Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-1453Dni -8Godzin -53Minut -7Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Sztuczna inteligencja jest ważna, ale wsparcie IT zorientowane na człowieka stanowi klucze do satysfakcji i produktywności pracowników

Mariusz Laurisz
Mariusz Laurisz
Z branżą nowych technologii związany od ponad dwóch dekad. Od czterech lat Redaktor Naczelny oraz Wydawca magazynu IT Reseller Polska.

Powiązane

Dziewięciu na dziesięciu pracowników (87%) uznaje, że AI ma do odegrania pozytywną rolę w pomaganiu im w utrzymaniu produktywności, natomiast ośmiu na dziesięciu (81%) preferuje połączenie AI i pracy specjalistów IT – wynika z danych Lenovo.

Nowe globalne badanie ujawnia, że większość z 12 000 badanych pracowników (91%) uważa, że byliby bardziej produktywni, gdyby ich problemy informatyczne w pracy były rozwiązywane szybko i skutecznie. Kolejne 74% twierdzi, że słabe wsparcie IT zmniejszyło ich motywację do pracy. Wyniki wskazują na konieczność wprowadzenia wydajnego i skutecznego systemu wsparcia informatycznego, który będzie w stanie obsłużyć dzisiejszy hybrydowy model pracy.

Respondenci badania widzą kluczowe korzyści płynące z IT napędzanego przez AI w rozwiązywaniu problemów przy minimalnych zakłóceniach ich pracy. Sztuczna Inteligencja może zidentyfikować i rozwiązać problemy związane z IT automatycznie, oraz przy wykorzystaniu wsparcia 24/7 nawet w weekendy i święta.

 

W miarę jak miejsca pracy ewoluowały wraz z rozwojem pracy hybrydowej, wsparcie IT dla pracowników stanowiło duże wyzwanie dla wielu organizacji. Wraz  ze zwiększającą się dostępnością usług w chmurze, rozwojem cyfrowej transformacji i metaverse, środowiska IT organizacji będą tylko bardziej złożone, więc skuteczne wsparcie IT stanie się jeszcze bardziej kluczowe dla doświadczenia i morali pracowników” – powiedział John Stamer, Wiceprezes i Dyrektor Generalny, Global Product Services w Lenovo.

 

Premier Support Plus oferuje usługi, które są niezbędne zarówno dla bieżących potrzeb firm organizujących hybrydowy styl pracy, jak i cyfrowej transformacji w organizacjach, łącząc to, co najlepsze z obu światów – zaawansowaną sztuczną inteligencję dla inteligentniejszych, prewencyjnych usług, a jednocześnie zapewniając pomoc specjalisty tam, gdzie jest ona najbardziej potrzebna, dla bezproblemowego i bezpośredniego wsparcia IT, którego poszukują pracownicy.

Premier Support Plus to najbardziej kompleksowa usługa wsparcia informatycznego na rynku i odpowiedź na potrzeby firm, które chcą być gotowe na przyszłość, oferując właściwe rozwiązanie poprawiające doświadczenie i satysfakcję pracowników, niezbędne do zatrzymania talentów na dzisiejszym wysoce konkurencyjnym rynku. Według badania 62% respondentów stwierdziło, że jest zadowolonych z zarządzania przez ich firmę w pracy hybrydowej, ale nadal znaczna część, bo 38% respondentów, uznaje, że jest neutralna lub niezadowolona ze swoich doświadczeń związanych z pracą.

Premier Support Plus został opracowany z myślą o kluczowych problemach przedsiębiorstw i użytkowników końcowych, aby zaoferować najbardziej kompleksową usługę wsparcia i ochrony przed problemami informatycznymi:

  • Analityka predykcyjna sterowana przez AI umożliwia proaktywne i prewencyjne wykrywanie problemów, a także zdolność do identyfikacji i rozwiązywania wielu z nich.
  • Ochrona przed przypadkowym uszkodzeniem zapewnia ochronę wykraczającą poza tradycyjną gwarancję systemową, chroniąc urządzenia przed niezamierzonymi upadkami, zalaniami i uderzeniami.
  • Usługa Keep Your Drive zachowuje dyski twarde użytkowników i zapewnia pełną własność danych klienta, które mogą być przechowywane lub usuwane na warunkach klienta, co zwiększa poziom ochrony danych i zapewnia zgodność z wymogami dotyczącymi prywatności i bezpieczeństwa przechowywania danych.
  • Usługi Sealed Battery przedłużają wsparcie dla baterii nawet o trzy lata, w ramach których przydzielani są certyfikowani przez Lenovo technicy, aby w razie potrzeby zapewnić skuteczną i wydajną wymianę baterii, co minimalizuje przestoje i zwiększa stabilność działania całej firmy.
  • Premier Support Plus to również możliwość korzystania z wielu globalnych usług takich jak Accidental Damage Protection, Keep Your Drive i Sealed Battery w dowolnym miejscu na świecie.

Biorąc pod uwagę znaczenie produktywności i doświadczenia pracowników, Premier Support Plus oferuje również przedsiębiorstwom dedykowany Services Engagement Manager, zapewniający proaktywne raportowanie i śledzenie zasobów.

 

Aktywne działania CIO do napędzania cyfrowej transformacji przedsiębiorstwa nigdy nie były tak bardzo kluczowe. Działy IT muszą każdego dnia dbać o to, aby pracownicy mieli jak najlepsze doświadczenia z nimi związane. Dlatego oprócz bycia coraz bardziej godnym zaufania partnerem w inteligentnej transformacji, jesteśmy również niezwykle skoncentrowani na dostarczaniu praktycznych innowacji” – powiedział John Stamer.

 

Misją firmy Lenovo jest zapewnienie organizacjom praktycznej i zrównoważonej technologii, która napędza innowacyjność i gotowość na przyszłość. Niedawno firma Lenovo wprowadziła na rynek serię rozwiązań PC, w tym nowe urządzenia ThinkPad, ThinkCentre i IdeaPad, które mają pomóc użytkownikom w jeszcze efektywniejszym dostosowaniu się do wdrożenia hybrydowych środowisk pracy.

Lenovo Premier Support Plus jest już dostępny. Dowiedz się więcej podczas globalnego wydarzenia wirtualnego 15 marca 2023 roku. Zdobądź informacje na temat tego, jak technologia może zwiększyć doświadczenie pracowników, i zobacz z pierwszej ręki, jak Premier Support Plus może rozwiązać problemy związane ze wsparciem IT. Aby uzyskać więcej informacji i zapisać się, kliknij tutaj.

 

Co 4 firma chce zatrudniać nowych pracowników, ale co 5 myśli o zwolnieniach, wynika z raportu „Barometr ManpowerGroup Perspektyw Zatrudnienia”

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Feardemic rozbudowuje portfolio gier, liczy na poszerzenie grona odbiorców.

Feardemic - spółka-córka Bloober Team i wydawca gier z gatunku horror - poszerza swoje portfolio wydawnicze, aby trafić do większej grupy odbiorców, poinformował CEO...

Warszawski Instytut Bankowości/Związek Banków Polskich: 86% Polaków czuje się bezpiecznie, korzystając...

Liderem w obszarze cyberbezpieczeństwa są banki (54%), wyprzedzając tym samym firmy technologiczne (31%) oraz wojsko i policję (30%), wynika z badania "Postawy Polaków wobec...

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

Najnowsze

Poważna luka bezpieczeństwa w procesorach Apple

Badacze z kilku amerykańskich uczelni (m.in. University of Texas w Austin i University of California, Berkeley) odkryli poważną lukę w zabezpieczeniach chipów Apple M1...

Cisco i Microsoft transmitują dane z prędkością 800 Gb/s za...

Cisco ogłosiło sukces, jakim jest przesył danych z prędkością 800 Gb/s transatlantyckim kablem komunikacyjnym Amitié, który biegnie przez 6 234 km - z Bostonu...

Snowflake współpracuje z NVIDIA, aby dostarczyć klientom kompleksową platformę AI

Snowflake, firma oferująca Chmurę Danych, ogłosiła na konferencji NVIDIA GTC rozszerzoną współpracę z firmą NVIDIA. Jej efektem będzie wzmocnienie pozycji klientów korporacyjnych dzięki platformie...

Bank BNP Paribas rozpoczął wdrażanie Oracle Fusion ERP Cloud, pierwszym na...

Bank BNP Paribas rozpoczął wdrażanie Oracle Fusion ERP Cloud. Będzie to pierwszy w sektorze bankowym system Enterprise Resource Planning (ERP) działający całkowicie w chmurze....

OVHcloud poszerza portfolio chmury publicznej o usługę Managed Rancher Service inicjując...

Grupa OVHcloud, europejski lider w dziedzinie chmury, podczas konferencji KubeCon Europe 2024 ogłosiła wprowadzenie nowych usług do rosnącej oferty chmury publicznej, liczącej ponad 40...