Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-1106Dni -3Godzin -46Minut -50Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

LG prezentuje nowe monitory z ekranami OLED i odświeżaniem 240 Hz

Krzysztof Bogacki
Krzysztof Bogacki
Redaktor naczelny IT Reseller, pasjonat kawy, technologii i podróży.

Powiązane

LG Electronics zaprezentowało najnowsze monitory dla graczy z matrycami OLED, 27-calowy UltraGear OLED QHD i 45-calowy UltraGear OLED Curved Gaming Display WQHD, oba oferują częstotliwość odświeżania 240 Hz i szybkość reakcji 0.03ms.

Firma LG Electronics zapowiedziała swoje dwa nowe wyświetlacze do gier, których zamówienia przedpremierowe rozpoczną się 12 grudnia, a wysyłka już 28 grudnia 2022 roku. Seria UltraGear firmy LG to wyświetlacze do gier klasy premium, które mają zapewnić użytkownikom najlepsze wrażenia z grania i imersji w najpopularniejszych grach.

45” UltraGear OLED Curved Gaming Display WQHD

Monitor LG UltraGear OLED Curved Gaming Display WQHD oferuje zakrzywiony wyświetlacz OLED o przekątnej 44,75 cala, który zapewnia ostry i wyraźny obraz, oferując jednocześnie częstotliwość odświeżania 240 Hz i czas reakcji 0.03ms GtG (Gray to Gray). Wyświetlacz charakteryzuje się gamą kolorów (DCI-P3) na poziomie 98,5%.

Współczynnik proporcji nowego zakrzywionego gamingowego wyświetlacza UltraGear firmy LG wynosi 21:9 a jego rozdzielczość to 3440 × 1440 QHD. Współczynnik kontrastu wynosi 1500000:1. Kąt widzenia wynosi 178°. Na powierzchni wyświetlacza zastosowano powłokę antyodblaskową oraz niskorefleksyjny polaryzator przedniego wyświetlacza. Liczba nitów nie została podana. Nowy 45” UltraGear OLED Curved Gaming Display WQHD zaoferuje wsparcie dla NVIDIA G-SYNC i AMD FreeSync Premium, a także obsługę HDR10.

45-calowy zakrzywiony wariant serii LG posiada sporo wejść i wyjść i jest podobny do 27-calowego wariantu. Użytkownicy otrzymają dwa porty HDMI, jeden DisplayPort, wyjście słuchawkowe, pojedynczy port USB 3.0 upstream i dwa downstream oraz port SPDIF. Pobór mocy też nie został podany.

27” LG UltraGear OLED Flat Gaming Display QHD

Monitor LG UltraGear 27 QHD, podobnie jak opisywany wyżej model korzysta z identycznej matrycy OLED jak w modelu 45 cali, jedyną różnicą jest rozdzielczość wynosząca 2560 × 1440 pikseli i współczynnik proporcji wynoszący klasyczne 16:9. Dodatkowo model 27″ nie otrzymał wbudowanych głośników.

27-calowy płaski wyświetlacz UltraGear Gaming będzie sprzedawany detalicznie w cenie 999,99 dolarów, a zakrzywiony 45-calowy wyświetlacz UltraGear będzie sprzedawany w cenie 1 699,99 dolarów.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Feardemic rozbudowuje portfolio gier, liczy na poszerzenie grona odbiorców.

Feardemic - spółka-córka Bloober Team i wydawca gier z gatunku horror - poszerza swoje portfolio wydawnicze, aby trafić do większej grupy odbiorców, poinformował CEO...

Warszawski Instytut Bankowości/Związek Banków Polskich: 86% Polaków czuje się bezpiecznie, korzystając...

Liderem w obszarze cyberbezpieczeństwa są banki (54%), wyprzedzając tym samym firmy technologiczne (31%) oraz wojsko i policję (30%), wynika z badania "Postawy Polaków wobec...

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

Najnowsze

“Strategia wzajemnego wygrywania” – Dariusz Kwieciński, Prezes Zarządu Fujitsu Polska, podczas...

Fujitsu Partner Day 2023 to wyjątkowo ważny punkt w kalendarzu polskiego oddziału japońskiej firmy technologicznej. To okazja do spotkania z partnerami, ale też przekazania...

Europa Środkowo-Wschodnia musi mieć większy wpływ na unijną politykę cyfryzacji –...

Przedstawiciele branży cyfrowej z 12 krajów regionu spotkali się w Warszawie, aby wspólnie rozmawiać o cyfrowej agendzie dla Europy Środkowo-Wschodniej i całej Unii Europejskiej....

Podwoiła się liczba ataków ransomware w kluczowych branżach – winna sztuczna...

Liczba zgłoszonych ataków ransomware, które dotknęły samorządy, instytucje oświatowe oraz placówki opieki zdrowotnej na całym świecie, podwoiła się w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Wzrosła...

Innowacje a ryzyko: liderzy IT podzielają obawy dotyczące bezpieczeństwa nowych technologii,...

Nowoczesne technologie, takie jak generatywna sztuczna inteligencja, to początek nowej ery innowacyjności w biznesie, do której niezbędna jest ewolucja sieci firmowych. Z badania przeprowadzonego...

Opłata reprograficzna, zwana “podatkiem od smartfonów” powraca w wyroku sądu. Ceny...

Jak podaje Dziennik Gazeta Prawna, sąd okręgowy w Warszawie zadecydował, o konieczności odprowadzania opłaty reprograficznej od  urządzeń umożliwiających kopiowanie utworów.  W praktyce; smartonów, komputerów,...