Rebranding przejętej przez Spar sieci Piotr i Paweł został zakończony. Sieć Spar obejmuje 230 placówek w całej Polsce i szuka kolejnych lokalizacji, podała spółka.
“Zakończyliśmy rebranding sieci Piotr i Paweł – obecnie wszystkie placówki działają już pod jednolitym szyldem Spar. Rozwijamy naszą sieć w Polsce, wprowadzamy nowe produkty marki własnej, realizujemy też ciekawe kampanie promocyjne i akcje lojalnościowe – wszystkie te działania mają wspierać biznes naszych polskich partnerów detalicznych, właścicieli sklepów. To bardzo ważne, że jako zagraniczny inwestor, który przeznaczył ogromne środki na rozwój sieci detalicznej w Polsce, tak naprawdę jesteśmy platformą wspierającą polskich małych przedsiębiorców, którzy prowadzą sklepy pod szyldem Spar” – powiedział prezes Wasz Sklep Spar Wayne Hodson, cytowany w komunikacie.
Ostatni sklep sieci Piotr i Paweł po zmianie logo na Eurospar działa już w warszawskim Centrum Handlowym Klif. Placówka ma ok. 1 800 m2 powierzchni sprzedaży.
The Spar Group Ltd. jest notowana na giełdzie w Johannesburgu w RPA.