Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-312Dni -15Godzin -21Minut -56Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Lenovo zaprasza Partnerów Biznesowych na New Product Training 2021. Głównymi tematami wydarzenia będą omówienie strategii Lenovo na 2021 rok, plany rozwoju kanału partnerskiego oraz najnowsze rozwiązania i produkty w portfolio marki.

Mariusz Laurisz
Mariusz Laurisz
Z branżą nowych technologii związany od ponad dwóch dekad. Od czterech lat Redaktor Naczelny oraz Wydawca magazynu IT Reseller Polska.

Powiązane

Globalny lider technologiczny Lenovo zaprasza na tegoroczną edycję spotkania New Product Training skierowaną do partnerów biznesowych firmy. Wydarzenie w całości odbędzie się w formie zdalnej w ramach webinaru oraz rozpocznie się 14 kwietnia o godz. 10:00. 

 

Głównymi tematami spotkania będą omówienie strategii Lenovo na 2021 rok, planów rozwoju kanału partnerskiego oraz najnowszych rozwiązań i produktów z szerokiego portfolio firmy. Gospodarzem wydarzenia jest Juliusz Niemotko, SMB Channel Manager w Lenovo Polska, który odpowiada za współpracę i rozwój relacji z partnerami biznesowymi oraz zarządzaniem programami partnerskimi.

 

„Cieszymy się, że możemy po raz kolejny spotkać się z naszymi partnerami, którzy odgrywają ogromną rolę w przyjętej przez nas strategii biznesowej. Nieustannie współpracujemy z nimi nad wzbogacaniem oferty asortymentowej i usługowej, która pozwoli dostosować się do nowych wymagań cyfrowej transformacji, w tym wszechobecnej pracy zdalnej, a także rozwijać biznes ich klientom,  w tym małym i średnim przedsiębiorstwom stanowiącym nieodłączną część naszej gospodarki”. — komentuje Juliusz Niemotko, SMB Channel Manager w Lenovo Polska.

 

 

Wydarzenie zostanie podzielone na bloki tematyczne, podczas których eksperci Lenovo zaprezentują nową ofertę produktową, poruszą zagadnienia dotyczące m.in. pracy hybrydowej oraz przybliżą funkcjonalność rozwiązań dedykowanych biznesowi, w tym ThinkSmart, która wnosi nową jakość do sal konferencyjnych, łącząc w sobie innowacyjne technologie ze spersonalizowanymi usługami. Kluczowe tematy i prezentacja najważniejszych produktów odbędą się na żywo podczas webinaru, natomiast część materiałów w formie prezentacji, w tym też filmy instruktażowe zostaną nagrane i udostępnione do obejrzenia tutaj (kliknij w link).

 

Ponadto organizator przewidział quizy z nagrodami dla aktywnych uczestników.

 

 „Webinar New Product Training to doskonała okazja, aby z pierwszej ręki zapoznać się z technologiami, jakie już oferujemy lub planujemy wprowadzić na polskim rynku. Poza najnowocześniejszymi urządzeniami marki ThinkPad, które wytyczają nowe ścieżki dla urządzeń mobilnych, pokażemy też  zaawansowane rozwiązania ThinkShield przeznaczone do ochrony danych użytkowników końcowych, nową ofertę ThinkSmart zaprojektowaną z myślą o efektywnej komunikacji w organizacjach. Uczestnikom wydarzenia przybliżymy również zupełnie nową grupę produktów ThinkEdge przeznaczonych do pracy na brzegu sieci. W trakcie spotkania nie zabraknie również okazji do porozmawiania z ekspertami Lenovo, którzy będą dostępni do konsultacji w osobnych pokojach online”. — mówi Adam Dyszkiewicz, Business Development Manager & Solution Evangelist w Lenovo Polska.

 

Rejestracja na webinar jest dostępna jest tutaj (kliknij w link lub poniższy baner).

 

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

MSI, wiodący na świecie producent najwyższej klasy sprzętu gamingowego, w zaledwie...

Firma MSI, wiodący na świecie producent najwyższej klasy sprzętu gamingowego, ma przyjemność ogłosić, że w zaledwie trzy lata osiągnęła rekordowy wynik 3 milionów sprzedanych...

Ericsson: Transformacja cyfrowa 5G zasili polską gospodarkę nawet 17 mld euro.

W Polsce 90% populacji i 58% terytorium znajdzie się w zasięgu 5G w 2023 roku, według raportu Analysys Mason, zrealizowanego we współpracy z Ericsson...

Najnowsze

Polska po raz pierwszy w historii w pierwszej trójce państw pod...

W drugim kwartale 2021 r. łączna liczba ataków DDoS zmniejszyła się o 38,8% w porównaniu z analogicznym okresem 2020 r. oraz o 6,5% w...

Wyścig ku dekarbonizacji wśród producentów samochodów trwa w najlepsze. Od czego...

Komisja Europejska przedstawiła nowe cele emisyjne. Zgodnie z pakietem Fit for 55, od 2035 roku będzie obowiązywać zakaz sprzedaży nowych aut spalinowych. Wyścig ku...

GFT Poland, we współpracy z Google Cloud, opracowało program rocznych studiów...

W ciągu najbliższego roku 26 proc. polskich firm planuje wdrożyć rozwiązania chmurowe, jak wynika z raportu Transformacja cyfrowa firm 2020, opracowanego przez EY. Równocześnie,...

Motoryzacja po drodze z chmurą. Jeden z największych autoryzowanych dealerów samochodów...

Największy autoryzowany dealer samochodów w woj. lubuskim został pionierem cyfryzacji w swojej branży w zakresie wykorzystania technologii chmurowej oraz zastosowania rozwiązania Azure Virtual Desktop....

Capgemini rekrutuje w Warszawie i rozwija innowacyjną linię biznesową – Capgemini...

Capgemini poszukuje ekspertów od nowych technologii, w związku z tym na warszawskim rynku pojawiają się dodatkowe miejsca pracy i możliwości dla specjalistów, którzy chcą...