Polska Sieć Handlowa Lewiatan (PSH Lewiatan) uruchomiła własną aplikację mobilną dla swoich klientów, podała sieć. “Mój Lewiatan” umożliwi im m.in. dostęp do informacji na temat aktualnych promocji, korzystanie z listy zakupów oraz mobilnej obsługi programu lojalnościowego. Aplikacja jest dostępna dla klientów sieci od 21 września br.
“‘Mój Lewiatan’ to kolejny krok naszej sieci w kierunku budowania pozytywnego doświadczenia zakupowego oraz dopasowania do potrzeb naszych klientów. Dzięki aplikacji korzystanie z programu lojalnościowego Lewiatan będzie jeszcze łatwiejsze, a nam pozwoli dotrzeć do grona klientów, którzy cenią sobie wygodę, jaką niosą za sobą rozwiązania mobilne. Już ponad 70% Polaków deklaruje, że chętnie korzysta z aplikacji mobilnych programów lojalnościowych, dlatego tym bardziej cieszę się, że oddajemy w ręce naszych klientów to w pełni funkcjonalne narzędzie” – powiedział członek zarządu Lewiatan Holding Marcin Poniatowski, cytowany w komunikacie.
Polska Sieć Handlowa Lewiatan to jedna z najdłużej funkcjonujących sieci franczyzowych oraz najbardziej rozpoznawalnych marek sklepów detalicznych na polskim rynku. Obecnie na terenie całej Polski zrzesza ponad 3 200 placówek handlowych zatrudniających 30 000 pracowników. Jej łączne obroty przekroczyły 13,6 mld zł w 2019 roku.