Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-200Dni -6Godzin -54Minut -16Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Potrzeby europejskiego e-handlu oraz rola, jaką mogą odegrać zakupy przez Internet we wzmacnianiu lokalnych małych i średnich przedsiębiorstw. AliExpress opublikował najnowsze badania przy współpracy z Forrester.

Mariusz Laurisz
Mariusz Laurisz
Z branżą nowych technologii związany od ponad dwóch dekad. Od czterech lat Redaktor Naczelny oraz Wydawca magazynu IT Reseller Polska.

Powiązane

Najnowsze badanie przeprowadzone przez AliExpress, przy współpracy z firmą consultingową Forrester, pokazuje rosnące zainteresowanie e-handlem i przedstawia spostrzeżenia na temat dostosowywania strategii zakupowych do zmieniających się potrzeb klientów.

 

AliExpress, globalna platforma e-commerce, należąca do Alibaba Group, opublikowała dziś badanie na temat zmieniających się potrzeb europejskiego e-handlu oraz roli, jaką mogą odegrać zakupy przez Internet we wzmacnianiu lokalnych małych i średnich przedsiębiorstw. Obecnie jedną z najpopularniejszych innowacji w handlu elektronicznym jest Shoppertainment – koncepcja, która zaciera granice między e-commerce, rozrywką i codziennym stylem życia, angażując konsumentów i dostarczając im niezwykłe doświadczenia, dzięki transmisjom na żywo, interaktywnym grą, czy filmom.

 

Badanie e-konsumentów

Forrester Consulting, wiodąca firma badań rynku, przeprowadziła na zlecenie AliExpress analizę trendu związanego z rozrywką zakupową w Europie. W badaniu wzięło udział ponad 14 tysięcy osób z Francji, Polski, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. Wyniki sugerują, że konsumenci są otwarci na eksperymentowanie z nowymi formami robienia zakupów online. Dwie trzecie ankietowanych zaczęło kupować coraz więcej przez Internet. W przypadku rozrywki zakupowej – 70% konsumentów wyraziło zainteresowanie nową formą e-zakupów.

 

„Jako pionier w dziedzinie rozrywki zakupowej, AliExpress jest zaangażowany w rozwój ekosystemu i tworzenie większej liczby miejsc pracy w Europie, gdzie ta forma handlu elektronicznego zaczyna się powiększać” – powiedział Vita Chang, kierownik działu Content Operations Ecosystem w AliExpress. „Chociaż, w porównaniu z Azją, ten trend w Europie wciąż jeszcze się rozwija, badanie wskazuje na jego rosnący potencjał. Klienci są otwarci na nowe trendy i technologie, które mogą usprawnić ich zakupy. To prawdziwa szansa dla sprzedawców i detalistów, którzy wiedzą, jak strategicznie korzystać z trendów.”

 

Trendy w zakupach

Badanie wykazało, że do wiodących kategorii produktów, które zwracają uwagę konsumentów należy elektronika, moda i kosmetyki. Klienci są najbardziej zaangażowani, gdy sprzedający prowadzą transmisje na żywo, publikują krótkie, wiarygodne , edukacyjne treści i są prezentowane przez prowadzącego, którego lubią. Ponadto, analiza badania dzieli konsumentów europejskich na sześć osobowości, analizując ich zachowania związane z rozrywką i zakupami online, pomagając sprzedawcom lepiej zrozumieć swoich klientów.

 

„Badanie wykazało, jak ważne jest przyjrzenie się osobno każdemu z krajów, aby zapewnić odpowiednie doświadczenia konsumentom z różnych części świata” – powiedział Chang. Kluczowe ustalenia sugerują, że konsumenci w Polsce najbardziej cenią sobie interakcje z prowadzącymi transmisje i innymi klientami.

 

„Wraz z pojawiającym się w europejskim handlu elektronicznym trendem, jakim jest Shoppertainment, firmy będą mogły wyprzedzić konkurencję, jeśli treści prezentowane konsumentom będą odpowiednie, godne zaufania i zabawne”, mówi Xiaofeng Wang, starszy analityk w firmie Forrester.

 

Od lipca 2019 roku AliExpress dostarczył do tej pory ponad 44 000 transmisji na żywo w trzynastu różnych językach. Po uruchomieniu nowej funkcjonalności transmisji na żywo w aplikacji Connect, AliExpress zainteresował prawie 92 miliony widzów z całego świata.

Najnowsze badanie przeprowadzone przez AliExpress, przy współpracy z firmą consultingową Forrester, pokazuje rosnące zainteresowanie e-handlem i przedstawia spostrzeżenia na temat dostosowywania strategii zakupowych do zmieniających się potrzeb klientów.

 

AliExpress, globalna platforma e-commerce, należąca do Alibaba Group, opublikowała dziś badanie na temat zmieniających się potrzeb europejskiego e-handlu oraz roli, jaką mogą odegrać zakupy przez Internet we wzmacnianiu lokalnych małych i średnich przedsiębiorstw. Obecnie jedną z najpopularniejszych innowacji w handlu elektronicznym jest Shoppertainment – koncepcja, która zaciera granice między e-commerce, rozrywką i codziennym stylem życia, angażując konsumentów i dostarczając im niezwykłe doświadczenia, dzięki transmisjom na żywo, interaktywnym grą, czy filmom.

 

Badanie e-konsumentów

Forrester Consulting, wiodąca firma badań rynku, przeprowadziła na zlecenie AliExpress analizę trendu związanego z rozrywką zakupową w Europie. W badaniu wzięło udział ponad 14 tysięcy osób z Francji, Polski, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. Wyniki sugerują, że konsumenci są otwarci na eksperymentowanie z nowymi formami robienia zakupów online. Dwie trzecie ankietowanych zaczęło kupować coraz więcej przez Internet. W przypadku rozrywki zakupowej – 70% konsumentów wyraziło zainteresowanie nową formą e-zakupów.

 

„Jako pionier w dziedzinie rozrywki zakupowej, AliExpress jest zaangażowany w rozwój ekosystemu i tworzenie większej liczby miejsc pracy w Europie, gdzie ta forma handlu elektronicznego zaczyna się powiększać” – powiedział Vita Chang, kierownik działu Content Operations Ecosystem w AliExpress. „Chociaż, w porównaniu z Azją, ten trend w Europie wciąż jeszcze się rozwija, badanie wskazuje na jego rosnący potencjał. Klienci są otwarci na nowe trendy i technologie, które mogą usprawnić ich zakupy. To prawdziwa szansa dla sprzedawców i detalistów, którzy wiedzą, jak strategicznie korzystać z trendów.”

 

Trendy w zakupach

Badanie wykazało, że do wiodących kategorii produktów, które zwracają uwagę konsumentów należy elektronika, moda i kosmetyki. Klienci są najbardziej zaangażowani, gdy sprzedający prowadzą transmisje na żywo, publikują krótkie, wiarygodne , edukacyjne treści i są prezentowane przez prowadzącego, którego lubią. Ponadto, analiza badania dzieli konsumentów europejskich na sześć osobowości, analizując ich zachowania związane z rozrywką i zakupami online, pomagając sprzedawcom lepiej zrozumieć swoich klientów.

 

„Badanie wykazało, jak ważne jest przyjrzenie się osobno każdemu z krajów, aby zapewnić odpowiednie doświadczenia konsumentom z różnych części świata” – powiedział Chang. Kluczowe ustalenia sugerują, że konsumenci w Polsce najbardziej cenią sobie interakcje z prowadzącymi transmisje i innymi klientami.

 

„Wraz z pojawiającym się w europejskim handlu elektronicznym trendem, jakim jest Shoppertainment, firmy będą mogły wyprzedzić konkurencję, jeśli treści prezentowane konsumentom będą odpowiednie, godne zaufania i zabawne”, mówi Xiaofeng Wang, starszy analityk w firmie Forrester.

 

Od lipca 2019 roku AliExpress dostarczył do tej pory ponad 44 000 transmisji na żywo w trzynastu różnych językach. Po uruchomieniu nowej funkcjonalności transmisji na żywo w aplikacji Connect, AliExpress zainteresował prawie 92 miliony widzów z całego świata.

Aplikacja sieci SMYK w pełni zintegrowana z Huawei Mobile Services.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Biuro Informacji Kredytowej: 20% Polaków korzystało lub korzysta z usług chroniących...

Mimo że Polacy mają coraz większą świadomość zagrożeń i skutków kradzieży tożsamości, a 53% respondentów obawia się o bezpieczeństwo danych, z oferty usług zapewniających...

Sprzedaż Carsmile wzrosła o 141% r/r do prawie 2 000 umów...

Carsmile zawarł rekordową liczbę prawie 2 000 umów wynajmu i leasingu samochodów w 2020 r., podała spółka. To wzrost o 141% względem 2019 r.,...

Intel rozbudowuje centrum badawczo-rozwojowe w Gdańsku.

Intel rozpocznie rozbudowę gdańskiego kampusu firmy - największego centrum badawczo- rozwojowego Intel w Unii Europejskiej, podał koncern. Prace ruszą na początku roku, a planowany...

All In! Games: Ponad 500 tys. kopii ‘Ghostrunnera’ sprzedało się do...

Gra "Ghostrunner" na 31 grudnia 2020 r. sprzedała się w 500 tys. kopii, podało All In! Games w oparciu o dane cząstkowe oraz liczbę...

Microsoft i SAP ogłosiły partnerstwo dla rozwoju Polskiej Doliny Cyfrowej.

Microsoft i SAP ogłosiły partnerstwo dla rozwoju Polskiej Doliny Cyfrowej, podał koncern. "Microsoft i SAP łączy długoletnia historia współpracy, która zapewniła wielu klientom sprawną i...

Najnowsze

Samsung próbuje zachęcić użytkowników iPhone’ów do przejścia na Androida w dość...

Samsung ma nadzieję przekonać użytkowników iOS do Androida. Jak? Interaktywną, internetową demonstracją Androida stworzoną specjalnie dla użytkowników iPhone'a. Nie sądzę, by miało to być...

Wiadomo już kto wyprodukuje “samochód elektryczny Huawei”. W środku system operacyjny...

Chiński producent samochodów Arcfox wyprodukuje samochód elektryczny z systemem operacyjnym Harmony i 5G firmy Huawei. Tym samym Huawei nie będzie, jak donosiła część mediów,...

MSI zostaje producentem nośników SSD. Wkrótce niemal całe środowisko pracy można...

Na początku tego roku, na targach CES, firma MSI przedstawiła plany rozpoczęcia oferowania dysków SSD pod swoją nowo wprowadzoną marką Spatinum. Teraz dowiadujemy się...

Elgato wprowadza do oferty Cam Link Pro. Karta do nagrywania z...

Elgato, należąca do Corsair marka, lider w branży rozwiązań dla twórców materiałów cyfrowych, zaprezentował urządzenie Cam Link Pro, czyli wszechstronną kartę PCIe do nagrywania...

Lenovo zaprasza Partnerów Biznesowych na New Product Training 2021. Głównymi tematami...

Globalny lider technologiczny Lenovo zaprasza na tegoroczną edycję spotkania New Product Training skierowaną do partnerów biznesowych firmy. Wydarzenie w całości odbędzie się w formie...