Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-604Dni -15Godzin -31Minut -9Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Sony wzmacnia swoją globalną pozycję i lokalną komunikację, przystępując do programu partnerskiego GPA.

Mariusz Laurisz
Mariusz Laurisz
Z branżą nowych technologii związany od ponad dwóch dekad. Od czterech lat Redaktor Naczelny oraz Wydawca magazynu IT Reseller Polska.

Powiązane

Firma Sony poinformowała o przystąpieniu do programu partnerskiego GPA jako strategiczny, globalny dostawca monitorów i wyświetlaczy. Firma wzmacnia w ten sposób swoją pozycję i ofertę dla klientów z sektora dużych przedsiębiorstw. GPA jest światową organizacją łączącą jednostki biznesowe z rynku audio, wideo i komunikacji zintegrowanej. Wspólnie stosują one najlepsze praktyki, aby zagwarantować klientom na całym świecie jednakowe, znakomite doświadczenia.

GPA, będące wiarygodną, globalną organizacją posiadającą jednostki biznesowe na każdym kluczowym terytorium, pomaga Sony wzmocnić łańcuch dostaw. Zapewnia ponadto swoim globalnym klientom centralne i lokalne punkty kontaktowe, aby zorganizować bezproblemową komunikację i wdrożenie u klienta końcowego. Współpraca z GPA pozwala Sony usunąć niedociągnięcia oraz zapewnić bogatą i różnorodną ofertę monitorów profesjonalnych i rozwiązań dla obecnych i nowych klientów.

Centralne miejsce w wizji produktu Sony zawsze zajmuje jakość: jakość reprodukcji obrazu, trwałość produktu i jego niezawodność w terenie, a także jakość łańcucha dostaw i pomocy technicznej. 12-miesięczna współpraca jest świadectwem dążenia Sony do zapewniania tej jakości na całym świecie, lokalnie, każdemu klientowi.

 

Miło nam poinformować o przystąpieniu do GPA jako dostawca monitorów i wyświetlaczy — mówi Damien Weissenburger, dyrektor działu Sony Professional Displays and Solutions Europe.Dołączamy do jednej z największych światowych organizacji AV, żeby dostarczać klientom z całego świata nasze doskonałe produkty, w tym wprowadzone niedawno na rynek 100- i 32-calowe monitory profesjonalne BRAVIA™ 4K. Nasi klienci od dłuższego czasu zgłaszali zapotrzebowanie na centralne punkty kontaktowe z lokalnymi źródłami zaopatrzenia i pomocy technicznej, rozumiejącymi specyfikę prowadzenia działalności na danym rynku, aby ułatwić komunikację i bezproblemowe wdrożenie dla użytkownika końcowego. Dzięki przystąpieniu do sieci GPA możemy współpracować z utalentowanymi specjalistami z branży AV i za każdym razem zapewnić klientowi najlepsze standardy. Czekamy na rozpoczęcie współpracy z poszczególnymi lokalnymi jednostkami biznesowymi GPA, aby zbudować silne relacje i stworzyć plany wspólnego rozwoju.

 

GPA ma już doświadczenie w kontaktach z Sony Electronics na rynku amerykańskim poprzez swoją regionalną jednostkę biznesową AVI systems. Oba podmioty współpracowały tam nad odpłatnymi pakietami „technologii w pudełku” do sal spotkań. Pakiety te są oferowane za miesięczną opłatą. Pozwala to na wypróbowanie kluczowych technologii bez znacznych nakładów, zmniejsza ryzyko i ułatwia modernizacje wraz z rozwojem technologii. Sony i GPA mogą dostarczać klientom te innowacyjne modele biznesowe, aby bezproblemowo wdrożyć technologię usprawniającą działania firm i zwiększającą ich konkurencyjność w roku 2022 i później.

 

Wobec rosnących potrzeb biznesu na całym świecie podejmujemy działania służące dalszej transformacji Sony — mówi Rich Ventura, wiceprezes ds. B2B w dziale Imaging Products and Solutions Professional Sony Electronics North America.Pierwszorzędne znaczenie ma zdolność dostarczania rozwiązań na poziomie regionalnym i międzynarodowym. Postrzegamy GPA jako ważnego partnera w zaopatrywaniu naszych klientów w profesjonalne technologie audiowizualne. Biegłość GPA w standaryzacji, znajomość najlepszych praktyk i umiejętność wykorzystania mocnych stron organizacji członkowskich nadaje dodatkową wartość naszym najlepszym w swojej klasie rozwiązaniom. Razem wprowadzamy usprawniony proces, który koncentruje się na jakości, doświadczeniu, szybkości i skalowalności i wspomaga nas we wspólnych staraniach, by zapewniać klientom kompleksowe podejście i najwyższą jakość.

 

 — Przez ostatni rok realizowaliśmy z Sony różne projekty regionalne, ciekawe nie tylko pod względem koncepcji rozwiązania technologicznego, lecz także innowacji w modelu biznesowym — mówi Byron Tarry, dyrektor generalny GPA.  — Cieszę się, że strategiczne, globalne relacje zyskały formę kompleksowej umowy i planu współpracy. Czekam na nadejście sukcesów, które możemy osiągnąć na rynku otwierającym tak ogromne możliwości.

 

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Feardemic rozbudowuje portfolio gier, liczy na poszerzenie grona odbiorców.

Feardemic - spółka-córka Bloober Team i wydawca gier z gatunku horror - poszerza swoje portfolio wydawnicze, aby trafić do większej grupy odbiorców, poinformował CEO...

Warszawski Instytut Bankowości/Związek Banków Polskich: 86% Polaków czuje się bezpiecznie, korzystając...

Liderem w obszarze cyberbezpieczeństwa są banki (54%), wyprzedzając tym samym firmy technologiczne (31%) oraz wojsko i policję (30%), wynika z badania "Postawy Polaków wobec...

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

Najnowsze

IFS przejmuje rolę kompasu w drodze do cyfrowej transformacji przedsiębiorstw! W...

Konferencja IFS Connect 2022 odbędzie się w dniach 8-9 czerwca 2022 w Hotelu Vienna House Andel`s w Łodzi. Hasłem przewodnim tegorocznej edycji IFS Connect...

Asbis podpisał umowę dystrybucyjną z firmą ExaGrid obejmującą 15 krajów. ...

ASBISc Enterprises Plc, wiodący dystrybutor z wartością dodaną, deweloper i dostawca produktów, rozwiązań i usług IT oraz IoT na rosnących rynkach Europy, Bliskiego Wschodu...

Wzrosła liczba cyberataków na firmy w Polsce. Firmy zaczynają inwestować w...

W 2021 roku aż 69% firm w Polsce odnotowało przynajmniej jeden incydent polegający na naruszeniu bezpieczeństwa. Przedsiębiorstwa najbardziej obawiają się zagrożeń ze strony szeroko...

Samsung Electronics Polska ponownie uznany w rankingu Poland’s Best Employers 2022...

Samsung Electronics Polska ponownie został uznany za jednego z najlepszych pracodawców w Polsce. Firma wygrała drugą edycję rankingu Poland's Best Employers 2022 w kategorii...

Veeam przedstawia plan rozwoju i ogłasza zajęcie współdzielonego pierwszego miejsca w...

Veeam, lider rynku nowoczesnej ochrony danych, w tym rozwiązań do tworzenia kopii zapasowych, odzyskiwania danych i zarządzania nimi, otworzył dziś swoją coroczną konferencję VeeamON 2022,...