Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-1289Dni -10Godzin -31Minut -17Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

OPPO wśród najmocniejszych globalnych chińskich marek w 2021 roku, według raportu Top 50 Kantar BrandZ Chinese Global Brand Builders Ranking 2021, opublikowanego wspólnie przez Google i KANTAR.

Mariusz Laurisz
Mariusz Laurisz
Z branżą nowych technologii związany od ponad dwóch dekad. Od czterech lat Redaktor Naczelny oraz Wydawca magazynu IT Reseller Polska.

Powiązane

10 maja, w Shenzhen został zaprezentowany raport Top 50 Kantar BrandZ™ Chinese Global Brand Builders Ranking 2021, opublikowany wspólnie przez Google i KANTAR. OPPO uplasowało się na szóstej pozycji i otrzymało tytuł Outstanding Globalizing Chinese Global Brand Builder. Na rynkach rozwiniętych siła marki OPPO od 2018 roku rośnie w tempie ponad 30 procent rocznie. Z kolei na rynkach wschodzących OPPO uplasowało się na 2. pozycji. 

 

Kantar BrandZ™ jest uniwersalnie wiodącym źródłem informacji na temat wartości marki i jej wyceny. Badając ponad 860 000 konsumentów na 11 rynkach na całym świecie, w obiektywny sposób przedstawia wartość marek w świadomości konsumentów. OPPO, jako globalny producent inteligentnych urządzeń, znalazło się na liście piąty rok z rzędu, utrzymując swoją wysoką pozycję z 2020 roku (1).

 

OPPO_Top 50 Kantar BrandZ™ Chinese Global Brand Builders Ranking 2021.jpg

 

Jesteśmy dumni, że OPPO osiągnęło tak wysoką pozycję na liście. Wcielając w życie naszą misję “Technology for Mankind, Kindness for the World’”, będziemy nadal dbać o tworzenie lepszego życia dla klientów na całym świecie, dzięki rosnącemu wpływowi naszej marki. – Derek Sun, Global Senior Brand Director OPPO.

W tym roku OPPO wypadło znakomicie na liście i byliśmy świadkami tego, jak firma kieruje swoim rozwojem zgodnie z lokalnymi potrzebami globalnych konsumentów i osiąga wzrost dzięki organicznemu połączeniu swoich zasobów i globalnych spostrzeżeń. – Shanshan Sheng, Group Head of China Brand Accelerator Cluster of Google.

 

Brand Power (tzw. “Siła Marki”) to metryka wartości marki według Kantar BrandZ™, na którą składają się trzy składniki. “Znaczący” jest jednym z najważniejszych wskaźników. W myśl misji marki “Technology for Mankind, Kindness for the World”, OPPO jest zaangażowane w tworzenie innowacji, wykorzystujących technologię, tak aby umożliwić ludziom uchwycenie piękna wokół nich i aby rozbudzić ich kreatywność.

 

Poprzez swoje innowacje OPPO rozwija także cyfrowe aspekty stylu życia użytkowników na całym świecie. Na przykład, wraz z firmami Vodafone, Qualcomm i Ericsson, OPPO stworzyło pierwszą komercyjną sieć 5G SA w Europie, zapewniając lokalnym klientom sieć o niskich opóźnieniach i dużej prędkości, spełniając tym samym wymóg wskaźnika “Different” (tzw. “Inny/Wyróżniający się”). Jeśli chodzi o wskaźnik “Salient” (tzw. “Istotny”), marka OPPO zdobyła uznanie rynku dzięki szerokiemu wachlarzowi działań. 2020 OPPO Campus i Uniwersytet Wzornictwa – Tsinghua University China-Italy Design Innovation Hub, zorganizowały wspólnie program Renovators Global Youth Creative Program, który zgromadził młodych artystów z całego świata, aby mogli wyrazić swoją kreatywność i wyobraźnię online, przekazując światu ducha marki.

 

Od momentu rozpoczęcia międzynarodowej działalności w 2009 roku, OPPO oficjalnie zaznaczyło swoją obecność na ponad 40 rynkach na 6 kontynentach. Według IDC, w pierwszym kwartale 2021 roku, OPPO miało 10,8 procent udziału w globalnym rynku smartfonów, zajmując czwarte miejsce na świecie.

 

Brother rozszerza portfolio rozwiązań dedykowanych profesjonalnemu drukowi etykiet z NiceLabel, dzięki temu użytkownik zyska możliwość zarządzania wieloma formami etykiet z jednej platformy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Feardemic rozbudowuje portfolio gier, liczy na poszerzenie grona odbiorców.

Feardemic - spółka-córka Bloober Team i wydawca gier z gatunku horror - poszerza swoje portfolio wydawnicze, aby trafić do większej grupy odbiorców, poinformował CEO...

Warszawski Instytut Bankowości/Związek Banków Polskich: 86% Polaków czuje się bezpiecznie, korzystając...

Liderem w obszarze cyberbezpieczeństwa są banki (54%), wyprzedzając tym samym firmy technologiczne (31%) oraz wojsko i policję (30%), wynika z badania "Postawy Polaków wobec...

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

Najnowsze

Poważna luka bezpieczeństwa w procesorach Apple

Badacze z kilku amerykańskich uczelni (m.in. University of Texas w Austin i University of California, Berkeley) odkryli poważną lukę w zabezpieczeniach chipów Apple M1...

Cisco i Microsoft transmitują dane z prędkością 800 Gb/s za...

Cisco ogłosiło sukces, jakim jest przesył danych z prędkością 800 Gb/s transatlantyckim kablem komunikacyjnym Amitié, który biegnie przez 6 234 km - z Bostonu...

Snowflake współpracuje z NVIDIA, aby dostarczyć klientom kompleksową platformę AI

Snowflake, firma oferująca Chmurę Danych, ogłosiła na konferencji NVIDIA GTC rozszerzoną współpracę z firmą NVIDIA. Jej efektem będzie wzmocnienie pozycji klientów korporacyjnych dzięki platformie...

Bank BNP Paribas rozpoczął wdrażanie Oracle Fusion ERP Cloud, pierwszym na...

Bank BNP Paribas rozpoczął wdrażanie Oracle Fusion ERP Cloud. Będzie to pierwszy w sektorze bankowym system Enterprise Resource Planning (ERP) działający całkowicie w chmurze....

OVHcloud poszerza portfolio chmury publicznej o usługę Managed Rancher Service inicjując...

Grupa OVHcloud, europejski lider w dziedzinie chmury, podczas konferencji KubeCon Europe 2024 ogłosiła wprowadzenie nowych usług do rosnącej oferty chmury publicznej, liczącej ponad 40...