Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-1285Dni -19Godzin -22Minut -20Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Nowe twarze i awanse w AMD w Polsce. Zespół AMD zatrudnia weteranów z branży, którzy dzięki wieloletniemu doświadczeniu przyczyniają się do umacniania pozycji firmy na rynku.

Mariusz Laurisz
Mariusz Laurisz
Z branżą nowych technologii związany od ponad dwóch dekad. Od czterech lat Redaktor Naczelny oraz Wydawca magazynu IT Reseller Polska.

Powiązane

Od kilku lat firma AMD sukcesywnie zwiększa swój udział na rynkach procesorów dla komputerów, serwerów czy systemów wbudowanych, a niektóre sektory – jak HEDT czy konsole – wręcz zdominowała za sprawą swoich niezwykle wydajnych i efektywnych energetycznie rozwiązań. Nie byłoby to możliwe bez udziału coraz większego zespołu doświadczonych pracowników, którzy pozostając w cieniu sprawiają, że AMD rozwija się dziś w tak znakomitym tempie także w Europie centralnej i wschodniej. Dziś przedstawiamy Państwu sylwetki nowych i awansowanych w ostatnim czasie menedżerów AMD, którzy dzięki swojemu wieloletniemu doświadczeniu walnie przyczyniają się do umacniania pozycji firmy na rynku.

 

Adam Tomczak objął we wrześniu 2021 stanowisko menedżera ds. korporacyjnego kanału sprzedaży AMD w Europie centralnej i wschodniej (CEE), w tym w Rosji. Jego odpowiedzialnością jest przede wszystkim wsparcie korporacyjnych partnerów AMD w rozwijaniu sprzedaży systemów bazujących na platformach EPYC. Wcześniej przez 12 lat pracował w HP i następnie HPE, gdzie był zwierzchnikiem zespołu sprzedaży dla małych i średnich przedsiębiorstw, a wcześniej odpowiadał za rozwój biznesu na tym polu. Absolwent Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego otrzymał także tytuły „Master of Business Administration” (MBA) w warszawskiej Szkole Głównej Handlowej oraz Uniwersytetu Quebec w Montrealu w Kanadzie.

 

Robert Gorajek w kwietniu 2021 został zatrudniony jako menedżer ds. sprzedaży rozwiązań komercyjnych AMD w CEE. Pomoże on w organizacji i rozwoju biznesu firmy w ramach coraz ambitniejszych celów AMD. Przez poprzednie 4 lata był menedżerem ds. sprzedaży w HPE, co poprzedziło 13 lat pracy dla IBM, w którym był m.in. liderem ds. rozwiązań infrastrukturalnych, budował nową organizację kanału sprzedaży w regionie CEE oraz wspierał kluczowych klientów. Jest absolwentem Uniwersytetu Śląskiego i także ma tytuł MBA Szkoły Głównej Handlowej.

 

Michał Miłkowski to kolejny weteran branżowy, który został zatrudniony w AMD w 2021 roku jako menedżer ds. kanału sprzedaży w Polsce, Czechach i Słowacji. Odpowiada za wsparcie partnerów, którzy oferują procesory Ryzen, karty graficzne Radeon oraz gotowe komputery wyposażone w te komponenty. Ponadto ma zadanie rozwijać markę w segmencie gier i esportu. Wcześniej przez 14 lat pracował u jednego z największych dystrybutorów sprzętu w Polsce – Action S.A. jako dyrektor marketingu i rozwoju marki Actina oraz dyrektor ds. zakupów w obszarze komponentów, a wcześniej jako zwierzchnik departamentu biznesowego.

 

Tomasz Wnukowski od dwóch lat jest menedżerem sprzedaży AMD i wspiera HP w Europie środkowej zarówno na polu rozwiązań konsumenckich jak i biznesowych. Dzięki jego pracy pomocy wzmacnia się pozycja rynkowa rozwiązań HP na bazie platform AMD. Jego specjalnością są systemy klienckie i rozwiązania dla graczy, a doświadczenie zdobywał zarządzając sprzedażą w Huawei, ROCCAT, HP, Toshiba i ASUS. Ukończył Akademię Leona Koźmińskiego na kierunku zarządzania i marketingu.

 

Leszek Rewak w 2018 roku objął stanowisko menedżera ds. sprzedaży detalicznej systemów konsumenckich w AMD. Aktualnie zarządza kanałem konsumenckim i kanałem SMB sprzedaży komputerów stacjonarnych i laptopów w Polsce, Czechach i Słowacji pomagając producentom i sprzedawcom w oferowaniu maszyn na platformie AMD, które jak najlepiej spełniają oczekiwania klientów. W poprzednich latach był m.in. menedżerem Lenovo, Acer i HP odpowiadając za sprzedaż komputerów tych marek w Europie Północnej, Beneluksie, Wielkiej Brytanii i Irlandii.

 

Daniel Gabis to od 3 lat menedżer ds. marketingu w kanale sprzedaży AMD w Europie, Bliskim Wschodzie i Afryce (EMEA). Kieruje i realizuje kampanie związane z rozwiązaniami AMD dla klientów komercyjnych, jak Ryzen PRO, Radeon PRO i EPYC. Wcześniej przez prawie 10 lat obejmował stanowiska marketingowe w HP, gdzie m.in. zarządzał programami partnerskimi, szkoleniami i konsultingiem oraz tworzył lokalne strategie promocyjne. Ukończył stosunki międzynarodowe ze specjalnością dyplomacji na Uniwersytecie Wrocławskim.

 

Łukasz Serek to z kolei weteran AMD, który spędził w firmie ponad 13 lat. Odpowiada za kanał sprzedaży komponentów w Polsce, Czechach i Słowacji, a w szczególności procesorów Ryzen i kart graficznych Radeon. Jego głównym zadaniem jest wsparcie dystrybucji i sprzedawców detalicznych oraz współpraca z producentami podzespołów korzystających z rozwiązań AMD. Jako jeden z najbardziej doświadczonych pracowników firmy tworzy strategie i plany na kolejne lata.

 

Bruno Murzyn jest jednym z najdłuższej pracujących Polaków w AMD (ponad 14 lat), którego odpowiedzialnością jest przede wszystkim PR z kompetencjami wykorzystywanymi także w marketingu. Dotychczas zajmował się PR produktów stosowanych w centrach danych, serwerach i systemach wbudowanych, jak EPYC, Instinct i Ryzen Embedded, a od niedawna otrzymał kompetencje dot. PR produktów biznesowych, czyli Ryzen PRO i Radeon PRO. Jest także zwierzchnikiem dla całego PR AMD w CEE oraz w krajach w rejonie Adriatyku i Bałtyku. Z doświadczeniem zdobytym w firmach ASUS i Lenovo z powodzeniem inicjuje nowe działania i kieruje realizacją planów AMD w regionie.

 

Rozwijający się zespół AMD w Polsce daje firmie coraz większe możliwości, a polscy „AMDerzy” stanowią fundament dla kolejnych sukcesów. Przedstawieni tutaj pracownicy są odpowiedzialni za sprzedaż, marketing i PR, ale to nie wszyscy. Wielu Polaków pracuje dla AMD także w innych działach tworząc razem ponad 20-osobowy zespół. Są wśród nich m.in. inżynierowie, którzy są odpowiedzialni za oprogramowanie dla produktów AMD oraz współpracę z producentami aplikacji i gier.

 

“Polska jest dla realme ekstremalnie istotnym rynkiem” – mówi w IT Reseller TV Madhav Sheth, wiceprezes realme, CEO na obszar Europy, Indii oraz Ameryki Łacińskiej.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Feardemic rozbudowuje portfolio gier, liczy na poszerzenie grona odbiorców.

Feardemic - spółka-córka Bloober Team i wydawca gier z gatunku horror - poszerza swoje portfolio wydawnicze, aby trafić do większej grupy odbiorców, poinformował CEO...

Warszawski Instytut Bankowości/Związek Banków Polskich: 86% Polaków czuje się bezpiecznie, korzystając...

Liderem w obszarze cyberbezpieczeństwa są banki (54%), wyprzedzając tym samym firmy technologiczne (31%) oraz wojsko i policję (30%), wynika z badania "Postawy Polaków wobec...

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

Najnowsze

Poważna luka bezpieczeństwa w procesorach Apple

Badacze z kilku amerykańskich uczelni (m.in. University of Texas w Austin i University of California, Berkeley) odkryli poważną lukę w zabezpieczeniach chipów Apple M1...

Cisco i Microsoft transmitują dane z prędkością 800 Gb/s za...

Cisco ogłosiło sukces, jakim jest przesył danych z prędkością 800 Gb/s transatlantyckim kablem komunikacyjnym Amitié, który biegnie przez 6 234 km - z Bostonu...

Snowflake współpracuje z NVIDIA, aby dostarczyć klientom kompleksową platformę AI

Snowflake, firma oferująca Chmurę Danych, ogłosiła na konferencji NVIDIA GTC rozszerzoną współpracę z firmą NVIDIA. Jej efektem będzie wzmocnienie pozycji klientów korporacyjnych dzięki platformie...

Bank BNP Paribas rozpoczął wdrażanie Oracle Fusion ERP Cloud, pierwszym na...

Bank BNP Paribas rozpoczął wdrażanie Oracle Fusion ERP Cloud. Będzie to pierwszy w sektorze bankowym system Enterprise Resource Planning (ERP) działający całkowicie w chmurze....

OVHcloud poszerza portfolio chmury publicznej o usługę Managed Rancher Service inicjując...

Grupa OVHcloud, europejski lider w dziedzinie chmury, podczas konferencji KubeCon Europe 2024 ogłosiła wprowadzenie nowych usług do rosnącej oferty chmury publicznej, liczącej ponad 40...