Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-1284Dni -19Godzin -19Minut -13Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Motorola i drużyna koszykarska Brooklyn Nets w przeddzień rozpoczęcia sezonu zasadniczego ligi NBA 2020/21 ogłosiły niezwykłe partnerstwo.

Mariusz Laurisz
Mariusz Laurisz
Z branżą nowych technologii związany od ponad dwóch dekad. Od czterech lat Redaktor Naczelny oraz Wydawca magazynu IT Reseller Polska.

Powiązane

Motorola i drużyna koszykarska Brooklyn Nets nawiązały współpracę łączącą obie słynne na świecie marki w przeddzień rozpoczęcia sezonu zasadniczego NBA 2020/21. Charakterystyczne logo Motoroli – tzw. batwing – zostanie naszyte na przednim lewym barku wszystkich koszulek Netsów. Poniżej prezentujemy zdjęcia nowej naszywki oraz jej emocjonującą prezentację wideo z legendarnym Kevinem Durantem w roli głównej.

 

Motorola zostanie nie tylko partnerem prezentowanym na oficjalnej koszulce Netsów, ale jej logo pojawi się także w wyeksponowanym miejscu na dole koszulki treningowej, co jest nowością wśród drużyn NBA.

 

„Poszukując nowego partnera do wyróżnienia na koszulkach, chcieliśmy znaleźć firmę bliską nam kulturowo” — powiedział John Abbamondi, dyrektor generalny BSE Global. „Taką bliskość znaleźliśmy w Motoroli. Obie nasze firmy wprowadziły w ostatnim roku sporo nowości. Motorola dała nowe życie słynnemu modelowi razr, a drużyna Netsów zyskała skład, z którym fani wiążą zupełnie nowe oczekiwania. Cieszymy się ze współpracy z Motorolą i możliwości zaprezentowania naszym zagorzałym kibicom najświeższych innowacji tej marki”.

 

„Motorolę i Brooklyn Nets łączy duch innowacyjności oraz pasja do zwyciężania, która stanowi siłę napędową sukcesu” — powiedział Rudi Kalil, wiceprezes i dyrektor generalny regionu Ameryki Północnej w Motoroli. „Jesteśmy zaszczyceni, widząc, jak naszą słynną markę i wartości reprezentuje tak utalentowana i pracowita drużyna. Będziemy kibicować naszym zawodnikom wraz z fanami z Brooklynu i całego świata oraz umacniać więzi z widzami meczów NBA za pośrednictwem naszej różnorodnej oferty smartfonów”.

 

Branding Motoroli będzie również stałym elementem boiska Netsów, a partnerstwo będzie można promować w skali światowej w ramach Międzynarodowego Programu Marketingu Drużyn NBA. Motorola będzie też oficjalnym partnerem dostarczającym smartfony drużynie Brooklyn Nets, co przyczyni się do jeszcze większej popularyzacji cenionego modelu razr.

 

         

 

Partnerstwo w dobrym celu

Wyjątkowym aspektem partnerstwa Motoroli i Netsów będzie współpraca nad realizacją programów edukacyjnych w dziedzinie nauk ścisłych wśród ubogiej młodzieży Brooklynu, a także przekazanie przez Motorolę smartfonów ułatwiających wirtualną naukę bezdomnym uczniom — a jest ich w systemie szkół publicznych miasta Nowego Jorku ponad 100 000. Członkowie zarządu Motoroli będą uczestniczyć w serii prelekcji przygotowanej przez lokalną organizację, która ma na celu zachęcanie uczniów do rozważenia kariery w sektorach związanych z naukami ścisłymi.

Huawei wspiera przedsiębiorcze kobiety i walkę z wykluczeniami. Rusza XII edycja konkursu Bizneswoman Roku organizowanego przez Fundację Sukces Pisany Szminką.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Feardemic rozbudowuje portfolio gier, liczy na poszerzenie grona odbiorców.

Feardemic - spółka-córka Bloober Team i wydawca gier z gatunku horror - poszerza swoje portfolio wydawnicze, aby trafić do większej grupy odbiorców, poinformował CEO...

Warszawski Instytut Bankowości/Związek Banków Polskich: 86% Polaków czuje się bezpiecznie, korzystając...

Liderem w obszarze cyberbezpieczeństwa są banki (54%), wyprzedzając tym samym firmy technologiczne (31%) oraz wojsko i policję (30%), wynika z badania "Postawy Polaków wobec...

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

Najnowsze

Poważna luka bezpieczeństwa w procesorach Apple

Badacze z kilku amerykańskich uczelni (m.in. University of Texas w Austin i University of California, Berkeley) odkryli poważną lukę w zabezpieczeniach chipów Apple M1...

Cisco i Microsoft transmitują dane z prędkością 800 Gb/s za...

Cisco ogłosiło sukces, jakim jest przesył danych z prędkością 800 Gb/s transatlantyckim kablem komunikacyjnym Amitié, który biegnie przez 6 234 km - z Bostonu...

Snowflake współpracuje z NVIDIA, aby dostarczyć klientom kompleksową platformę AI

Snowflake, firma oferująca Chmurę Danych, ogłosiła na konferencji NVIDIA GTC rozszerzoną współpracę z firmą NVIDIA. Jej efektem będzie wzmocnienie pozycji klientów korporacyjnych dzięki platformie...

Bank BNP Paribas rozpoczął wdrażanie Oracle Fusion ERP Cloud, pierwszym na...

Bank BNP Paribas rozpoczął wdrażanie Oracle Fusion ERP Cloud. Będzie to pierwszy w sektorze bankowym system Enterprise Resource Planning (ERP) działający całkowicie w chmurze....

OVHcloud poszerza portfolio chmury publicznej o usługę Managed Rancher Service inicjując...

Grupa OVHcloud, europejski lider w dziedzinie chmury, podczas konferencji KubeCon Europe 2024 ogłosiła wprowadzenie nowych usług do rosnącej oferty chmury publicznej, liczącej ponad 40...