Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-1254Dni -20Godzin -26Minut -37Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

iMad patronatem technologicznym Apple Muzeum Polska

Krzysztof Bogacki
Krzysztof Bogacki
Redaktor naczelny IT Reseller, pasjonat kawy, technologii i podróży.

Powiązane

iMad, autoryzowany sprzedawca i serwis czołowych producentów urządzeń mobilnych, rozpoczyna współpracę z Apple Muzeum Polska. Dzięki objęciu przez markę patronatu technologicznego, wystawy zostaną wzbogacone o nowe eksponaty – kolejne sprzęty giganta z Cupertino będą dostępne dla odwiedzających muzeum jeszcze w styczniu 2024!

Zamiłowanie do technologii  to jednak nie jedyna rzecz, która połączyła iMad z Muzeum Apple w Warszawie. Głównym celem tej współpracy jest promowanie innowacji i wzajemne wzmacnianie pozycji lidera na rynku. Obie strony zapowiadają wiele wspólnych działań w nadchodzących miesiącach – wydarzenia, podcasty i projekty nawiązujące do środowiska Apple. Rozpoczyna się z przytupem – iMad oraz Apple Muzeum Polska  wspólnie włączają się w 32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W ramach tej wyjątkowej inicjatywy marki postanowiły wystawić na licytację prawdziwą perełkę – 13-calowego MacBooka, będącego nie tylko unikatem, lecz również ważnym fragmentem solidnej historii Apple. Ten laptop wyposażony jest w procesor 2,4 GHz Intel Core 2 Duo, pamięć 4 GB 667 MHz DDR2 SDRAM oraz grafikę Intel GMA X3100 144 MB.

“Apple jest dla nas kluczowym partnerem, a produkty tej marki stanowią dominujący element naszego życia, w tym projektów zawodowych i prywatnych pasji. Symboliczne “jabłko” kryje w sobie fascynujące historie, innowacyjne pomysły oraz nieszablonowe podejście, będące dla nas nieustannym źródłem inspiracji. Tym bardziej serdecznie zachęcamy wszystkich do włączenia się w akcję i licytowania tego wyjątkowego sprzętu, który poza czysto technologicznymi aspektami, kryje w sobie kawałek historii jednej z najbardziej rozpoznawalnych i inspirujących marek na świecie” – podkreśla Jakub Bogatek, General Manager w iMad.

 

40 lat historii

W miejscu, gdzie pasja do popkultury spotyka się z innowacyjnym duchem, rodzi się Apple Muzeum Polska – sanktuarium dla miłośników technologii i entuzjastów historii rozwoju jednego z największych światowych liderów, firmy Apple. To właśnie tutaj – w Fabryce Norblina, przy ul. Żelaznej 51/53 w Warszawie – w najpełniejszej kolekcji na świecie składającej się z 1800 eksponatów, zwiedzający mogą poczuć historię marki. To nie tylko zbiór starych komputerów Apple, Macintosh czy NeXT – to podróż przez software, hardware, unikatowe prototypy, peryferia, multimedia oraz wszelkie formy promocji i informacji, które ilustrują ewolucję firmy. To jedyna taka kolekcja w Polsce.

“Eksponaty i zbudowana wokół nich interaktywna narracja zachęcają widza do aktywności, ale jednocześnie czekają na jego ruch. Przekaz informacji z wykorzystaniem technik komunikacji audiowizualnej, kodów graficznych, nowoczesnego designu, a przede wszystkim interakcji sprawi, że oglądający coraz chętniej będzie się zagłębiał w kolejne sceny i czasoprzestrzenie zbudowane wokół zbiorów marki Apple. Perłą wystawy jest działająca, wierna replika pierwszego komputera Apple-1 z 1976 roku, która została podpisana przez samego współzałożyciela Apple, Steve’a Wozniaka” – mówi Jacek Łupina, właściciel i pomysłodawca Apple Muzeum Polska.

 

Razem w technologicznej ewolucji

Od rewolucyjnych pomysłów, poprzez znaczące przełomy w technologii, aż po kultowe projekty, Apple nieustannie definiuje nowe standardy. Nic dziwnego, że oba podmioty – tak silnie związane z tą marką – planują działać wspólnie.

“Chcemy ramię w ramię organizować unikalne wydarzenia, tworzyć intrygujące podcasty, interaktywne warsztaty oraz aktywnie dzielić się wiedzą – nie tylko o marce, ale i szerzej, technologii i stawianym jej w dzisiejszych czasach wyzwaniom. Umiemy zarazić innych miłością do Apple, a nikt nie mówi o historii tego brandu tak intrygująco jak Apple Muzeum Polska. Wierzymy, że wspólnie organizowane przedsięwzięcia na stałe wpiszą się w nasz kalendarz” – podsumowuje Agnieszka Rzepkowska, Group Marketing Director w Digital Care.

Apple Muzeum Polska w interesujący sposób prezentuje fascynującą historię – nie tylko marki Apple, ale również opowieść o życiu i ścieżce rozwoju Steve’a Jobsa, jego sukcesach i porażkach oraz ewolucji branży technologicznej. Z kolei iMad, jako solidny i stabilny gracz na rynku, rozumie spektrum potrzeb klienta, oferując wyjątkową jakość usług oraz zróżnicowaną ofertę produktów.

iMad i Apple Muzeum Polska są gotowe wspólnie wzmacniać swoje pozycje jako liderzy myśli technologicznej, wprowadzając nowy rozdział do historii innowacji.

 

 

iMad to autoryzowany sprzedawca i serwis urządzeń firmy Apple, działający na rynku od 13 lat. Firma posiada salony w Warszawie, Krakowie, Katowicach i Wrocławiu. Świadczy szereg profesjonalnych usług zarówno dla użytkowników detalicznych, jak i dla firm. Oferuje m.in. programy serwisowe dla urządzeń, autoryzowane naprawy, w tym gwarancyjne, usługi dla firm, usługę trade-in oraz najem sprzętu i leasing. Więcej informacji o iMad można znaleźć na www.imad.pl.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Feardemic rozbudowuje portfolio gier, liczy na poszerzenie grona odbiorców.

Feardemic - spółka-córka Bloober Team i wydawca gier z gatunku horror - poszerza swoje portfolio wydawnicze, aby trafić do większej grupy odbiorców, poinformował CEO...

Warszawski Instytut Bankowości/Związek Banków Polskich: 86% Polaków czuje się bezpiecznie, korzystając...

Liderem w obszarze cyberbezpieczeństwa są banki (54%), wyprzedzając tym samym firmy technologiczne (31%) oraz wojsko i policję (30%), wynika z badania "Postawy Polaków wobec...

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

Najnowsze

MWC 2024: Motorola zaprezentowała usługę Smart Connect

Podczas MWC 2024 w Barcelonie Motorola nie prezentuje wprawdzie nowych modeli smartfonów, co nie oznacza, że należąca do Lenovo marka, nie miała niczego do...

Qualcomm zaprezentował Snapdragon X80 5G – flagowy modem 5G z dedykowanym...

Qualcomm ma swój poważny udział w rynku mobilnych modemów 5G. Teraz firma z San Diego zaprezentowała nowy model modemu, Snapdragon X80 5G, oferujący jeszcze...

AB S.A. z nowym partnerem – CyberPower w ofercie wrocławskiego dystrybutora

AB S.A., wiodący dystrybutor rozwiązań IT, ogłasza swoją autoryzację jako dystrybutora marki CyberPower. Ta strategiczna współpraca oznacza poszerzenie oferty firmy o innowacyjne rozwiązania z...

MWC 2024: Lenovo pokazało ThinkBook Transparent Display – laptopa z przezroczystym...

Lenovo zaskakuje branżę technologiczną na MWC 2024. Firma pokazała coś, co na poziomie samej koncepcji jest tyleż zaskakujące, co dyskusyjne: laptopa z przezroczystym ekranem.  Mimo...

MWC 2024: Sztuczna inteligencja zawita do zegarków Amazfit

Zepp Health, firma produkująca smartwatche Amazfit, wprowadza na rynek rewolucyjny system operacyjny dla smartwatchy, Zepp OS 3.5, będący pionierem w dziedzinie urządzeń wearable opartych...