło oceny jej wszystkich globalnych wydarzeń – powiedział Timo Krueger, Dyrektor ds. Handlowych w pionie E-sportów i Gier w Nielsen Esports. Nasza ścisła współpraca z ESL, pozwala nam lepiej zrozumieć wyzwania stojące przed tą firmą oraz zapewniać jej najlepsze i przynoszące największe korzyści dane, związane z oceną jej partnerów i zachowań fanów/konsumentów w szybko rozwijającej się na całym świecie branży rozrywkowej – dodał.

 

Trwające od 2019 roku porozumienie nadal będzie stanowiło siłę napędową rozwoju standardów badania e-sportu, zapewniając markom współpracującym z ESL Gaming profesjonalne wsparcie w stawianiu pierwszych lub kolejnych kroków w branży sportu elektronicznego.

Logitech nagrodził swoich najlepszych Partnerów w Polsce.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Feardemic rozbudowuje portfolio gier, liczy na poszerzenie grona odbiorców.

Feardemic - spółka-córka Bloober Team i wydawca gier z gatunku horror - poszerza swoje portfolio wydawnicze, aby trafić do większej grupy odbiorców, poinformował CEO...

Warszawski Instytut Bankowości/Związek Banków Polskich: 86% Polaków czuje się bezpiecznie, korzystając...

Liderem w obszarze cyberbezpieczeństwa są banki (54%), wyprzedzając tym samym firmy technologiczne (31%) oraz wojsko i policję (30%), wynika z badania "Postawy Polaków wobec...

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

Najnowsze

IFS przejmuje rolę kompasu w drodze do cyfrowej transformacji przedsiębiorstw! W...

Konferencja IFS Connect 2022 odbędzie się w dniach 8-9 czerwca 2022 w Hotelu Vienna House Andel`s w Łodzi. Hasłem przewodnim tegorocznej edycji IFS Connect...

Asbis podpisał umowę dystrybucyjną z firmą ExaGrid obejmującą 15 krajów. ...

ASBISc Enterprises Plc, wiodący dystrybutor z wartością dodaną, deweloper i dostawca produktów, rozwiązań i usług IT oraz IoT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu...

Wzrosła liczba cyberataków na firmy w Polsce. Firmy zaczynają inwestować w...

W 2021 roku aż 69% firm w Polsce odnotowało przynajmniej jeden incydent polegający na naruszeniu bezpieczeństwa. Przedsiębiorstwa najbardziej obawiają się zagrożeń ze strony szeroko...

Samsung Electronics Polska ponownie uznany w rankingu Poland’s Best Employers 2022...

Samsung Electronics Polska ponownie został uznany za jednego z najlepszych pracodawców w Polsce. Firma wygrała drugą edycję rankingu Poland's Best Employers 2022 w kategorii...

Veeam przedstawia plan rozwoju i ogłasza zajęcie współdzielonego pierwszego miejsca w...

Veeam, lider rynku nowoczesnej ochrony danych, w tym rozwiązań do tworzenia kopii zapasowych, odzyskiwania danych i zarządzania nimi, otworzył dziś swoją coroczną konferencję VeeamON 2022,...