Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-1254Dni -22Godzin -30Minut -36Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Sony przyspiesza rozwój dzięki rozszerzeniu globalnej sieci partnerów

Mariusz Laurisz
Mariusz Laurisz
Z branżą nowych technologii związany od ponad dwóch dekad. Od czterech lat Redaktor Naczelny oraz Wydawca magazynu IT Reseller Polska.

Powiązane

Firma Sony ogłosiła dodanie 26 nowych członków, liderów branży do AV Alliance i sieci partnerów technologicznych. Ta stała ekspansja powiększa już istniejące portfolio ponad 40 organizacji z Europy i innych części świata. Sieć Sony AV Alliance Partner Network opiera się na strategicznych sojuszach, oferując kompatybilne rozwiązania programowe i sprzętowe, które zwiększają wartość, zgodność i swobodę twórczą linii monitorów profesjonalnych BRAVIA.

W 2023 r. firma Sony zawarła silne sojusze z wiodącymi organizacjami w trzech obszarach, w których obserwuje się szybki wzrost popytu na intuicyjne rozwiązania: Content Management, Remote Management i Unified Communications. Dzięki wzmocnionej globalnej sieci  – Sony i jej partnerzy mogą zapewnić uproszczoną integrację i niższe koszty operacyjne organizacjom z branży korporacyjnej, edukacyjnej, opieki zdrowotnej i handlu detalicznego. Ponadto Sony będzie ściśle współpracować ze swoimi partnerami w celu wspierania inicjatyw na rzecz zrównoważonego rozwoju w sektorze AV.

Opracowana przez Sony technologia System-on-Chip (SoC) umożliwia partnerom szybką i łatwą integrację oprogramowania w celu uruchomienia dowolnej aplikacji digital signage na monitorach profesjonalnych BRAVIA, eliminując potrzebę zakupu dodatkowego urządzenia zewnętrznego. Zgodnie z misją Sony, by przyspieszyć inicjatywy na rzecz zrównoważonego rozwoju, wbudowany układ SoC znacznie zmniejsza zużycie energii, zapewniając dodatkowe korzyści partnerom i użytkownikom końcowym.

 

Ciągły rozwój sieci partnerskiej odzwierciedla nasze zaangażowanie w promowanie współpracy, napędzanie innowacji i dbanie o naszych końcowych klientów . Dzięki ścisłej współpracy z wieloma organizacjami jesteśmy w stanie wzmocnić obecność na profesjonalnym rynku AV i nadal dostarczać najnowocześniejsze produkty i rozwiązania”. Komentuje Thorsten Prsybyl, Senior B2B Partnership Manager, Sony Professional Displays and Solutions. “Sony jest zaangażowane w zwiększanie swojego udziału w rynku digital signage. Znajduje to odzwierciedlenie w rosnącej liczbie naszych partnerów w tym obszarze i nadal będzie dla nas głównym celem. Dzięki naszemu solidnemu i rozwijającemu się ekosystemowi partnerskiemu na tym rynku jesteśmy w stanie nadal zaspokajać szybko zmieniające się potrzeby branży”.

 

Nasza sieć partnerska jest nie tylko ważna dla dostarczania najwyższej jakości rozwiązań większej liczbie użytkowników końcowych, ale ma również kluczowe znaczenie dla naszej misji na rzecz bardziej zrównoważonej branży AV. Ważne jest dla nas, aby nasi partnerzy podzielali misję rozwijania inicjatyw środowiskowych i społecznych, ponieważ Sony przyspiesza działania w tym zakresie, począwszy od materiałów, które wybieramy przy tworzeniu produktów, aż po dostawę i pakowanie. Wierzymy, że silny, zjednoczony front z organizacjami z całej branży AV jest tym, co będzie napędzać szersze przyjęcie i priorytetowe traktowanie inicjatyw na rzecz zrównoważonego rozwoju“, komentuje Rik Willemse, szef działu monitorów profesjonalnych i rozwiązań w Sony. 

 

W 2023 r. firma Sony będzie kontynuować dynamiczny rozwój dzięki rozszerzeniu sojuszu partnerskiego w zakresie technologii AV. Rozwijający się ekosystem partnerów będzie prezentowany na stoisku Sony na targach ISE 2024 i zademonstruje zwiększone możliwości prezentowanych rozwiązań, w tym profesjonalne monitory BRAVIA 4K, ekosystem zarządzania miejscem pracy TEOS, serię Sony Crystal LED BH, a także zaawansowane wyświetlacze projekcyjne i nowe oprogramowanie do hybrydowych środowisk nauczania.

Do nowych partnerów Sony w 2023 r. należą:

  • Partnerzy w zakresie oprogramowania do zarządzania treścią (CMS): AbleSign, Airtime, Airwave, AISS, Allsan, Cactus Signage, connectSignage, embed signage, GoBright, Intuiface, Ki-Wi Signage, Loop24, NordicScreen, SalesTV, SIGNAGELAB, Signagelive, Spectro:o, StratosMedia, Telelogos, Uniguest, Userful, Waapiti, Xibo
  • Partnerzy w zakresie oprogramowania do zdalnego zarządzania (RMS): Atlona, Aurora Multimedia, Q-SYS

 

Będziemy ściśle współpracować, aby połączyć nasze zasoby, wiedzę i doświadczenie w celu zwiększenia znaczenia odpowiedzialności za środowisko w całej branży”. – dodaje Rik Willemse, szef działu monitorów profesjonalnych i rozwiązań w Sony.

 

Sukces HP jest mierzony sukcesem naszych partnerów – podkreśla w wywiadzie okładkowym Paweł Miszkiewicz, Dyrektor Kanału Partnerskiego HP Inc Polska

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Feardemic rozbudowuje portfolio gier, liczy na poszerzenie grona odbiorców.

Feardemic - spółka-córka Bloober Team i wydawca gier z gatunku horror - poszerza swoje portfolio wydawnicze, aby trafić do większej grupy odbiorców, poinformował CEO...

Warszawski Instytut Bankowości/Związek Banków Polskich: 86% Polaków czuje się bezpiecznie, korzystając...

Liderem w obszarze cyberbezpieczeństwa są banki (54%), wyprzedzając tym samym firmy technologiczne (31%) oraz wojsko i policję (30%), wynika z badania "Postawy Polaków wobec...

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

Najnowsze

MWC 2024: Motorola zaprezentowała usługę Smart Connect

Podczas MWC 2024 w Barcelonie Motorola nie prezentuje wprawdzie nowych modeli smartfonów, co nie oznacza, że należąca do Lenovo marka, nie miała niczego do...

Qualcomm zaprezentował Snapdragon X80 5G – flagowy modem 5G z dedykowanym...

Qualcomm ma swój poważny udział w rynku mobilnych modemów 5G. Teraz firma z San Diego zaprezentowała nowy model modemu, Snapdragon X80 5G, oferujący jeszcze...

AB S.A. z nowym partnerem – CyberPower w ofercie wrocławskiego dystrybutora

AB S.A., wiodący dystrybutor rozwiązań IT, ogłasza swoją autoryzację jako dystrybutora marki CyberPower. Ta strategiczna współpraca oznacza poszerzenie oferty firmy o innowacyjne rozwiązania z...

MWC 2024: Lenovo pokazało ThinkBook Transparent Display – laptopa z przezroczystym...

Lenovo zaskakuje branżę technologiczną na MWC 2024. Firma pokazała coś, co na poziomie samej koncepcji jest tyleż zaskakujące, co dyskusyjne: laptopa z przezroczystym ekranem.  Mimo...

MWC 2024: Sztuczna inteligencja zawita do zegarków Amazfit

Zepp Health, firma produkująca smartwatche Amazfit, wprowadza na rynek rewolucyjny system operacyjny dla smartwatchy, Zepp OS 3.5, będący pionierem w dziedzinie urządzeń wearable opartych...