Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-1285Dni -15Godzin -9Minut -26Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Moya chce docelowo osiągnąć 20% udziału marek własnych w obrotach sklepów.

Powiązane

Anwim – właściciel sieci stacji paliw Moya – chce docelowo osiągnąć poziom 30-40% udziału marki własnej w każdej kategorii produktowej i do 20% w obrocie całego sklepu na stacjach Moya w ciągu kilku lat, poinformował dyrektor ds. operacyjnych Moya, członek zarządu Anwimu Filip Puchalski.

“Skrupulatnie pracujemy nad ekspozycją i dostępnością produktów marki własnej na półkach w sklepach Moya. Będziemy systematycznie budować sprzedaż, żeby finalnie dojść do poziomu 30-40% udziału marki własnej w każdej kategorii produktowej i do 20% w obrocie całego sklepu. Przy obecnej dynamice rozwoju naszej sieci i zmieniających się preferencjach klientów, którzy są bardziej skłonni do zakupów produktów tego segmentu, szacujemy, że poziom ten możemy osiągnąć na przestrzeni najbliższych kilku lat” – powiedział Puchalski, cytowany w komunikacie.

Anwim właśnie rozszerza ofertę produktów marki własnej. Do znajdujących się już w ofercie paliw ON Moya Power, napojów energetyzujących Moya Energia, gazowanej i niegazowanej wody Moya, płynów do spryskiwaczy, zawieszek zapachowych oraz zapalniczek, w grudniu dołączą batony Moya Energia oraz soki owocowe Moya. Poszerzanie portfolio produktów z logo sieci jest częścią konsekwentnie realizowanej strategii rozwoju marki, podkreślono.

“Za decyzjami o wprowadzeniu do portfolio marki własnej nowych produktów stoją konkretne dane: w kategorii napojów energetyzujących w 2019 r., Moya Energia miała udziały w sprzedaży na poziomie 12%, a Moya Woda na poziomie 21%” – dodał Puchalski.

Dodatkowo dwa z produktów marki własnej – zawieszki zapachowe Moya oraz zapalniczki – przechodzą właśnie metamorfozę i jeszcze przed końcem tego roku zadebiutują w nowej szacie graficznej, zapowiedziano.

Anwim planuje dalsze inwestycje w obszar marki własnej. Zgodnie z założeniami, firma chce, aby w każdej kategorii sprzedawanych w sklepie produktów znajdował się przynajmniej jeden indeks w marce Moya. Obecnie prowadzone są intensywne rozmowy na temat przygotowania kolejnych produktów, podsumowano.

Spółka Anwim od 2009 roku zarządza niezależną siecią stacji paliw pod marką Moya, która na koniec 2019 r. liczyła 240 placówek i była szóstą największą siecią stacji paliw w Polsce. Plany zakładają powiększenie sieci do 350 obiektów do 2023 r.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Feardemic rozbudowuje portfolio gier, liczy na poszerzenie grona odbiorców.

Feardemic - spółka-córka Bloober Team i wydawca gier z gatunku horror - poszerza swoje portfolio wydawnicze, aby trafić do większej grupy odbiorców, poinformował CEO...

Warszawski Instytut Bankowości/Związek Banków Polskich: 86% Polaków czuje się bezpiecznie, korzystając...

Liderem w obszarze cyberbezpieczeństwa są banki (54%), wyprzedzając tym samym firmy technologiczne (31%) oraz wojsko i policję (30%), wynika z badania "Postawy Polaków wobec...

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

Najnowsze

Poważna luka bezpieczeństwa w procesorach Apple

Badacze z kilku amerykańskich uczelni (m.in. University of Texas w Austin i University of California, Berkeley) odkryli poważną lukę w zabezpieczeniach chipów Apple M1...

Cisco i Microsoft transmitują dane z prędkością 800 Gb/s za...

Cisco ogłosiło sukces, jakim jest przesył danych z prędkością 800 Gb/s transatlantyckim kablem komunikacyjnym Amitié, który biegnie przez 6 234 km - z Bostonu...

Snowflake współpracuje z NVIDIA, aby dostarczyć klientom kompleksową platformę AI

Snowflake, firma oferująca Chmurę Danych, ogłosiła na konferencji NVIDIA GTC rozszerzoną współpracę z firmą NVIDIA. Jej efektem będzie wzmocnienie pozycji klientów korporacyjnych dzięki platformie...

Bank BNP Paribas rozpoczął wdrażanie Oracle Fusion ERP Cloud, pierwszym na...

Bank BNP Paribas rozpoczął wdrażanie Oracle Fusion ERP Cloud. Będzie to pierwszy w sektorze bankowym system Enterprise Resource Planning (ERP) działający całkowicie w chmurze....

OVHcloud poszerza portfolio chmury publicznej o usługę Managed Rancher Service inicjując...

Grupa OVHcloud, europejski lider w dziedzinie chmury, podczas konferencji KubeCon Europe 2024 ogłosiła wprowadzenie nowych usług do rosnącej oferty chmury publicznej, liczącej ponad 40...