Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-696Dni -19Godzin -46Minut -10Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Razer przejmuje firmę Go Touch VR SAS, znanej również jako Interhaptics, aby przyspieszyć rozwój ekosystemu haptyki.

Mariusz Laurisz
Mariusz Laurisz
Z branżą nowych technologii związany od ponad dwóch dekad. Od czterech lat Redaktor Naczelny oraz Wydawca magazynu IT Reseller Polska.

Powiązane

Razer, wiodąca globalna marka lifestylowa dla graczy, ogłosiła nabycie 100 procent udziałów w firmie Go Touch VR SAS, znanej również jako Interhaptics, właściciela wiodącej platformy rozwoju technologii haptycznych przeznaczonych dla studiów gamingowych. Główna misją, założonej w 2017 roku firmy Interhaptics jest dostarczanie spójnych, realistycznych i wciągających rozwiązań haptycznych dla deweloperów gier na PC, konsole, urządzenia mobilne i dla rzeczywistości rozszerzonej (XR). Firma dąży do zapewnienia deweloperom niezbędnych narzędzi gwarantujących jakość, szybkość zastosowań i rozwoju oraz dających łatwe możliwości  wdrożeń międzyplatformowych.

Razer od zawsze znajduje się na czele rozwoju technologii, tworząc innowacyjne produkty, które zapewniają graczom najbardziej wciągające wrażenia w grach. Już w słuchawkach Nari Ultimate z 2018 r., Razer pokazał światu swoją autorską technologię HyperSense, demonstrując, jak haptyka o wysokiej jakości może zapewniać pogłębione wrażenia podczas rozgrywki czy słuchania muzyki. Ostatnio technologia została zastosowana w słuchawkach Kraken V3 HyperSense i Kraken V3 Pro HyperSense. Dzięki przejęciu Interhaptics, Razer jest teraz przygotowany do wdrożenia  HyperSense do większej liczby produktów oraz do budowania ekosystemu haptycznego wraz ze studiami gamingowymi na wielu platformach.

 

“Haptyka ma ogromną wartość dla graczy” – powiedział Eric Vezzoli, CEO Interhaptics. “Możliwość dołączenia do Razera była dla nas łatwym wyborem, ponieważ Razer od dawna jest zaangażowany w dostarczanie najbardziej wciągających doświadczeń w grach. Nie możemy się już doczekać, aby robić to wspólnie, już jako część rodziny Razer.”

 

“W Razerze wiemy, jak ważne jest tworzenie najlepszych w swojej klasie produktów zapewniających wyjątkowe i spersonalizowane wrażenia w grach, ponieważ sami jesteśmy graczami” – powiedział Alvin Cheung, Senior Vice President  działu hardware. “Interhaptics ma olbrzymie doświadczenie w dziedzinie haptyki, a ich platformę będziemy wykorzystywać do  rozszerzenia ekosystemu HyperSense”.

 

Po przejęciu przez Razer, założyciel i CEO Interhaptics, Eric Vezzoli, dołączy do Razera jako Associate Director of Haptics. Interhaptics pozostanie niezależną jednostką, ale będzie ściśle zintegrowana z ekosystemem Razera.

 

Ceny kryptowalut spadają, a wraz z nimi ceny kart graficznych.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Feardemic rozbudowuje portfolio gier, liczy na poszerzenie grona odbiorców.

Feardemic - spółka-córka Bloober Team i wydawca gier z gatunku horror - poszerza swoje portfolio wydawnicze, aby trafić do większej grupy odbiorców, poinformował CEO...

Warszawski Instytut Bankowości/Związek Banków Polskich: 86% Polaków czuje się bezpiecznie, korzystając...

Liderem w obszarze cyberbezpieczeństwa są banki (54%), wyprzedzając tym samym firmy technologiczne (31%) oraz wojsko i policję (30%), wynika z badania "Postawy Polaków wobec...

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

Najnowsze

Samsung przygotował moduły pamięci DDR5 nowej generacji o pojemności 1 TB.

Samsung rozpoczął prace nad modułami pamięci DDR5 nowej generacji o pojemności do 1 TB. Stałe rośnie zapotrzebowanie na pamięć operacyjna w centrach danych. W miarę...

Lenovo umacnia swoją pozycję w segmencie AV Smart Collaboration wprowadzając nowe...

Lenovo umacnia swoją pozycję w segmencie AV Smart Collaboration wprowadzając nowe produkty, które mają być najlepszym wyborem przy wyposażaniu średnich i niewielkich sal konferencyjnych...

Realme 9i 5G – nowy smartfon popularnego segmentu.

Tuż przed urodzinami firmy zadebiutował nowy model telefonu: Realme 9i 5G. Trafia on w popularny segment okolic cenowych 1000 zł.   Co charakteryzuje nowe dzieło...

Realme przedstawiło strategię na najbliższe lata – R&D, Europa i ekosystem.

Realme jest bez wątpienia pewnego rodzaju fenomenem - marką, która w nadspodziewanie szybki sposób zaskarbiła sobie sympatię wielu użytkowników. O tym jakie są kolejne...

MacBooki i Apple Watch nie będą produkowane w Chinach?

Jak podaje Nikkei Asia, dostawcy i wytwórcy związani z Apple prowadzą rozmowy na temat produkcji Apple Watch i MacBooków w… Wietnamie.  Chiński dostawca Apple, firma...