Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-120Dni -14Godzin -50Minut -49Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Sfinks Polska uruchomił łącznie 93 wirtualne restauracje.

Powiązane

Sfinks Polska na terenie całego kraju uruchomił łącznie 93 wirtualne restauracje, podała spółka.

“Potencjał segmentu delivery dostrzegaliśmy już wcześniej, więc kiedy przyszła pandemia, wiele narzędzi mieliśmy gotowych i duża część naszych lokali była w stanie płynnie przestawić się tylko na ten rodzaj sprzedaży. Wiosenny lockdown przyspieszył rozwój tych projektów, a bazą dla nich jest sieć naszych stacjonarnych restauracji. Większość z nich ma potencjał, żeby zająć się także obsługą nowych konceptów, poza swoją własną kartą menu i w ten sposób zdobyć zupełnie nowych klientów. Dziś robi to część lokali, ale docelowo chcemy, żeby wszystkie nasze restauracje stacjonarne obsługiwały pełną ofertę marek wirtualnych. To nowe możliwości zwiększania zasięgu i obrotów zarówno restauracji, jak i całej grupy Sfinks Polska” – powiedziała wiceprezes Sfinks Polska Dorota Cacek, cytowana w komunikacie.

W I pół. 2020 r. udział obrotów w kanale delivery w przychodach spółki wzrósł do ok. 12% wobec ponad 3% rok wcześniej, przypomniano w materiale.

“W drugim półroczu dynamika sprzedaży jest również wysoka – z kilkukrotnymi wzrostami” – czytamy dalej.

Sfinks w dostawie i na wynos dysponuje 38 punktami The Burgers, 14 – Och! PITA, 15 – YOLO Chicken, 10 – Da Mamma oraz ma 16 wirtualnych Chłopskich Jadeł.

Grupa Sfinks w całej Polsce ma sieć 133 restauracji (stacjonarnych oraz wirtualnych) obsługujących zamówienia z dostawą i na wynos.

Sfinks Polska zarządza – jak podano w dzisiejszym komunikacie – 145 lokalami gastronomicznymi na terenie Polski, w tym siecią 71 restauracji Sphinx (segment casual dining), 48 pubami Piwiarnia Warki (segment gastro pubów), 10 restauracjami Chłopskie Jadło (segment casual dining), 11 restauracjami Fabryka Pizzy, 3 lokalami działającymi pod szyldami Meta Seta Galareta i Meta Disco, restauracją WOOK (segment casual dining) i lokalem Lepione & Pieczone (fast casual dining). Pod względem wielkości sprzedaży oraz liczby restauracji, Sphinx jest największą w Polsce siecią typu casual dining. Sfinks Polska jest jednocześnie trzecią pod względem przychodów firmą gastronomiczną w Polsce.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Intel rozbudowuje centrum badawczo-rozwojowe w Gdańsku.

Intel rozpocznie rozbudowę gdańskiego kampusu firmy - największego centrum badawczo- rozwojowego Intel w Unii Europejskiej, podał koncern. Prace ruszą na początku roku, a planowany...

All In! Games: Ponad 500 tys. kopii ‘Ghostrunnera’ sprzedało się do...

Gra "Ghostrunner" na 31 grudnia 2020 r. sprzedała się w 500 tys. kopii, podało All In! Games w oparciu o dane cząstkowe oraz liczbę...

Microsoft i SAP ogłosiły partnerstwo dla rozwoju Polskiej Doliny Cyfrowej.

Microsoft i SAP ogłosiły partnerstwo dla rozwoju Polskiej Doliny Cyfrowej, podał koncern. "Microsoft i SAP łączy długoletnia historia współpracy, która zapewniła wielu klientom sprawną i...

NTT Ltd., wiodący światowy dostawca usług technologicznych, ogłasza dziś swoje prognozy...

NTT Ltd., wiodący światowy dostawca usług technologicznych, ogłasza dziś swoje prognozy dotyczące trendów technologicznych „Future Disrupted: 2021”. Prognozy te opierają się na śledzeniu trendów...

OKI reagując na zmiany rynkowe dokonuje przeobrażenia swojego systemu partnerskiego Shinrai!...

OKI reagując na zmiany rynkowe dokonuje przeobrażenia swojego systemu partnerskiego Shinrai (jap. Zaufanie, partnerstwo). Jak w praktyce wygląda obecnie rynek druku, czego mogą oczekiwać...

Najnowsze

Rynek Digital Signage w cieniu pandemii, ubiegły rok uświadomił wszystkim jak...

Etap rozwoju rynku Digital Signage w Polsce, można zobrazować porównując postęp prowadzonych projektów wśród globalnych marek- często dzisiaj prowadzone instalacje w Polsce to te,...

Jedyną stabilną cechą rynków jest zmiana, pandemia przyspieszyła trend digitalizacji i...

Tomasz Klewinowski, Sales Director, IT Business, Samsung Electronics Polska oraz Tomasz Bukowski, B2B Sales Manager, Samsung Electronics Polska, przekonują, że pandemia przyspieszyła trend digitalizacji...

Wydajność, stabilność, łatwość zarządzania – HPE OEM program, który pomaga uczestnikom...

Dzięki szerokiej ofercie produktów i usług oraz największej sieci partnerów zapewniających pomoc techniczną w branży, HPE OEM jest programem chętnie wybieranym przez firmy tworzące...

Wideokonferencje okiem eksperta. Jak skutecznie zbudować system do wideokonferencji? Czy ta...

Jak skutecznie zbudować system do wideokonferencji w firmie? Czy ta forma komunikacji będzie się upowszechniała także po 2020 roku? Na te pytania odpowiada Cyprian...

Acer wypuszcza Chromebooki dla sektora edukacyjnego. Wśród nich model na procesorze...

Dopiero co zakończył się CES 2021 i byłem pewien, że nowych notebooków przez jakąś chwilę nie zobaczymy. Otóż nie! Acer właśnie zapowiedział pojawienie się...