Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-1482Dni -19Godzin -19Minut -12Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Lenovo podczas corocznego wydarzenia NPT 2023 zaprezentowało najnowsze produkty swoim partnerom biznesowym

Krzysztof Bogacki
Krzysztof Bogacki
Redaktor naczelny IT Reseller, pasjonat kawy, technologii i podróży.

Powiązane

NPT, czyli New Product Training to już tradycyjne wydarzenie w kalendarzu Lenovo. Związane, jak łatwo się domyślić, z nowymi produktami czołowego producenta komputerów. To także okazja do spotkania teamu Lenovo z partnerami firmy. 

Jeśli ktoś z uczestników Lenovo NPT 2023 do Warszawy przyleciał w dniu wydarzenia samolotem, to z pewnością uniknął porannych korków. Lenovo na lokalizację eventu wybrało znajdujący się na terenie lotniska Chopina Renaissance Warsaw Airport Hotel.

Wydarzenie rozpoczął Tomasz Klewinowski, SMB & Channel Director w Lenovo Polska, opowiadając o pozycji firmy na polskim rynku, ale też o swoistej magii słów. Rzecz, zdawałoby się, banalna, ale korzystanie z “zaklęć” takich jak “proszę”, “przepraszam” i “dziękuję”, także w biznesie, okazuje się być dobre nie tylko moralnie, ale i przynosi długofalowe efekty. W kontaktach z partnerami, jak podkreślał Tomasz Klewinowski, Lenovo używa tych słów, a dalsza część prezentacji udowodniła w jaki sposób.

To, co zwróciło moją uwagę, to fakt, że ze sceny podziękowano zarówno partnerom w biznesie, jak i własnemu zespołowi. Bardzo mnie cieszy, że coraz częściej na wydarzeniach dużych producentów docenia się i zaprasza na scenę członków zespołu, którzy nie piastują stanowisk dyrektorskich.

Następnie na scenie pojawił się Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo Polska. Wprawdzie wydarzenia takie jak NPT to nie rewia mody, ale nie sposób było nie zwrócić uwagę na czerwoną marynarkę szefa Lenovo w Polsce. To oczywiste nawiązanie do charakterystycznej barwy trackpointów z laptopów Lenovo ThinkPad to ciekawy zabieg, zwłaszcza, gdy uświadomimy sobie, że na początku miesiąca wypadały akurat dwa lata odkąd Wojciech Zaskórski dołączył do zespołu Lenovo. Trudno o lepsze podkreślenie, że ten czas wystarczył, by silnie związać się z reprezentowaną marką.

Paweł Dybowski, Channel Team Leader, opowiedział natomiast o zmianach i korzyściach dla partnerów w programie Lenovo 360. Nowy program w znacznej mierze utrudnia zamykanie się resellerów w produktowych bańkach – zmuszając nieco partnerów Lenovo do rozwijania się, proponowania swoim klientom zakupu produktów i usług z pokrewnych kategorii.

Lenovo miało czym się pochwalić – szereg produktów dla odbiorców biznesowych, zaprezentowany obok sceny – robił wrażenie. Nowe modele laptopów ThinkPad, w tym także te przeznaczone do wyjątkowo wymagających zadań. A skoro o wysokich wymaganiach mowa, to nie można zapomnieć o najnowszych stacjach roboczych ThinkStation PX, współprojektowanych z legendą brytyjskiej motoryzacji – firmą Aston Marin.

O nich opowiadał Maciej Misiewicz, Workstations Business Development Manager, podkreślając, że nie jest to kolejna współpraca jedynie wizerunkowa. Inżynierowie Aston Martin pomagali przy projektowaniu chłodzenia w nowych stacjach roboczych Lenovo. Oczywiście, czym innym jest schłodzenie silnika V12 w DBS 770 Ultimate, a czym innych chłodzenie wydajnej stacji roboczej, jednak pryncypia są te same. Efekt tej współpracy mamy nadzieję sprawdzić w praktyce.

O rozwiązaniach videokonferencyjnych ThinkSmart opowiedział natomiast Adam Dyszkiewicz, Business Development Manager & Product Evangelist. Ta wciąż świeża kategoria rozwiązań Lenovo wydaje się być naturalnym kierunkiem rozwoju w czasie pracy hybrydowej.

W dalszych częściach wydarzenia poruszono także kwestię usług serwisowych, a zespół Motoroli opowiedział o smartfonach tej, należącej do Lenovo, marki. Nie zabrakło także wystąpień kluczowych partnerów Lenovo: Intela i Microsoftu, a całość wydarzenia zwieńczyła godzinna opowieść o cyberbezpieczńestwie, o osobliwym tytule “Prywatność nie istnieje, czyli jak kraść, sprzedawać i chronić dane osobowe” snuta przez Piotra Koniecznego z Niebezpiecznika.

Lenovo zdecydowanie miało się czym pochwalić podczas tegorocznego NPT – wiele nowych produktów, interesujący rozwój współpracy z Aston Martin i świeży program partnerski.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Feardemic rozbudowuje portfolio gier, liczy na poszerzenie grona odbiorców.

Feardemic - spółka-córka Bloober Team i wydawca gier z gatunku horror - poszerza swoje portfolio wydawnicze, aby trafić do większej grupy odbiorców, poinformował CEO...

Warszawski Instytut Bankowości/Związek Banków Polskich: 86% Polaków czuje się bezpiecznie, korzystając...

Liderem w obszarze cyberbezpieczeństwa są banki (54%), wyprzedzając tym samym firmy technologiczne (31%) oraz wojsko i policję (30%), wynika z badania "Postawy Polaków wobec...

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

Najnowsze

Poważna luka bezpieczeństwa w procesorach Apple

Badacze z kilku amerykańskich uczelni (m.in. University of Texas w Austin i University of California, Berkeley) odkryli poważną lukę w zabezpieczeniach chipów Apple M1...

Cisco i Microsoft transmitują dane z prędkością 800 Gb/s za...

Cisco ogłosiło sukces, jakim jest przesył danych z prędkością 800 Gb/s transatlantyckim kablem komunikacyjnym Amitié, który biegnie przez 6 234 km - z Bostonu...

Snowflake współpracuje z NVIDIA, aby dostarczyć klientom kompleksową platformę AI

Snowflake, firma oferująca Chmurę Danych, ogłosiła na konferencji NVIDIA GTC rozszerzoną współpracę z firmą NVIDIA. Jej efektem będzie wzmocnienie pozycji klientów korporacyjnych dzięki platformie...

Bank BNP Paribas rozpoczął wdrażanie Oracle Fusion ERP Cloud, pierwszym na...

Bank BNP Paribas rozpoczął wdrażanie Oracle Fusion ERP Cloud. Będzie to pierwszy w sektorze bankowym system Enterprise Resource Planning (ERP) działający całkowicie w chmurze....

OVHcloud poszerza portfolio chmury publicznej o usługę Managed Rancher Service inicjując...

Grupa OVHcloud, europejski lider w dziedzinie chmury, podczas konferencji KubeCon Europe 2024 ogłosiła wprowadzenie nowych usług do rosnącej oferty chmury publicznej, liczącej ponad 40...