Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-1293Dni -10Godzin -18Minut -7Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Rozbieżności oczekiwań w obszarze B2B i jak im zaradzić, sprawdź wyniki badania przeprowadzonego przez Forrester Consulting wśród sprzedających i kupujących w modelu B2B, na zlecenie Deloitte Digital.

Mariusz Laurisz
Mariusz Laurisz
Z branżą nowych technologii związany od ponad dwóch dekad. Od czterech lat Redaktor Naczelny oraz Wydawca magazynu IT Reseller Polska.

Powiązane

Deloitte Digital zwrócił się do firmy Forrester Consulting o przeprowadzenie badania wśród sprzedających i kupujących w modelu B2B, aby uzyskać lepszy obraz tego, jak racjonalne i emocjonalne podejście wpływa na proces podejmowania decyzji oraz jak przebiega budowanie i podtrzymywanie zaufania w trakcie relacji B2B. Wyniki badania mogą wskazać firmom B2B elementy, które kupujący rzeczywiście cenią, co pozwoli im na skupienie się na istotnych inwestycjach i inicjatywach wspierających relacje oparte na emocjach i wyróżni ich na tle konkurencji.

 

Koncentracja na tym, co kupujący faktycznie cenią

Dzięki zastosowaniu strategii i działań ukierunkowanych na dbałość o człowieka, firmy B2B zapewniające klientom jak najlepsze doświadczenia, już teraz zdobywają rzesze nowych odbiorców i w istotny sposób wyróżniają się spośród konkurentów. Jak wskazują wyniki badania klienci cenią dostawców zapewniających odpowiednie doświadczenie zakupowe, co z kolei wpływa na większą skłonność kupujących do nawiązania relacji czy też odnowienia kontraktu z wiodącymi firmami z sektora B2B, które takie doświadczenie oferują (średnio o 34% i 32%).

 

Z kolei gwarancja najlepszej jakości doświadczenia klienta ma swoje odzwierciedlenie w osiąganych wynikach, co jest istotne z perspektywy liderów. Na podstawie naszego badania zauważyliśmy, że w porównaniu do wolno rozwijających się konkurentów, wiodące firmy B2B miały o 18% większą szansę przekroczenia pułapu przychodów zakładanego w poprzednich 12 miesiącach.

 

Śledzenie działań liderów sektora B2B może pomóc innym przedsiębiorstwom zrozumieć mechanizmy umożliwiające zdobycie przewagi. Poniżej przedstawiamy cztery kluczowe podejścia, które odnoszące sukcesy firmy stosują z myślą o nadaniu interakcjom B2B tzw. „ludzkiej twarzy”:

  1. Usystematyzowanie zaufania w sposób, który pozwoli za każdym razem spełnić wszelkie obietnice złożone kupującym
  2. Wsłuchiwanie się w potrzeby dzięki uzyskanym informacjom zwrotnym, aby zidentyfikować zmiany behawioralne i być w stanie w porę podejmować odpowiednie działania
  3. Planowanie terminów i oferty przy uwzględnieniu całkowicie różnych potrzeb potencjalnych i dotychczasowych klientów w zakresie relacji ze sprzedawcami
  4. Oferowanie spersonalizowanych działań poprzez wykorzystanie narzędzi cyfrowych do poznania oczekiwania klientów i właściwego dopasowania rozwiązań oraz ochrona prywatności i ograniczenie ryzyka

 

W raporcie zajęto się czterem wspomnianym podejściom do skutecznej integracji człowieka z technologią, co może pomóc firmom pozyskać nowych i utrzymać obecnych klientów w dzisiejszym konkurencyjnym otoczeniu B2B.

“Koszt wykluczenia Huawei wyniósłby dziesiątki miliardów” – mówi w programie “Liderzy branży” IT Reseller TV Ryszard Horodyński, Dyrektor ds. Strategii i Komunikacji w Huawei.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Feardemic rozbudowuje portfolio gier, liczy na poszerzenie grona odbiorców.

Feardemic - spółka-córka Bloober Team i wydawca gier z gatunku horror - poszerza swoje portfolio wydawnicze, aby trafić do większej grupy odbiorców, poinformował CEO...

Warszawski Instytut Bankowości/Związek Banków Polskich: 86% Polaków czuje się bezpiecznie, korzystając...

Liderem w obszarze cyberbezpieczeństwa są banki (54%), wyprzedzając tym samym firmy technologiczne (31%) oraz wojsko i policję (30%), wynika z badania "Postawy Polaków wobec...

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

Najnowsze

Poważna luka bezpieczeństwa w procesorach Apple

Badacze z kilku amerykańskich uczelni (m.in. University of Texas w Austin i University of California, Berkeley) odkryli poważną lukę w zabezpieczeniach chipów Apple M1...

Cisco i Microsoft transmitują dane z prędkością 800 Gb/s za...

Cisco ogłosiło sukces, jakim jest przesył danych z prędkością 800 Gb/s transatlantyckim kablem komunikacyjnym Amitié, który biegnie przez 6 234 km - z Bostonu...

Snowflake współpracuje z NVIDIA, aby dostarczyć klientom kompleksową platformę AI

Snowflake, firma oferująca Chmurę Danych, ogłosiła na konferencji NVIDIA GTC rozszerzoną współpracę z firmą NVIDIA. Jej efektem będzie wzmocnienie pozycji klientów korporacyjnych dzięki platformie...

Bank BNP Paribas rozpoczął wdrażanie Oracle Fusion ERP Cloud, pierwszym na...

Bank BNP Paribas rozpoczął wdrażanie Oracle Fusion ERP Cloud. Będzie to pierwszy w sektorze bankowym system Enterprise Resource Planning (ERP) działający całkowicie w chmurze....

OVHcloud poszerza portfolio chmury publicznej o usługę Managed Rancher Service inicjując...

Grupa OVHcloud, europejski lider w dziedzinie chmury, podczas konferencji KubeCon Europe 2024 ogłosiła wprowadzenie nowych usług do rosnącej oferty chmury publicznej, liczącej ponad 40...