Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-1453Dni -10Godzin -58Minut -45Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

HP partnerem technologicznym Realu Madryt, współpraca obejmuje drużyny męskie i żeńskie, a także programy młodzieżowe

Mariusz Laurisz
Mariusz Laurisz
Z branżą nowych technologii związany od ponad dwóch dekad. Od czterech lat Redaktor Naczelny oraz Wydawca magazynu IT Reseller Polska.

Powiązane

Klub piłkarski Real Madryt poinformował o zawarciu współpracy z firmą HP Inc. podczas wspólnej ceremonii w Ciudad Real Madrid. W ramach wieloletniej umowy HP będzie pierwszą marką, której logo pojawi się na rękawie stroju Realu Madryt w całej, 121-letniej historii klubu. Sponsoring obejmuje drużyny męskie i żeńskie, a także programy młodzieżowe. Nowe stroje zostały zaprezentowane podczas niedzielnego meczu z Atlético Madryt (4 lutego).

HP stanie się najnowszym partnerem technologicznym klubu. Współpraca ma na celu przyspieszenie cyfrowej transformacji przestrzeni klubowych i podniesienie poziomu wrażeń kibiców Realu Madryt w ramach nowego kompleksu Santiago Bernabeu i poza nim, w tym bezpośrednich wrażeń, w obszarze gamingu i działalności klubu.

 

 

“HP i Real Madryt to dwie kultowe globalne marki, których wspólną pasją jest zadowolenie fanów, zapewnienie najlepszych wyników i wywieranie pozytywnego wpływu na społeczności” – powiedział Antonio Lucio, dyrektor ds. marketingu i spraw korporacyjnych HP Inc. “Jesteśmy zaszczyceni współpracą z Realem Madryt i widzimy wiele ekscytujących możliwości do wykorzystania mocy technologii i siły marki HP w tworzeniu niesamowitych nowych doświadczeń dla fanów, jednocześnie wzmacniając nasze wspólne społeczności”.

 

Przedstawiciele obu organizacji uczestniczyli w uroczystym podpisaniu umowy, w tym prezes Realu Madryt, Florentino Pérez, Antonio Lucio z HP oraz kapitanowie męskich i żeńskich drużyn piłkarskich. Piłkarze Realu Madryt po raz pierwszy zaprezentowali się w barwach nowego sponsora podczas meczu z Atlético Madryt, 4 lutego.

 

 

Obie marki podzielają również wizję wzmacniania społeczności oraz promowania godności i integracji poprzez sport i technologię. HP walczy z wykluczeniem cyfrowym poprzez inicjatywy przyspieszające równość cyfrową dla milionów ludzi na całym świecie, podczas gdy Real Madryt jest zaangażowany w promowanie sportu jako środka integracji społecznej. Dzięki nowemu partnerstwu obie firmy będą również współtworzyć programy zajmujące się problemami społecznymi, w tym likwidacją wykluczenia cyfrowego.

 

Sukces HP jest mierzony sukcesem naszych partnerów – podkreśla w wywiadzie okładkowym Paweł Miszkiewicz, Dyrektor Kanału Partnerskiego HP Inc Polska

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Feardemic rozbudowuje portfolio gier, liczy na poszerzenie grona odbiorców.

Feardemic - spółka-córka Bloober Team i wydawca gier z gatunku horror - poszerza swoje portfolio wydawnicze, aby trafić do większej grupy odbiorców, poinformował CEO...

Warszawski Instytut Bankowości/Związek Banków Polskich: 86% Polaków czuje się bezpiecznie, korzystając...

Liderem w obszarze cyberbezpieczeństwa są banki (54%), wyprzedzając tym samym firmy technologiczne (31%) oraz wojsko i policję (30%), wynika z badania "Postawy Polaków wobec...

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

Najnowsze

Poważna luka bezpieczeństwa w procesorach Apple

Badacze z kilku amerykańskich uczelni (m.in. University of Texas w Austin i University of California, Berkeley) odkryli poważną lukę w zabezpieczeniach chipów Apple M1...

Cisco i Microsoft transmitują dane z prędkością 800 Gb/s za...

Cisco ogłosiło sukces, jakim jest przesył danych z prędkością 800 Gb/s transatlantyckim kablem komunikacyjnym Amitié, który biegnie przez 6 234 km - z Bostonu...

Snowflake współpracuje z NVIDIA, aby dostarczyć klientom kompleksową platformę AI

Snowflake, firma oferująca Chmurę Danych, ogłosiła na konferencji NVIDIA GTC rozszerzoną współpracę z firmą NVIDIA. Jej efektem będzie wzmocnienie pozycji klientów korporacyjnych dzięki platformie...

Bank BNP Paribas rozpoczął wdrażanie Oracle Fusion ERP Cloud, pierwszym na...

Bank BNP Paribas rozpoczął wdrażanie Oracle Fusion ERP Cloud. Będzie to pierwszy w sektorze bankowym system Enterprise Resource Planning (ERP) działający całkowicie w chmurze....

OVHcloud poszerza portfolio chmury publicznej o usługę Managed Rancher Service inicjując...

Grupa OVHcloud, europejski lider w dziedzinie chmury, podczas konferencji KubeCon Europe 2024 ogłosiła wprowadzenie nowych usług do rosnącej oferty chmury publicznej, liczącej ponad 40...