Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-120Dni -16Godzin -14Minut -58Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Oppo nawiązał współpracę z Deutsche Telekom ws. rozwoju 5G m.in. w Polsce.

Powiązane

Producent urządzeń mobilnych Oppo nawiązał strategiczną współpracę z jednym z wiodących operatorów usług telekomunikacyjnych w Europie – Deutsche Telekom, który w Polsce działa pod marką T-Mobile, podało Oppo. W wyniku podjętej inicjatywy smartfony 5G z najnowszej serii Reno4 będzie można znaleźć w ofercie Deutsche Telekom w Niemczech, Holandii i Polsce jeszcze w październiku.

Współpraca z operatorem to część strategicznego planu rozwoju oppo, który zakłada zwiększanie obecności marki w Europie.

“Europa miała zawsze strategiczne znaczenie dla Oppo, to kluczowy rynek branży smartfonowej. W tym roku podjęliśmy też decyzję o otwarciu naszej zachodnioeuropejskiej siedziby w Dusseldorfie, skąd będziemy usprawniać i doskonalić działania na lokalnym rynku” – powiedział vice president and president of global sales w Oppo Alen Wu, cytowany w komunikacie.

“Deutsche Telekom jest liderem w obszarze aktywnego wdrażania sieci 5G w Europie, a naszym celem jest zagwarantowanie klientom najwyższej jakości usług i świetnych parametrów działania. Pozycjonowanie Oppo na rynku oraz dążenie do osiągnięcia statusu marki premium w swoim założeniu są zbieżne ze strategią Deutsche Telekom. Aby mocnym akcentem rozpocząć nawiązaną współpracę, wprowadzamy do oferty urządzenia Oppo z serii Reno4, które zapewniają szereg najwyższej jakości rozwiązań, takich jak ultranocne wideo, modne wzornictwo, technologia szybkiego ładowania 65 W SuperVOOC, łączność 5G i system ColorOS. Wszystkie one tworzą produkt wyjątkowo praktyczny i niezawodny, oferujący doskonałą wartość dla klientów. Wierzymy, że w wyniku współpracy z Oppo na rynku europejskim zadebiutują innowacyjne urządzenia i usługi, a nasi klienci będą mogli z nich czerpać liczne korzyści” – powiedział senior vice president w Deutsche Telekom Sean Seaton, cytowany w komunikacie.

Wcześniej brand manager oddziału w Polsce Mo Zhang poinformowała ISBtech, że Oppo uważa polski rynek za strategiczny i chce szybko stać się “jedną z najchętniej wybieranych marek smartfonów”. Firma chce być także liderem rozwoju 5G w Polsce.

Oppo jest wiodącą marką smartfonów. Firma założona w 2004 roku, w ciągu 12 lat stała się wiodącym dostawcą urządzeń mobilnych w Chinach. Według danych IDC, firma plasuje się globalnie na piątym miejscu pod względem wielkości udziału w sprzedaży smartfonów. Obecnie działalność Oppo obejmuje ponad 40 krajów i regionów. Z urządzeń Oppo korzysta obecnie ponad 300 mln użytkowników. W 2018 roku firma rozszerzyła działalność o rynek europejski, wprowadzając swoje produkty do sprzedaży w Hiszpanii, Francji, Włoszech, Holandii, Polsce, Turcji oraz Wielkiej Brytanii. W planach są kolejne rynki. Firma zainwestowała w ubiegłym roku ponad 1,4 mld USD w badania i rozwój. Jak dotąd uruchomiła sześć centrów rozwojowo-badawczych na całym świecie. Dzięki nim do Oppo należy ponad 32 tys. patentów.

Usługi sieci T-Mobile i Heyah dostępne są na blisko 100% powierzchni Polski. Pierwszym współzałożycielem, a obecnie jedynym właścicielem T-Mobile Polska jest grupa Deutsche Telekom.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Intel rozbudowuje centrum badawczo-rozwojowe w Gdańsku.

Intel rozpocznie rozbudowę gdańskiego kampusu firmy - największego centrum badawczo- rozwojowego Intel w Unii Europejskiej, podał koncern. Prace ruszą na początku roku, a planowany...

All In! Games: Ponad 500 tys. kopii ‘Ghostrunnera’ sprzedało się do...

Gra "Ghostrunner" na 31 grudnia 2020 r. sprzedała się w 500 tys. kopii, podało All In! Games w oparciu o dane cząstkowe oraz liczbę...

Microsoft i SAP ogłosiły partnerstwo dla rozwoju Polskiej Doliny Cyfrowej.

Microsoft i SAP ogłosiły partnerstwo dla rozwoju Polskiej Doliny Cyfrowej, podał koncern. "Microsoft i SAP łączy długoletnia historia współpracy, która zapewniła wielu klientom sprawną i...

NTT Ltd., wiodący światowy dostawca usług technologicznych, ogłasza dziś swoje prognozy...

NTT Ltd., wiodący światowy dostawca usług technologicznych, ogłasza dziś swoje prognozy dotyczące trendów technologicznych „Future Disrupted: 2021”. Prognozy te opierają się na śledzeniu trendów...

OKI reagując na zmiany rynkowe dokonuje przeobrażenia swojego systemu partnerskiego Shinrai!...

OKI reagując na zmiany rynkowe dokonuje przeobrażenia swojego systemu partnerskiego Shinrai (jap. Zaufanie, partnerstwo). Jak w praktyce wygląda obecnie rynek druku, czego mogą oczekiwać...

Najnowsze

Rynek Digital Signage w cieniu pandemii, ubiegły rok uświadomił wszystkim jak...

Etap rozwoju rynku Digital Signage w Polsce, można zobrazować porównując postęp prowadzonych projektów wśród globalnych marek- często dzisiaj prowadzone instalacje w Polsce to te,...

Jedyną stabilną cechą rynków jest zmiana, pandemia przyspieszyła trend digitalizacji i...

Tomasz Klewinowski, Sales Director, IT Business, Samsung Electronics Polska oraz Tomasz Bukowski, B2B Sales Manager, Samsung Electronics Polska, przekonują, że pandemia przyspieszyła trend digitalizacji...

Wydajność, stabilność, łatwość zarządzania – HPE OEM program, który pomaga uczestnikom...

Dzięki szerokiej ofercie produktów i usług oraz największej sieci partnerów zapewniających pomoc techniczną w branży, HPE OEM jest programem chętnie wybieranym przez firmy tworzące...

Wideokonferencje okiem eksperta. Jak skutecznie zbudować system do wideokonferencji? Czy ta...

Jak skutecznie zbudować system do wideokonferencji w firmie? Czy ta forma komunikacji będzie się upowszechniała także po 2020 roku? Na te pytania odpowiada Cyprian...

Acer wypuszcza Chromebooki dla sektora edukacyjnego. Wśród nich model na procesorze...

Dopiero co zakończył się CES 2021 i byłem pewien, że nowych notebooków przez jakąś chwilę nie zobaczymy. Otóż nie! Acer właśnie zapowiedział pojawienie się...