Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-1106Dni -1Godzin -55Minut -26Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Mazda Motor Europe (MME) stawia na transformację cyfrową z Fujitsu, na 23 rynkach europejskich, w tym w Polsce.

Mariusz Laurisz
Mariusz Laurisz
Z branżą nowych technologii związany od ponad dwóch dekad. Od czterech lat Redaktor Naczelny oraz Wydawca magazynu IT Reseller Polska.

Powiązane

Mazda Motor Europe (MME) wybrała Fujitsu do realizacji wielomilionowego projektu, którego celem jest przekształcenie działań biznesowych w Europie zgodnie z ideą Connected Company. Producent samochodów dzięki kontraktowi z Fujitsu zamierza skrócić czas wprowadzania produktów na rynek i zoptymalizować koszty w ramach przejścia na najnowocześniejszą infrastrukturę chmurową.

Podczas pięcioletniego kontraktu Fujitsu zajmie się modernizacją i automatyzacją kluczowych dla biznesu operacji IT Mazda Europe w 28 lokalizacjach na 23 rynkach europejskich (w tym w Polsce), w związku z transferem do chmury publicznej. Oferta Fujitsu została wybrana przez MME w ramach postępowania przetargowego. Zdecydowały o tym m.in. perspektywy osiągnięcia większej elastyczności biznesowej, dzięki przejściu do chmury, która zastąpi wykorzystywaną dotąd przez koncern infrastrukturę lokalną. Fujitsu wdroży rozwiązania chmurowe, wykorzystując swoją wiedzę oraz doświadczenie z technologiami AWS i Oracle Cloud.

 

Fujitsu zapewni Mazdzie rozwiązania chmurowe, AIOps, DevOps, FinOps i Security

Fujitsu staje się tym samym wieloletnim partnerem Mazda Motor Europe w zakresie modernizacji i automatyzacji infrastruktury. W ramach pięcioletniego kontraktu, Fujitsu przeniesie Mazdę z istniejącej lokalnej infrastruktury IT do nowego modelu, osadzonego w chmurze publicznej. Ponadto wdroży najnowocześniejsze rozwiązania z zakresu bezpieczeństwa oraz zarządzania finansami w chmurze.

 

− Dla Mazda Motor Europe przekonujące było uzasadnienie biznesowe, przedstawione przez Fujitsu oraz korzyści, jakie możemy osiągnąć, kontynuując nasze plany transformacji cyfrowej. Doświadczenie Fujitsu we wdrażaniu dużych platform usług i zarządzania w chmurze przekonało nas do odejścia od infrastruktury lokalnej. Infrastruktura AWS i Oracle Cloud nie tylko zapewnia większą elastyczność. Wzbogacona o podejście zorientowane na automatyzację, pomoże również utrzymać koszty pod kontrolą – mówi Alex Janssens, VP Information Technologies, Parts Supply & Logistics, CIO, Mazda Motor Europe.

 

− Cieszę się, że będziemy realizować z Mazdą kolejny interesujący i długoterminowy projekt. To potwierdzenie naszej strategii i możliwości przeprowadzania dla klientów dużych, najlepszych w swojej klasie projektów transformacji cyfrowej. Siła relacji Fujitsu, zarówno z AWS, jak i Oracle, daje nam unikalną możliwość wspierania ważnych procesów, o kluczowym znaczeniu dla organizacji. To nasze podejście do transformacji cyfrowej i zaangażowanie przekonało Mazdę, że Fujitsu jest wciąż najlepszym partnerem dla jej przyszłego rozwoju – podsumowuje Paul Patterson, CEO Europe Region w Fujitsu.

 

Strategiczna inwestycja wiąże się dla Mazdy także z wdrożeniem rozwiązań DevOps, umożliwiając większą zwinność biznesową w oparciu o połączoną infrastrukturę AWS i Oracle Cloud. Łącząc AIOps, DevOps i FinOps, Mazda może inteligentnie koordynować infrastrukturę, aplikacje i usługi w hybrydowych ekosystemach chmury – dostosowując się do celów biznesowych, reagując na szybko zmieniające się potrzeby konsumentów oraz optymalizując zarówno wydatki na wykorzystanie chmury, jak i ogólne koszty infrastruktury IT.

 

IT Reseller TV “Liderzy Branży” – Jeszcze wiele możemy zrobić dla rozwoju cyfryzacji – podkreśla Chris Papaphotis z firmy Microsoft.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Feardemic rozbudowuje portfolio gier, liczy na poszerzenie grona odbiorców.

Feardemic - spółka-córka Bloober Team i wydawca gier z gatunku horror - poszerza swoje portfolio wydawnicze, aby trafić do większej grupy odbiorców, poinformował CEO...

Warszawski Instytut Bankowości/Związek Banków Polskich: 86% Polaków czuje się bezpiecznie, korzystając...

Liderem w obszarze cyberbezpieczeństwa są banki (54%), wyprzedzając tym samym firmy technologiczne (31%) oraz wojsko i policję (30%), wynika z badania "Postawy Polaków wobec...

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

Najnowsze

“Strategia wzajemnego wygrywania” – Dariusz Kwieciński, Prezes Zarządu Fujitsu Polska, podczas...

Fujitsu Partner Day 2023 to wyjątkowo ważny punkt w kalendarzu polskiego oddziału japońskiej firmy technologicznej. To okazja do spotkania z partnerami, ale też przekazania...

Europa Środkowo-Wschodnia musi mieć większy wpływ na unijną politykę cyfryzacji –...

Przedstawiciele branży cyfrowej z 12 krajów regionu spotkali się w Warszawie, aby wspólnie rozmawiać o cyfrowej agendzie dla Europy Środkowo-Wschodniej i całej Unii Europejskiej....

Podwoiła się liczba ataków ransomware w kluczowych branżach – winna sztuczna...

Liczba zgłoszonych ataków ransomware, które dotknęły samorządy, instytucje oświatowe oraz placówki opieki zdrowotnej na całym świecie, podwoiła się w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Wzrosła...

Innowacje a ryzyko: liderzy IT podzielają obawy dotyczące bezpieczeństwa nowych technologii,...

Nowoczesne technologie, takie jak generatywna sztuczna inteligencja, to początek nowej ery innowacyjności w biznesie, do której niezbędna jest ewolucja sieci firmowych. Z badania przeprowadzonego...

Opłata reprograficzna, zwana “podatkiem od smartfonów” powraca w wyroku sądu. Ceny...

Jak podaje Dziennik Gazeta Prawna, sąd okręgowy w Warszawie zadecydował, o konieczności odprowadzania opłaty reprograficznej od  urządzeń umożliwiających kopiowanie utworów.  W praktyce; smartonów, komputerów,...