Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-1311Dni -23Godzin -31Minut -46Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Nokia AVA 5G Cognitive Operations, nowe rozwiązanie Nokii może przewidzieć nawet tydzień wcześniej awarię lub zdarzenie wpływające na jakość usług 5G.

Mariusz Laurisz
Mariusz Laurisz
Z branżą nowych technologii związany od ponad dwóch dekad. Od czterech lat Redaktor Naczelny oraz Wydawca magazynu IT Reseller Polska.

Powiązane

Nokia, by ułatwić operatorom wdrażanie technologii 5G, wprowadziła do swojej oferty kompleksową usługę Nokia AVA 5G Cognitive Operations. Poprzez zastosowanie sztucznej inteligencji, automatyzacji i skalowalności w chmurze umożliwia ono operatorom telekomunikacyjnym całkowite przedefiniowanie działalności sieciowej, usługowej oraz biznesowej.

Jest to więc kompleksowa usługa oparta na sztucznej inteligencji łącząca w sobie analitykę danych, uczenie maszynowe, a także wiedzę i doświadczenia z zakresu telekomunikacji i chmury obliczeniowej. Rozwiązanie Nokii jest w stanie z wyjątkową precyzją i dokładnością przewidzieć awarie lub zdarzenia wpływające na jakość usług nawet na tydzień przed ich zaistnieniem. Nokia 5G Cognitive Operations pomoże rozwiązać problem nawet o 50 proc. szybciej, a także ocenić potencjalny wpływ na jakość usług oferowanych klientom. Oparatorzy, którzy korzystając z rozwiązania Nokii proaktywnie podejmowali wyprzedzające, i zautomatyzowane działania odnotowali spadek liczby reklamacji klientów nawet o 20 proc. I zmniejszenie ilości kosztownych wizyt serwisowych o 10 proc.

Ponadto, ośrodki Nokia Cognitive Collaborations i ich wielofunkcyjne zespoły pomogą dostawcom usług na całym świecie efektywnie wprowadzać rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji. Digital Network Architecture zapewni natomiast wspólne narzędzia cyfrowe ułatwiające zbieranie danych, które umożliwiają dalszą automatyzację procedur. Pozwala to na inteligentną diagnozę błędów, lokalizowanie awarii i sprawną ich analizę.

W efekcie dostawcy usług będą mogli przejść do bardziej proaktywnego podejścia do obsługi technicznej opartej na analizie danych. Podejście do modelu sprzedaży sztucznej inteligencji jako usługi wpłynie na minimalizację kosztów początkowych, uzależniając płatności od faktycznego wykorzystania rozwiązania, a także osiągniętych wyników.

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Feardemic rozbudowuje portfolio gier, liczy na poszerzenie grona odbiorców.

Feardemic - spółka-córka Bloober Team i wydawca gier z gatunku horror - poszerza swoje portfolio wydawnicze, aby trafić do większej grupy odbiorców, poinformował CEO...

Warszawski Instytut Bankowości/Związek Banków Polskich: 86% Polaków czuje się bezpiecznie, korzystając...

Liderem w obszarze cyberbezpieczeństwa są banki (54%), wyprzedzając tym samym firmy technologiczne (31%) oraz wojsko i policję (30%), wynika z badania "Postawy Polaków wobec...

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

Najnowsze

Poważna luka bezpieczeństwa w procesorach Apple

Badacze z kilku amerykańskich uczelni (m.in. University of Texas w Austin i University of California, Berkeley) odkryli poważną lukę w zabezpieczeniach chipów Apple M1...

Cisco i Microsoft transmitują dane z prędkością 800 Gb/s za...

Cisco ogłosiło sukces, jakim jest przesył danych z prędkością 800 Gb/s transatlantyckim kablem komunikacyjnym Amitié, który biegnie przez 6 234 km - z Bostonu...

Snowflake współpracuje z NVIDIA, aby dostarczyć klientom kompleksową platformę AI

Snowflake, firma oferująca Chmurę Danych, ogłosiła na konferencji NVIDIA GTC rozszerzoną współpracę z firmą NVIDIA. Jej efektem będzie wzmocnienie pozycji klientów korporacyjnych dzięki platformie...

Bank BNP Paribas rozpoczął wdrażanie Oracle Fusion ERP Cloud, pierwszym na...

Bank BNP Paribas rozpoczął wdrażanie Oracle Fusion ERP Cloud. Będzie to pierwszy w sektorze bankowym system Enterprise Resource Planning (ERP) działający całkowicie w chmurze....

OVHcloud poszerza portfolio chmury publicznej o usługę Managed Rancher Service inicjując...

Grupa OVHcloud, europejski lider w dziedzinie chmury, podczas konferencji KubeCon Europe 2024 ogłosiła wprowadzenie nowych usług do rosnącej oferty chmury publicznej, liczącej ponad 40...