Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-738Dni -18Godzin -13Minut -4Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Lenovo ogłasza konkurs dla swoich Partnerów “Przeżyj zieloną przygodę z Lenovo.” Zwycięzcy odwiedzą jedno z najbardziej odseparowanych od reszty świata miejsc na ziemi.

Mariusz Laurisz
Mariusz Laurisz
Z branżą nowych technologii związany od ponad dwóch dekad. Od czterech lat Redaktor Naczelny oraz Wydawca magazynu IT Reseller Polska.

Powiązane

Lenovo przygotowało dla swoich Partnerów konkurs, którego zwycięzcy odwiedzą jedno z najbardziej odseparowanych od reszty świata miejsc na ziemi. Zainteresowani?

Trudno powiedzieć kto dotarł tam pierwszy – starożytni Fenicjanie, średniowieczni żeglarze arabscy, a może wikingowie? Pewne jest jednak, że dla Portugalii, której częścią pozostają do dziś, zdobył je w XV wieku Henryk Żeglarz. Znajdujące się ponad 1,5 tysiąca kilometrów od stałego lądu Azory, mogą być teraz odkryte ponownie – przez najlepszych Partnerów Lenovo w Polsce.

Trzeci kwartał nigdy nie jest łatwy. Lato, upał, trudno zamknąć jakąkolwiek sprawę gdy wiele osób jest na urlopach. By wykrzesać więcej energii z Partnerów w tym sennym okresie, firma Lenovo zorganizowała konkurs – i to naprawdę atrakcyjny. Wygrani polecą bowiem na Azory. Wyjazd planowany jest na dni 24-29.10.2022. Październik? Owszem – na należących do Portugalii zielonych wyspach pośrodku Atlantyku panują wówczas znakomite warunki do zwiedzania. Okazję, by to sprawdzić na żywo, będzie miała grupa 19 zwycięzców konkursu Lenovo.

 

 

Co więc zrobić, by wygrać?

Cóż… sprzedawać, i to skutecznie. Konkurs obejmuje sprzedaż z okresu od 18 lipca do 30 września 2022 r. i uwzględnia produkty znajdujące się w aktualnej ofercie Lenovo z cennika “Top Seller” oraz CTO (konfiguracje stworzone pod indywidualne zamówienie klienta końcowego) z systemem Windows 10 lub Windows 11 Pro i procesorami Intel® Core™.

W konkursie mogą wziąć udział firmy — Partnerzy Lenovo, zarejestrowani na Platformie I DO Lenovo. Lenovo nagrodzi łącznie 19 osób: od Partnerów Silver, aż po Platinum. Czy tylko najwięksi mają szansę? Niekoniecznie. Lenovo przygotowało bowiem rankingi nie tylko pod względem kategorii rywalizujących ze sobą firm, ale także sprzedaży określonych grup produktów: desktopów, produktów kategorii “Visuals” oraz produktów serwisowych. Można więc przyjąć określoną strategię i skupić się np. na desktopach Lenovo.

 

— Konkurs „Przeżyj zieloną przygodę z Lenovo” to kolejna inicjatywa Lenovo na polskim rynku, którą adresujemy do znakomitego grona naszych Partnerów Biznesowych. Ostatnie podobne aktywności – np. konkurs „Forza Ducati, Forza Lenovo” – pokazały, jak ogromny potencjał drzemie na rynku IT. Każda rozmowa czy spotkanie utwierdza mnie w tym przekonaniu, że wspólnie z całym kanałem partnerskim możemy stawiać sobie coraz to wyższe i bardziej ambitne cele. Mam nadzieję, że spotkamy się już niebawem na zielonych Azorach! – powiedział Tomasz Klewinowski, SMB Team  Leader w Lenovo Polska.    

 

Kto może wziąć udział i jakie są zasady konkursu

W konkursie mogą wziąć udział firmy — Partnerzy Lenovo, zarejestrowani na Platformie I DO Lenovo, zakupy liczone są wg łącznej kwoty zakupów danej firmy. Nagrodzona może być jedna osoba wskazana przez osobę decyzyjną danej firmy.

Konkursem objęte są produkty znajdujące się w aktualnej ofercie Lenovo z cennika “Top Seller” oraz CTO (konfiguracje stworzone pod indywidualne zamówienie klienta końcowego) z systemem Windows 10 lub Windows 11 Pro i procesorami Intel® Core™.

Konkurs polega na rywalizacji pomiędzy Uczestnikami o zakupienie w okresie trwania Konkursu 18.07-30.09.2022 r. produktów promocyjnych o jak najwyższej łącznej wartości netto w EUR (wg. Rekomendowanych cen dla Partnera Handlowego z cennika EUR obowiązującego w dniu zakupu i zajęcia najwyższych miejsc w rankingach uprawniających do otrzymania nagrody.

 

Kategorie konkursowe

  • Ranking Partnerów Platinum — zwycięzcami zostaną Uczestnicy, którzy zajmą miejsca od 1. do 4.
  • Ranking Partnerów Gold — zwycięzcami zostaną Uczestnicy, którzy zajmą miejsca od 1. do 4.
  • Ranking Partnerów Silver — zwycięzcami zostaną Uczestnicy, którzy zajmą miejsca od 1. do 4.
  • Ranking Retail Partnerów produktów commercial — zwycięzcami zostaną Uczestnicy, którzy zajmą 1. i 2. miejsce.
  • Ranking Partnerów Authorized — zwycięzcami zostaną Uczestnicy, którzy zajmą 1. i 2. miejsce.
  • Ranking sprzedaży Produktów w kategorii “DSK (desktopowe)” — zwycięzcą zostanie Uczestnik, który zajmie 1. miejsce.
  • Ranking sprzedaży Produktów w kategorii “Visuals” — zwycięzcą zostanie Uczestnik, który zajmie 1. miejsce.
  • Ranking sprzedaży Produktów serwisowych — zwycięzcą zostanie Uczestnik, który zajmie 1. miejsce.

 

Pozostaje nam życzyć wszystkim uczestnikom powodzenia, lub, jakby powiedziano na wulkanicznych wyspach pośrodku Atlantyku: Boa sorte!

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Feardemic rozbudowuje portfolio gier, liczy na poszerzenie grona odbiorców.

Feardemic - spółka-córka Bloober Team i wydawca gier z gatunku horror - poszerza swoje portfolio wydawnicze, aby trafić do większej grupy odbiorców, poinformował CEO...

Warszawski Instytut Bankowości/Związek Banków Polskich: 86% Polaków czuje się bezpiecznie, korzystając...

Liderem w obszarze cyberbezpieczeństwa są banki (54%), wyprzedzając tym samym firmy technologiczne (31%) oraz wojsko i policję (30%), wynika z badania "Postawy Polaków wobec...

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

Najnowsze

Słabsza niż oczekiwana sprzedaż iPhone’a 14 i 14 Plus. Foxconn zmienia...

Apple wypuściło iPhone'a 14, iPhone'a 14 Plus, iPhone'a 14 Pro i iPhone'a 14 Pro Max na początku tego miesiąca. Standardowe modele nie wprowadziły znaczących...

Google Cloud rozwija infrastrukturę w Europie. Firma zbuduje swój pierwszy region...

Prezes Google Cloud International, Adaire Fox-Martin, jest z wizytą w Grecji, gdzie ogłosił powstanie nowego regionu Google Cloud.  Google utworzy swój pierwszy region chmury w...

Od fabryki do klienta – Czyli jak w 2022 roku wygląda...

W teorii wszystko jest jasne - gdzieś na świecie ktoś produkuje np. laptopy, a ktoś inny, często w miejscu oddalonym o tysiące kilometrów, je...

Pomimo ogromu wyzwań, walczymy i działamy aktywnie dalej! – podkreślił Piotr...

28 września br. GK ACTION S.A. przedstawiła wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2022. W  omawianym okresie firma utrzymała wysoką marżę, która ukształtowała się na...

Viewsonic prezentuje największy na świecie składany ekran

Viewsonic zaprezentował swój najnowszy składany na pół ekran o przekątnej 135 cali. Producent kieruje swój produkt do klienta biznesowego, który wykorzysta ten olbrzymi ekran...