Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-738Dni -14Godzin -51Minut -5Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Realme przedstawiło strategię na najbliższe lata – R&D, Europa i ekosystem.

Krzysztof Bogacki
Krzysztof Bogacki
Redaktor naczelny IT Reseller, pasjonat kawy, technologii i podróży.

Powiązane

Realme jest bez wątpienia pewnego rodzaju fenomenem – marką, która w nadspodziewanie szybki sposób zaskarbiła sobie sympatię wielu użytkowników. O tym jakie są kolejne plany realme firma mówi głośno – a konkretnie robi to jej założyciel, Sky Li. 

Jak wiele firm w ledwie 4 lata zdołało zdobyć globalną rozpoznawalność, z aspiracjami do absolutnej czołówki w swojej branży? Niewiele. Realme może pochwalić się takim właśnie osiągnięciem. Teraz, w liście otwartym, Dyrektor Generalny firmy, Sky Li, zapowiada strategię na dalszy rozwój i… obchody urodzin firmy, które odbędą się 28 sierpnia pod hasłem „828 Fan Festival”. Wydarzenie będzie okazją do licznych promocji.

W czwartym kwartale 2021 roku, realme stało się najszybciej rozwijającą się marką smartfonów 5G na świecie, ze wzrostem 165% rok do roku. Chcąc popularyzować możliwości sieci 5G, firma inwestuje  90% swoich zasobów badawczo-rozwojowych w rozwój technologii związanej z 5G. 

realme stale poszerza swoją ofertę produktów z segmentu AIoT. Marka rozbudowuje swój ekosystem TechLife, który obejmuje inteligentne telewizory, laptopy, tablety, smartwatche, urządzenia audio oraz ogromną liczbę inteligentnych gadżetów i akcesoriów. realme chwali się także swoim studium projektowym – realme Design Studio. Efekty widać w produktach, bo smartfony realme często zaskakują oryginalnymi wzorami i malowaniem.  

W ciągu zaledwie trzech lat, realme osiągnęło szybki wzrost, stając się szóstym największym dostarczycielem smartfonów na świecie. Pomimo obecnej niepewności na rynku, firma jest przekonana o swojej zdolności do sprostania wyzwaniom. 

Smartfony uczyniły nas bardziej zdolnymi niż kiedykolwiek wcześniej, a era AIoT jeszcze bardziej rozszerza te możliwości. Droga przed nami pozostaje jasna, choć niepozbawiona wyzwań – stwierdza Sky Li, CEO realme, w otwartym liście.

Wchodząc w drugi etap rozwoju, realme będzie przestrzegać strategii „Market Cultivation”, co oznacza dodatkową koncentrację na tworzeniu produktów wysokiej jakości i silniejszą adaptację strategii do warunków lokalnych rynków. W ciągu trzech lat realme będzie kładło szczególny nacisk na swoje dwa 10-milionowe rynki, jednocześnie pracując nad stworzeniem rdzenia piętnastu 1-milionowych rynków na świecie. Do 2023 w Europie, realme stawia sobie za cel osiągnięcie pozycji TOP 3 wśród producentów smartfonów. Poprzez bardziej zlokalizowane podejście marketingowe i zrozumienie młodych konsumentów, firma zamierza projektować rozwiązania bliższe nawykom oraz potrzebom lokalnych użytkowników. 

W ramach strategii „Simply Better”, inwestycje realme w badania i rozwój wzrosną o 58% (rok do roku), skupiając się na rozwoju innowacji technologicznych. Dodatkowo, firma utworzyła międzynarodowy zespół e-commerce, aby ujednolicić zarządzanie kanałami sprzedaży oraz zapewnić użytkownikom dostęp do swoich produktów na całym świecie. 

A my przypominamy zeszłoroczny wywiad, jakiego w IT Reseller TV udzieli Madhav Sheth, wówczas CEO realme na EMEA, dziś koordynator rozwoju firmy na wszystkich globalnych rynkach poza Chinami:

“Polska jest dla realme ekstremalnie istotnym rynkiem” – mówi w IT Reseller TV Madhav Sheth, wiceprezes realme, CEO na obszar Europy, Indii oraz Ameryki Łacińskiej.

 

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Feardemic rozbudowuje portfolio gier, liczy na poszerzenie grona odbiorców.

Feardemic - spółka-córka Bloober Team i wydawca gier z gatunku horror - poszerza swoje portfolio wydawnicze, aby trafić do większej grupy odbiorców, poinformował CEO...

Warszawski Instytut Bankowości/Związek Banków Polskich: 86% Polaków czuje się bezpiecznie, korzystając...

Liderem w obszarze cyberbezpieczeństwa są banki (54%), wyprzedzając tym samym firmy technologiczne (31%) oraz wojsko i policję (30%), wynika z badania "Postawy Polaków wobec...

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

Najnowsze

Słabsza niż oczekiwana sprzedaż iPhone’a 14 i 14 Plus. Foxconn zmienia...

Apple wypuściło iPhone'a 14, iPhone'a 14 Plus, iPhone'a 14 Pro i iPhone'a 14 Pro Max na początku tego miesiąca. Standardowe modele nie wprowadziły znaczących...

Google Cloud rozwija infrastrukturę w Europie. Firma zbuduje swój pierwszy region...

Prezes Google Cloud International, Adaire Fox-Martin, jest z wizytą w Grecji, gdzie ogłosił powstanie nowego regionu Google Cloud.  Google utworzy swój pierwszy region chmury w...

Od fabryki do klienta – Czyli jak w 2022 roku wygląda...

W teorii wszystko jest jasne - gdzieś na świecie ktoś produkuje np. laptopy, a ktoś inny, często w miejscu oddalonym o tysiące kilometrów, je...

Pomimo ogromu wyzwań, walczymy i działamy aktywnie dalej! – podkreślił Piotr...

28 września br. GK ACTION S.A. przedstawiła wyniki finansowe za pierwsze półrocze 2022. W  omawianym okresie firma utrzymała wysoką marżę, która ukształtowała się na...

Viewsonic prezentuje największy na świecie składany ekran

Viewsonic zaprezentował swój najnowszy składany na pół ekran o przekątnej 135 cali. Producent kieruje swój produkt do klienta biznesowego, który wykorzysta ten olbrzymi ekran...