Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-604Dni -15Godzin -35Minut -35Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Salesforce i Formuła 1 ogłaszają rozpoczęcie pięcioletniej współpracy w celu zwiększenia zaangażowania kibiców i zapewnienia zrównoważonego rozwoju.

Mariusz Laurisz
Mariusz Laurisz
Z branżą nowych technologii związany od ponad dwóch dekad. Od czterech lat Redaktor Naczelny oraz Wydawca magazynu IT Reseller Polska.

Powiązane

Salesforce, światowy lider w dziedzinie systemów do zarządzania relacjami z klientem (CRM), dołączy do Formuły 1 jako globalny partner, aby zwiększyć zaangażowanie kibiców sportów motorowych, które stale zyskują na popularności.

Ponadto Formuła 1 będzie współpracować z firmą Salesforce – która już dziś może pochwalić się zerową emisją netto i w 100% korzysta z energii odnawialnej w swojej globalnej działalności – aby przyspieszyć realizację celu osiągnięcia neutralności węglowej do 2030 r. Rozwiązanie Net Zero Cloud firmy Salesforce umożliwia przedsiębiorstwom podjęcie konkretnych kroków w tym kierunku.

Ponadto F1 i Salesforce będą współpracować w celu poszerzenia globalnej bazy kibiców F1 i zwiększenia ich zaangażowania z wykorzystaniem platformy Salesforce Customer 360. Głębsza analiza danych dotyczących kibiców zostanie połączona z nową oprawą graficzną transmisji, oznakowaniem przy torach, treściami cyfrowymi, aktywacjami Grand Prix i innymi elementami.

 

„Cieszymy się, że możemy powitać Salesforce jako globalnego partnera Formuły 1. Firma dołącza do prestiżowego grona przedsiębiorstw wspierających sporty motorowe. Korzystając z ich czołowych w branży rozwiązań technologicznych, będziemy wspólnie pracować nad zwiększeniem zaangażowania naszej stale rosnącej bazy kibiców. Kibice są w centrum wszystkiego, co robimy. Będziemy współpracować z Salesforce, aby poprawiać wrażenia kibiców oraz szczegółowo analizować dane w celu jeszcze lepszego dostosowania naszego podejścia”. – powiedział Brandon Snow, dyrektor zarządzający ds. handlowych Formuły 1.

 

„Salesforce cieszy się, że może dołączyć do szybko rozwijającego się świata Formuły 1. Nasza współpraca ma na celu nawiązanie kontaktu z globalną bazą kibiców F1 i zaangażowanie ich w zupełnie nowy sposób. Zmiana podejścia do zaangażowania kibiców i zapewnienia zrównoważonego rozwoju sprawi, że obecni fani będą mieć jeszcze więcej powodów do radości. Ponadto współpraca z Formułą 1 otworzy drzwi dla nowych fanów, ponieważ sport ten szybko się rozwija. To ekscytujący czas dla F1. Jesteśmy zachwyceni, że możemy być jego częścią”. – dodał Colin Fleming, wiceprezes ds. globalnego marketingu marki w firmie Salesforce.

Samsung był największą marką półprzewodników w 2021 roku.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Feardemic rozbudowuje portfolio gier, liczy na poszerzenie grona odbiorców.

Feardemic - spółka-córka Bloober Team i wydawca gier z gatunku horror - poszerza swoje portfolio wydawnicze, aby trafić do większej grupy odbiorców, poinformował CEO...

Warszawski Instytut Bankowości/Związek Banków Polskich: 86% Polaków czuje się bezpiecznie, korzystając...

Liderem w obszarze cyberbezpieczeństwa są banki (54%), wyprzedzając tym samym firmy technologiczne (31%) oraz wojsko i policję (30%), wynika z badania "Postawy Polaków wobec...

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

Najnowsze

IFS przejmuje rolę kompasu w drodze do cyfrowej transformacji przedsiębiorstw! W...

Konferencja IFS Connect 2022 odbędzie się w dniach 8-9 czerwca 2022 w Hotelu Vienna House Andel`s w Łodzi. Hasłem przewodnim tegorocznej edycji IFS Connect...

Asbis podpisał umowę dystrybucyjną z firmą ExaGrid obejmującą 15 krajów. ...

ASBISc Enterprises Plc, wiodący dystrybutor z wartością dodaną, deweloper i dostawca produktów, rozwiązań i usług IT oraz IoT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu...

Wzrosła liczba cyberataków na firmy w Polsce. Firmy zaczynają inwestować w...

W 2021 roku aż 69% firm w Polsce odnotowało przynajmniej jeden incydent polegający na naruszeniu bezpieczeństwa. Przedsiębiorstwa najbardziej obawiają się zagrożeń ze strony szeroko...

Samsung Electronics Polska ponownie uznany w rankingu Poland’s Best Employers 2022...

Samsung Electronics Polska ponownie został uznany za jednego z najlepszych pracodawców w Polsce. Firma wygrała drugą edycję rankingu Poland's Best Employers 2022 w kategorii...

Veeam przedstawia plan rozwoju i ogłasza zajęcie współdzielonego pierwszego miejsca w...

Veeam, lider rynku nowoczesnej ochrony danych, w tym rozwiązań do tworzenia kopii zapasowych, odzyskiwania danych i zarządzania nimi, otworzył dziś swoją coroczną konferencję VeeamON 2022,...