Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-696Dni -20Godzin -13Minut -40Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Fujitsu nagrodzone złotem za transformację CX – Customer Experience, w ramach European Customer Experience Awards 2022.

Mariusz Laurisz
Mariusz Laurisz
Z branżą nowych technologii związany od ponad dwóch dekad. Od czterech lat Redaktor Naczelny oraz Wydawca magazynu IT Reseller Polska.

Powiązane

Złoto za transformację CX (ang. Customer Experience – pol. doświadczenia klienta) podczas European Customer Experience Awards 2022 trafiło do Fujitsu dzięki szybkiej i radykalnej poprawie doświadczeń klientów w regionie europejskim. Niezależni eksperci branżowi oceniali nominowane do nagrody projekty podczas zdalnego, prowadzonego na żywo pokazu.

 

Ekipa Fujitsu CX Performance Center (CXPC) zdobyła złoto w kategorii Zespół Roku CX i srebro w kategorii Najlepsza Strategia B2B. Skupiający się na transformacji doświadczeń klientów w Europie, zwycięski projekt został stworzony niecałe dwa lata temu. Powstał dzięki zaangażowaniu 11 trenerów CX oraz ponad 30 zespołów obsługujących kluczowych klientów w 8 krajach europejskich. Zadaniem trenerów jest fundamentalna poprawa doświadczeń, jakich nabywają klienci na wszystkich etapach kontaktu z Fujitsu. Firma zamierza w przyszłości uruchomić program we wszystkich swoich europejskich zespołach, które zajmują się obsługą klienta.

 

Program Fujitsu CX Coaching zakłada włączanie trenerów wywodzących się ze zróżnicowanych projektów do zespołów Fujitsu w całej Europie, aby zapewnić lepsze, codzienne doświadczenia klientom. CXPC rozpoczęło pracę pod koniec 2020 r. Od tego czasu Fujitsu osiągnęło wymierną poprawę wyników badań opinii klientów. W branżowych zestawieniach firma notuje lepsze wyniki i zajmuje wyższe pozycje na tle konkurencji. Wskaźnik Net Promoter Score (NPS – wskaźnik pozwalający na ocenę lojalności klientów) Fujitsu jako firmy ICT wzrósł o 31 punktów, a jako firmy zajmującej się transformacją cyfrową o 25 punktów, co wskazuje, że obie te charakterystyki są jednocześnie łączone z marką. Niezależne, tegoroczne raporty outsourcingu IT, przeprowadzone przez agencję badawczą Whitelane wskazują, że Fujitsu znacznie poprawiło swoje wyniki w zakresie zadowolenia klientów w całej Europie, a zwłaszcza w Wielkiej Brytanii. W tym samym okresie uzyskało ponad 20 milionów dolarów przychodów ze sprzedaży dzięki pozytywnemu wpływowi działań transformacyjnych, takich jak CX Coaching.

 

Program CXPC jest wspierany przez Paula Pattersona, dyrektora generalnego Fujitsu w Europie. Z wynikami regionalnymi zapoznaje się także centrala firmy i dyrektor generalny Fujitsu Takahito Tokita.

Misją Fujitsu jest dostarczanie klientom najlepszych w branży doświadczeń i bycie postrzeganym jako niezawodny, wydajny partner w zakresie transformacji cyfrowej. Zdobycie złota w takim zestawieniu w mniej niż dwa lata od rozpoczęcia programu najlepiej podkreśla nasze zaangażowanie w transformację kultury wewnętrznej. Pokazuje także, że program CX wytycza standardy i wpływa na doświadczenia, które dostarczamy klientom. Fujitsu wierzy, że CX Coaching zapewnia realną poprawę doświadczeń, prowadząc do większej lojalności klientów, rentowności biznesowej i zrównoważonego rozwoju  – mówi Paul Patterson.

 

Sukces i nagroda z zakresu CX dla Fujitsu odnosi się do szeregu ulepszeń, jakie firma wprowadziła w obrębie świadczonych usług. W Wielkiej Brytanii usługi CX Consulting są również elementem bezpośredniej oferty dla klientów, a ich ceny są ustalane indywidualnie, w zależności od zakresu projektu.

 

IT Reseller TV “Liderzy Branży” – Krzysztof Jonak, EMEA Sales Director w firmie Intel o strategii IDM 2.0 i roli gdańskiego centrum R&D firmy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Feardemic rozbudowuje portfolio gier, liczy na poszerzenie grona odbiorców.

Feardemic - spółka-córka Bloober Team i wydawca gier z gatunku horror - poszerza swoje portfolio wydawnicze, aby trafić do większej grupy odbiorców, poinformował CEO...

Warszawski Instytut Bankowości/Związek Banków Polskich: 86% Polaków czuje się bezpiecznie, korzystając...

Liderem w obszarze cyberbezpieczeństwa są banki (54%), wyprzedzając tym samym firmy technologiczne (31%) oraz wojsko i policję (30%), wynika z badania "Postawy Polaków wobec...

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

Najnowsze

Samsung przygotował moduły pamięci DDR5 nowej generacji o pojemności 1 TB.

Samsung rozpoczął prace nad modułami pamięci DDR5 nowej generacji o pojemności do 1 TB. Stałe rośnie zapotrzebowanie na pamięć operacyjna w centrach danych. W miarę...

Lenovo umacnia swoją pozycję w segmencie AV Smart Collaboration wprowadzając nowe...

Lenovo umacnia swoją pozycję w segmencie AV Smart Collaboration wprowadzając nowe produkty, które mają być najlepszym wyborem przy wyposażaniu średnich i niewielkich sal konferencyjnych...

Realme 9i 5G – nowy smartfon popularnego segmentu.

Tuż przed urodzinami firmy zadebiutował nowy model telefonu: Realme 9i 5G. Trafia on w popularny segment okolic cenowych 1000 zł.   Co charakteryzuje nowe dzieło...

Realme przedstawiło strategię na najbliższe lata – R&D, Europa i ekosystem.

Realme jest bez wątpienia pewnego rodzaju fenomenem - marką, która w nadspodziewanie szybki sposób zaskarbiła sobie sympatię wielu użytkowników. O tym jakie są kolejne...

MacBooki i Apple Watch nie będą produkowane w Chinach?

Jak podaje Nikkei Asia, dostawcy i wytwórcy związani z Apple prowadzą rozmowy na temat produkcji Apple Watch i MacBooków w… Wietnamie.  Chiński dostawca Apple, firma...