Play udostępnił możliwość zdalnego potwierdzania tożsamości z wykorzystaniem usługi mojeID prowadzonej przez KIR. Rozwiązanie umożliwia bezpieczne i wygodne zawieranie online umów abonamentowych oraz aneksów, podano w komunikacie.
Dostarczane przez KIR rozwiązanie jest bezpieczną i wygodną metodą uwierzytelnienia klienta w relacjach z dostawcami usług w trybie online. Potwierdzenie tożsamości odbywa się poprzez bankowość internetową w oparciu o dane, które zostały wcześniej sprawdzone przez zaufany podmiot – dostawcę tożsamości, np. bank, podano.
“Nieustannie wdrażamy rozwiązania, które pozwolą klientom Play zrealizować swoje potrzeby w prosty sposób, bez konieczności wychodzenia z domu. Bezpieczeństwo oraz wygoda naszych klientów są dla nas priorytetem. Wprowadzenie mojeID właśnie temu służy. To kolejny, bardzo istotny etap digitalizowania naszych usług i procesów” – powiedział dyrektor digital marketingu w Play Maciej Żyto, cytowany w komunikacie.
Zdalne potwierdzenie tożsamości za pomocą mojeID zapewnia użytkownikom dostęp do szerokiego zakresu usług online świadczonych przez dostawców m.in. z branży energetycznej, medycznej, telekomunikacyjnej, finansowej i ubezpieczeniowej, podano również.
“Funkcjonujemy w rzeczywistości, w której kluczowe staje się zapewnienie zdalnego dostępu do usług online. Rynek stale poszukuje rozwiązań ułatwiających korzystanie z usług świadczonych w ten sposób. Kolejne zrealizowane wdrożenie potwierdza, że mojeID efektywnie wspiera modele biznesowe organizacji, które dynamicznie rozwijają się w świecie cyfrowym. Nasi partnerzy doceniają bezpieczeństwo i wygodę użytkownika, którą dostarczamy ich klientom. Bardzo cieszymy się z dołączenia klientów Play do rosnącego grona użytkowników mojeID” – podsumował dyrektor linii biznesowej usługi identyfikacji z KIR Piotr Wichowski.
Play Communications jest właścicielem 100% udziałów w P4 (Play), która jest operatorem telefonii komórkowej Play. Spółka była notowana na GPW od lipca 2017 r. do 6 kwietnia 2021 r.