Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-604Dni -15Godzin -33Minut -24Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

OPPO zwiększa wsparcie serwisowe dla swoich klientów.

Mariusz Laurisz
Mariusz Laurisz
Z branżą nowych technologii związany od ponad dwóch dekad. Od czterech lat Redaktor Naczelny oraz Wydawca magazynu IT Reseller Polska.

Powiązane

Firma OPPO, wiodący globalny producent inteligentnych urządzeń, nawiązała współpracę z serwisem MTTC Polska, będącym częścią Grupy Digital Care. Posiadacze urządzeń mobilnych marki OPPO będą mogli skorzystać ze wsparcia serwisu zarówno w przypadku napraw gwarancyjnych, jak i pogwarancyjnych swoich smartfonów oraz akcesoriów.

W ramach obowiązującej od marca umowy, MTTC będzie wykonywało na rzecz marki OPPO naprawy w ramach gwarancji producenta. Każdy klient, który kupi sprzęt u dowolnego dystrybutora OPPO, zarówno w Polsce, jak i za granicą, w przypadku awarii swojego urządzenia będzie mógł dokonać naprawy w serwisie MTTC. Serwis będzie wykonywał również naprawy pogwarancyjne – dzięki czemu klient, którego sprzęt uszkodził się, zalał lub uległ awarii już po wygaśnięciu gwarancji OPPO, będzie miał pewność, iż korzysta z serwisu, działającego zgodnie ze standardami producenta. MTTC będzie jednym z dwóch autoryzowanych serwisów OPPO w Polsce.

 

 

Serwis dostępny od ręki

W przypadku awarii lub usterki sprzętu z aktywną gwarancją OPPO klienci powinni  skontaktować się bezpośrednio z serwisem, aby zamówić kuriera, który odbierze urządzenie w modelu door-to-door, a następnie dostarczy je po naprawie pod wskazany adres. Przesyłkę można nadać także w paczkomatach. Już wkrótce uruchomione zostaną kolejne kanały komunikacji z MTTC – specjalna infolinia, portal internetowy do zgłaszania napraw i sprawdzania ich statusu oraz punkt walk-in w serwisie MTTC na warszawskim Mokotowie, przy ul. 1 Sierpnia 6A. Będzie w nim można osobiście dostarczyć lub odebrać telefon, a także wykonać ekspresową naprawę wybranych usterek lub uszkodzeń, nawet w 1 godzinę.

 

– Cieszymy się, że OPPO zdecydowało się powierzyć nam opiekę serwisową nad swoimi urządzeniami. Każdego miesiąca realizujemy obsługę kilkunastu tysięcy urządzeń dla największych producentów smartfonów. Stale pracujemy nad automatyzacją naszych procesów tak, aby wszystkich Klientów obsługiwać z jak najwyższą starannością. Wierzymy, że klienci OPPO będą zadowoleni z oferowanego przez nas standardu i będą chętnie korzystać z naszych usług  – powiedział Piotr Wójcik, Dyrektor Generalny MTTC.

HPE otworzyło kolejne Global Center of Excellence w Europie.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Feardemic rozbudowuje portfolio gier, liczy na poszerzenie grona odbiorców.

Feardemic - spółka-córka Bloober Team i wydawca gier z gatunku horror - poszerza swoje portfolio wydawnicze, aby trafić do większej grupy odbiorców, poinformował CEO...

Warszawski Instytut Bankowości/Związek Banków Polskich: 86% Polaków czuje się bezpiecznie, korzystając...

Liderem w obszarze cyberbezpieczeństwa są banki (54%), wyprzedzając tym samym firmy technologiczne (31%) oraz wojsko i policję (30%), wynika z badania "Postawy Polaków wobec...

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

Najnowsze

IFS przejmuje rolę kompasu w drodze do cyfrowej transformacji przedsiębiorstw! W...

Konferencja IFS Connect 2022 odbędzie się w dniach 8-9 czerwca 2022 w Hotelu Vienna House Andel`s w Łodzi. Hasłem przewodnim tegorocznej edycji IFS Connect...

Asbis podpisał umowę dystrybucyjną z firmą ExaGrid obejmującą 15 krajów. ...

ASBISc Enterprises Plc, wiodący dystrybutor z wartością dodaną, deweloper i dostawca produktów, rozwiązań i usług IT oraz IoT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu...

Wzrosła liczba cyberataków na firmy w Polsce. Firmy zaczynają inwestować w...

W 2021 roku aż 69% firm w Polsce odnotowało przynajmniej jeden incydent polegający na naruszeniu bezpieczeństwa. Przedsiębiorstwa najbardziej obawiają się zagrożeń ze strony szeroko...

Samsung Electronics Polska ponownie uznany w rankingu Poland’s Best Employers 2022...

Samsung Electronics Polska ponownie został uznany za jednego z najlepszych pracodawców w Polsce. Firma wygrała drugą edycję rankingu Poland's Best Employers 2022 w kategorii...

Veeam przedstawia plan rozwoju i ogłasza zajęcie współdzielonego pierwszego miejsca w...

Veeam, lider rynku nowoczesnej ochrony danych, w tym rozwiązań do tworzenia kopii zapasowych, odzyskiwania danych i zarządzania nimi, otworzył dziś swoją coroczną konferencję VeeamON 2022,...