Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-604Dni -15Godzin -34Minut -17Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Rozwiązanie Avaya Virtual Agent dostępne teraz jako gotowa do wdrożenia, konfigurowalna usługa.

Mariusz Laurisz
Mariusz Laurisz
Z branżą nowych technologii związany od ponad dwóch dekad. Od czterech lat Redaktor Naczelny oraz Wydawca magazynu IT Reseller Polska.

Powiązane

Firma Avaya, (NYSE: AVYA), globalny lider w dziedzinie rozwiązań usprawniających i upraszczających procesy komunikacji i współpracy, zapowiedziała ulepszenie Avaya OneCloud™ – rozwiązania, które radykalnie upraszcza wirtualizację interakcji z klientami. Avaya Virtual Agent to gotowa do wdrożenia, konfigurowalna usługa, która oferuje firmom wszystkie korzyści komunikacji opartej na sztucznej inteligencji, pozwalając im natychmiast zwiększyć jakość obsługi klienta.

Niedawne badania Avaya przeprowadzone we współpracy z Ipsos wskazują, że na podstawie ostatniej interakcji z wirtualnym konsultantem, zaledwie jedna trzecia klientów poleciłaby daną firmę innym osobom. Dzieje się tak dlatego, że tylko połowie z nich udaje się uzyskać odpowiedź lub rozwiązać problem. Niepowodzenia te wynikają po części z tego, że opracowywanie i wdrażanie skutecznych rozwiązań wirtualnego konsultanta dotychczas było bardzo skomplikowane.

Avaya Virtual Agent eliminuje tę złożoność, pozwalając organizacjom szybko wdrażać opracowane przez firmę Avaya, wstępnie zbudowane, chmurowe rozwiązania samoobsługowe, zamiast budować je od podstaw. Usługa wykorzystuje platformę Avaya OneCloud™ Experience, która wyznacza nowy standard modularności komunikacji, umożliwiając klientom konstruowanie własnych procesów albo subskrybowanie gotowych rozwiązań. Aby skuteczniej walczyć o czas i uwagę klientów firmy mogą też uczestniczyć w „gospodarce doświadczeń” (Experience Economy), nie tylko zwiększając efektywność interakcji z klientami, ale również czyniąc je bardziej zajmującymi. Społeczność Avaya Experience Builders™ może pomóc firmom w stawianiu pierwszych kroków albo osiąganiu bardziej zaawansowanych celów wdrożeniowych.

 

„Firmy muszą reagować znacznie szybciej, aby uwzględniać dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów i pracowników, a doświadczenia są niezbędne aby to zapewnić — powiedział Simon Harrison, starszy wiceprezes i główny dyrektor ds. marketingu w firmie Avaya. – Avaya Virtual Agent ułatwia organizacjom szybkie komponowanie interakcji, których firmy potrzebują, aby zapewnić doświadczenia, które warto zapamiętać”.

 

„Zaprojektowanie i uruchomienie tego, co Avaya Virtual Agent potrafi zrobić w kilka minut, zajęłoby typowej firmie całe tygodnie” – powiedziała Karen Hardy, wiceprezes ds. zarządzania produktami w firmie Avaya. „Usługa ta zarządza komunikacją głosową, telefonią i rozpoznawaniem mowy oraz koordynuje wszystkie procesy niezbędne do tworzenia naturalnych doświadczeń głosowych, SMS lub AI. Z perspektywy firm i społeczności deweloperów oznacza to, że oprócz natychmiastowego ograniczenia liczby połączeń z konsultantami, skrócenia średniego czasu oczekiwania na połączenie oraz zwiększenia produktywności i efektywności konsultantów, mogą podnieść jakość obsługi klienta, aby zwiększyć siłę przyciągania swoich marek”.

 

Główne możliwości i zalety Avaya Virtual Agent

  • Łatwe w konfigurowaniu szablony przyspieszają projektowanie i wdrażanie rozwiązań samoobsługowych specyficznych dla danej firmy, nie wymagając kodowania
  • Jeden łatwy w nawigacji interfejs użytkownika eliminuje potrzebę zatrudniania i szkolenia trudno dostępnych deweloperów.
  • Można łatwo dodawać/integrować funkcje sztucznej inteligencji, dzięki którym konwersacje bardziej przypominają kontakt z człowiekiem.
  • Obsługa 20 języków.

Rynek smartfonów w pierwszym kwartale 2022 roku. Które firmy produkujące smartfony poradziły sobie lepiej w warunkach opadającego rynku?

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Feardemic rozbudowuje portfolio gier, liczy na poszerzenie grona odbiorców.

Feardemic - spółka-córka Bloober Team i wydawca gier z gatunku horror - poszerza swoje portfolio wydawnicze, aby trafić do większej grupy odbiorców, poinformował CEO...

Warszawski Instytut Bankowości/Związek Banków Polskich: 86% Polaków czuje się bezpiecznie, korzystając...

Liderem w obszarze cyberbezpieczeństwa są banki (54%), wyprzedzając tym samym firmy technologiczne (31%) oraz wojsko i policję (30%), wynika z badania "Postawy Polaków wobec...

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

Najnowsze

IFS przejmuje rolę kompasu w drodze do cyfrowej transformacji przedsiębiorstw! W...

Konferencja IFS Connect 2022 odbędzie się w dniach 8-9 czerwca 2022 w Hotelu Vienna House Andel`s w Łodzi. Hasłem przewodnim tegorocznej edycji IFS Connect...

Asbis podpisał umowę dystrybucyjną z firmą ExaGrid obejmującą 15 krajów. ...

ASBISc Enterprises Plc, wiodący dystrybutor z wartością dodaną, deweloper i dostawca produktów, rozwiązań i usług IT oraz IoT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu...

Wzrosła liczba cyberataków na firmy w Polsce. Firmy zaczynają inwestować w...

W 2021 roku aż 69% firm w Polsce odnotowało przynajmniej jeden incydent polegający na naruszeniu bezpieczeństwa. Przedsiębiorstwa najbardziej obawiają się zagrożeń ze strony szeroko...

Samsung Electronics Polska ponownie uznany w rankingu Poland’s Best Employers 2022...

Samsung Electronics Polska ponownie został uznany za jednego z najlepszych pracodawców w Polsce. Firma wygrała drugą edycję rankingu Poland's Best Employers 2022 w kategorii...

Veeam przedstawia plan rozwoju i ogłasza zajęcie współdzielonego pierwszego miejsca w...

Veeam, lider rynku nowoczesnej ochrony danych, w tym rozwiązań do tworzenia kopii zapasowych, odzyskiwania danych i zarządzania nimi, otworzył dziś swoją coroczną konferencję VeeamON 2022,...