Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-1098Dni -12Godzin -10Minut -17Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

“Sukces Lenovo, to tak naprawdę sukces naszych partnerów, a bliska współpraca jest podstawą” – podkreślił Tomasz Klewinowski, SMB & Channel Director w Lenovo Polska

Krzysztof Bogacki
Krzysztof Bogacki
Redaktor naczelny IT Reseller, pasjonat kawy, technologii i podróży.

Powiązane

Kolejne Lenovo NPT za nami. Po raz kolejny producent ThinkPadów zbudował okazję do tego, by spotkać się z partnerami firmy, jednocześnie prezentując nowe urządzenia wchodzące w skład bogatego portfolio Lenovo. 

Tegoroczne wydarzenie produktowe Lenovo, New Product Training (NPT) to dobry przykład tego, jak w atrakcyjny sposób zaprezentować nowe portfolio partnerom biznesowym. Przy okazji, Lenovo opowiedziało o swojej sytuacji rynkowej i roli partnerów firmy w sukcesie marki.

Wydarzenie rozpoczął Tomasz Klewinowski, SMB & Channel Director w Lenovo Polska, opowiadając o pozycji firmy na polskim rynku, ale też o swoistej magii słów. Rzecz, zdawałoby się, banalna, ale korzystanie z “zaklęć” takich jak “proszę”, “przepraszam” i “dziękuję”, także w biznesie, okazuje się być dobre nie tylko moralnie, ale i przynosi długofalowe efekty. W kontaktach z partnerami, jak podkreślał Tomasz Klewinowski, Lenovo używa tych słów, a dalsza część prezentacji udowodniła w jaki sposób.

 

“To święto, tak naprawdę wspólne, nasze i partnerów” – powiedział o Lenovo NPT Tomasz Klewinowski“Razem, jak zawsze, chcemy sięgać po sukcesy na rynku. Pamiętajmy, że sukces Lenovo, to tak naprawdę sukces naszych partnerów, a bliska współpraca jest podstawą. (…) Najnowszy program partnerski Lenovo 360, który był prezentowany podczas spotkania, pokazuje w jakim kierunku zmierzamy – do kompleksowych rozwiązań, największego dostawcy IT w Polsce, ale to wszystko wyłącznie z naszymi szanownymi partnerami. To wydarzenie jest jednym ze środków komunikacji między nami, a kanałem partnerskim i bardzo się cieszę, że mogłem być częścią tego wydarzenia. Jest nas coraz więcej, co niesłychanie mnie cieszy.”

 

 

Lenovo zdecydowanie miało się czym pochwalić podczas tegorocznego NPT – wiele nowych produktów, interesujący rozwój współpracy z Aston Martin i świeży program partnerski.

 

Zapraszamy do zobaczenia komentarza wideo, którego udzielił nam Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo w Polsce, między innymi o tym jak łatwy jest biznes z Lenovo:

“Biznes z Lenovo jest łatwy. Sprzedajemy wyłącznie przez kanał” – podkreślił Wojciech Zaskórski, General Manager Lenovo w Polsce

 

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Feardemic rozbudowuje portfolio gier, liczy na poszerzenie grona odbiorców.

Feardemic - spółka-córka Bloober Team i wydawca gier z gatunku horror - poszerza swoje portfolio wydawnicze, aby trafić do większej grupy odbiorców, poinformował CEO...

Warszawski Instytut Bankowości/Związek Banków Polskich: 86% Polaków czuje się bezpiecznie, korzystając...

Liderem w obszarze cyberbezpieczeństwa są banki (54%), wyprzedzając tym samym firmy technologiczne (31%) oraz wojsko i policję (30%), wynika z badania "Postawy Polaków wobec...

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

Najnowsze

Paul Eccleston mianowany na stanowisko starszego wiceprezesa na region EMEA w...

Firma Exclusive Networks potwierdziła mianowanie Paula Ecclestona na stanowisko starszego wiceprezesa na region EMEA, na którym będzie on w dalszym ciągu kierować strategią rozwoju...

Otwarcie nowego showroomu HikVision z udziałem partnerów

HikVision jest jednym z tych producentów, którzy aktywnie rozszerzają swoją działalność w Europie. Polska jest istotnym rynkiem w centralnej części Starego Kontynentu i trudno...

Rynek smartwatchy i smartbandów rośnie – mimo trudności w całościowym segmencie...

Nieco niespodziewane dane płyną z rynku tzw. wearables. Popularne urządzenia do noszenia, jak smartwatche i smartbandy, zyskują na popularności - wynika z badań rynku...

CMA stwierdził, że złożona propozycja Microsoftu dotycząca restrukturyzacji przejęcia Activision Blizzard...

Brytyjski Urząd ds. Konkurencji i Rynków (CMA) zablokował początkową transakcję giganta technologicznego z Redmond o wartości 69 miliardów dolarów, przedstawioną po raz pierwszy w...

Korea Południowa zwróciła się do USA z prośbą o rozwiązanie problemów...

Korea Południowa oświadczyła w piątek, że zwróciła się do Stanów Zjednoczonych o rozwiązanie niepewności dotyczących amerykańskiej kontroli eksportu w sektorze chipów i dotacji na...