Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-201Dni -7Godzin -59Minut -20Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Gameset oraz better. gaming agency, wraz z Microsoft Polska i Game Industry Conference zapraszają na konferencję “Wyzwania produkcji i marketingu gier wideo w dobie pandemii” która odbędzie się 31 marca.

Mariusz Laurisz
Mariusz Laurisz
Z branżą nowych technologii związany od ponad dwóch dekad. Od czterech lat Redaktor Naczelny oraz Wydawca magazynu IT Reseller Polska.

Powiązane

Organizatorzy Gameset oraz better. gaming agency, wraz z partnerami – Microsoft Polska i Game Industry Conference zapraszają na konferencję na temat wpływu pracy zdalnej na tworzenie i promocję gier wideo. Prelegenci omówią najważniejsze trendy i problemy związane z pracą deweloperską w pandemii oraz przedstawią narzędzia ułatwiające produkcję w warunkach home office.

 

Konferencja “Wyzwania produkcji i marketingu gier wideo w dobie pandemii” rozpocznie się 31 marca (środa) o godz. 12.00 w trybie online. Swoje prelekcje zapowiedzili przedstawiciele Microsoft, Superhot, Chmurowiska oraz organizatorzy – Gameset i better. gaming agency. Wydarzenie poprowadzi Mateusz Witczak z polskigamedev.pl. Rejestracja na konferencję dostępna jest poniżej:
REJESTRACJA NA KONFERENCJĘ

 

Często powtarzamy, że branża gier nie traci przez lockdown ze względu na swój cyfrowy charakter. W kwestii sprzedaży jest to kwestia dyskusyjna ze względu na marketing gier – przy tak dużej liczbie wydawanych tytułów, ciężej dotrzeć do odbiorcy. Jeśli zaś chodzi o samą produkcję, pandemia zdecydowanie jest dużym utrudnieniem. Praca z domu zmusiła wielu twórców do adaptacji, a w rezultacie opóźnień. Na konferencji chcemy pokazać rozwiązania zarówno dla dużych studiów, jak i twórców niezależnych, które mogą ułatwić przystosowanie do nowej rzeczywistości- mówi Marcin Kosman, współzałożyciel better. gaming agency.
Rok 2020 odcisnął na naszej rzeczywistości trwały ślad, wiele dotychczasowych reguł życia zostało radykalnie zmienionych – jako społeczeństwo wiemy już, że praca zdalna zostanie z nami na dłużej, a większość codziennych spraw można załatwić przez internet. Zmiany tyczą się też branży gier – wiecznie obecne w branży targi i eventy zostały przeniesione do online, cyfrowa dystrybucja jeszcze mocniej zyskała na sile, a gry okazało się, że mogą mieć jeszcze więcej odbiorców niż wcześniej. Zmienił się sposób komunikacji studiów i wydawców gier, a przede wszystkim przez pracę zdalną – zmienił się też sposób tworzenia gier, i technologie go wspierające – dodaje Tomasz Miecznikowski, Team Leader Games Marketing w Gameset.

Agenda wydarzenia:

· 12:00 – 12:30
Otwarcie konferencji
“Gaming i marketing po 2020 roku”
Marcin Kosman – better. gaming agency
Tomasz Miecznikowski – Gameset
· 12:40 – 13:10
Azure Gaming Ambassador
“Z małej chmury dużo rzeczy – od klikania stronek jako indie po montowanie platform do mierzenia sprzedaży całej branży”
Tom Kaczmarczyk, co-founder @ SUPERHOT Team, co-founder @ IndieBI
· 13:20 – 13:50
“Opportunities with ID@Xbox”
Xbox Team – ID@Xbox – Guy Richards
· 14:00 – 14:30
“Building Cross-platform Games on PlayFab”
Azure Playfab – Andy McCalib PlayFab | Microsoft Azure
· 14:40 – 15:10
“Building the Microsoft Cloud for Gaming”
Travis Bradshaw, CTO of Microsoft Gaming Industry Vertical
· 15:20 – 15:50
“Jak zadbać o bezpieczeństwo swojego środowiska w Microsoft Azure – doświadczenia z pola walki!”
Michał Furmankiewicz – Szef Działu Konsultingu w firmie Chmurowisko, Microsoft MVP Azure i Microsoft Certified Trainer

 

Reklamy konfy wersja 21440z720 kopia.jpg
Po każdej prelekcji przewidziany jest czas na pytania do gości. Konferencja będzie prowadzona w języku polskim i angielskim, bez tłumaczenia.

“Koszt wykluczenia Huawei wyniósłby dziesiątki miliardów” – mówi w programie “Liderzy branży” IT Reseller TV Ryszard Horodyński, Dyrektor ds. Strategii i Komunikacji w Huawei.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Biuro Informacji Kredytowej: 20% Polaków korzystało lub korzysta z usług chroniących...

Mimo że Polacy mają coraz większą świadomość zagrożeń i skutków kradzieży tożsamości, a 53% respondentów obawia się o bezpieczeństwo danych, z oferty usług zapewniających...

Sprzedaż Carsmile wzrosła o 141% r/r do prawie 2 000 umów...

Carsmile zawarł rekordową liczbę prawie 2 000 umów wynajmu i leasingu samochodów w 2020 r., podała spółka. To wzrost o 141% względem 2019 r.,...

Intel rozbudowuje centrum badawczo-rozwojowe w Gdańsku.

Intel rozpocznie rozbudowę gdańskiego kampusu firmy - największego centrum badawczo- rozwojowego Intel w Unii Europejskiej, podał koncern. Prace ruszą na początku roku, a planowany...

All In! Games: Ponad 500 tys. kopii ‘Ghostrunnera’ sprzedało się do...

Gra "Ghostrunner" na 31 grudnia 2020 r. sprzedała się w 500 tys. kopii, podało All In! Games w oparciu o dane cząstkowe oraz liczbę...

Microsoft i SAP ogłosiły partnerstwo dla rozwoju Polskiej Doliny Cyfrowej.

Microsoft i SAP ogłosiły partnerstwo dla rozwoju Polskiej Doliny Cyfrowej, podał koncern. "Microsoft i SAP łączy długoletnia historia współpracy, która zapewniła wielu klientom sprawną i...

Najnowsze

Samsung próbuje zachęcić użytkowników iPhone’ów do przejścia na Androida w dość...

Samsung ma nadzieję przekonać użytkowników iOS do Androida. Jak? Interaktywną, internetową demonstracją Androida stworzoną specjalnie dla użytkowników iPhone'a. Nie sądzę, by miało to być...

Wiadomo już kto wyprodukuje “samochód elektryczny Huawei”. W środku system operacyjny...

Chiński producent samochodów Arcfox wyprodukuje samochód elektryczny z systemem operacyjnym Harmony i 5G firmy Huawei. Tym samym Huawei nie będzie, jak donosiła część mediów,...

MSI zostaje producentem nośników SSD. Wkrótce niemal całe środowisko pracy można...

Na początku tego roku, na targach CES, firma MSI przedstawiła plany rozpoczęcia oferowania dysków SSD pod swoją nowo wprowadzoną marką Spatinum. Teraz dowiadujemy się...

Elgato wprowadza do oferty Cam Link Pro. Karta do nagrywania z...

Elgato, należąca do Corsair marka, lider w branży rozwiązań dla twórców materiałów cyfrowych, zaprezentował urządzenie Cam Link Pro, czyli wszechstronną kartę PCIe do nagrywania...

Lenovo zaprasza Partnerów Biznesowych na New Product Training 2021. Głównymi tematami...

Globalny lider technologiczny Lenovo zaprasza na tegoroczną edycję spotkania New Product Training skierowaną do partnerów biznesowych firmy. Wydarzenie w całości odbędzie się w formie...