Oracle usprawnia zarządzanie subskrypcjami, aby pomóc organizacjom w zwiększaniu cyklicznych przychodów, umożliwiają organizacjom utrzymanie i powiększanie bazy klientów i zwiększają poziom doświadczenia użytkowników.

Aby pomóc organizacjom w nawiązywaniu długotrwałych relacji z klientami i zwiększaniu stałych przychodów, firma Oracle ogłosiła dzisiaj aktualizacje systemu zarządzania subskrypcjami w pakiecie Oracle Advertising and Customer Experience (CX). Najnowsze aktualizacje w ramach systemu zarządzania subskrypcjami Oracle pomagają firmom uzyskać jasny obraz stanu kont abonenckich, z wglądem w aplikacje finansowe, łańcucha dostaw i obsługi klienta, … Czytaj dalej Oracle usprawnia zarządzanie subskrypcjami, aby pomóc organizacjom w zwiększaniu cyklicznych przychodów, umożliwiają organizacjom utrzymanie i powiększanie bazy klientów i zwiększają poziom doświadczenia użytkowników.