Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-1284Dni -17Godzin -31Minut -15Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Veeam zamierza zainwestować dodatkowe miliony dolarów w program ProPartner w regionie EMEA, aby zapewnić jeszcze lepsze wsparcie oraz uatrakcyjnić ofertę dla klientów.

Mariusz Laurisz
Mariusz Laurisz
Z branżą nowych technologii związany od ponad dwóch dekad. Od czterech lat Redaktor Naczelny oraz Wydawca magazynu IT Reseller Polska.

Powiązane

Veeam® Software, lider na rynku rozwiązań do tworzenia kopii zapasowych i dostawca rozwiązań do zarządzania danymi w chmurze Cloud Data Management™, rozszerzył swój program ProPartner dla firm typu VAR (Value-Added Resellers) w regionie EMEA. W przedsięwzięcie to firma zainwestowała kilka milionów dolarów. Zgodnie ze strategią firmy Veeam na rok 2021 w zakresie kanałów sprzedaży, nowe rozszerzenia umożliwią nagradzanie partnerów wykazujących kluczowe kompetencje oraz wzmocnią sieć partnerów VAR, partnerów VCOS (Veeam Cloud & Service Providers) i integratorów systemów. Będą oni mogli czerpać korzyści z rosnącej popularności licencji opartych na subskrypcjach oraz przedstawić swoim klientom atrakcyjniejsze oferty.

 

Veeam prowadzi sprzedaż swoich produktów i usług w stu procentach za pośrednictwem partnerów handlowych. Wszyscy klienci są więc obsługiwani przez sieć ProPartner. Coraz więcej przedsiębiorstw przenosi dziś swoje zasoby informatyczne do architektur chmurowych oraz korzysta z usług informatycznych w ramach subskrypcji i elastycznych modeli opartych na kosztach operacyjnych. Veeam bierze pod uwagę tę zmianę i jej skutki. Nowoczesne przedsiębiorstwa potrzebują nie tylko usług wdrożeniowych, lecz również doradztwa strategicznego, usług wyższego poziomu i bieżących konsultacji. Aby pomóc swoim partnerom w sprostaniu nowym wymaganiom klientów, zwiększeniu dynamiki działań i osiąganiu większych przychodów, Veeam zachęca ich do zwiększania kompetencji oraz rozwijania spójnych i prostych w zrozumieniu procedur, co ułatwi im osiąganie sukcesów na rynku i realizację celów biznesowych. Od chwili wprowadzenia kompetencji początkowych w drugiej połowie 2020 roku 43% partnerów uczestniczących w programie zamieniło już zdobyte punkty na upusty, które zwiększyły ich rentowność.

 

„100% sprzedaży prowadzimy za pośrednictwem sieci partnerów. Mają oni newralgiczne znaczenie dla przyspieszenia drugiego etapu naszej migracji do chmury hybrydowej. Będziemy nadal w nich inwestować oraz pomagać im w rozszerzaniu ofert dla klientów i zwiększaniu zysków” ― powiedział Daniel Fried, dyrektor generalny i wiceprezes ds. regionu EMEA i globalnych kanałów sprzedaży w firmie Veeam. „Klienci skupiają się dziś na transformacji cyfrowej, która zapewni im większy zwrot z inwestycji, oraz wdrażaniu silniejszych zabezpieczeń w celu ochrony danych. W związku z tym usługi informatyczne oparte na subskrypcji staną się standardem. Najważniejszym elementem będzie zawsze klient, którego decyzje i inwestycje są oparte przede wszystkim na poradach i działaniach podmiotów pośredniczących między nim a dostawcą. Dzięki współpracy z Veeam partnerzy mogą zaoferować swoim klientom nie tylko wdrożenia, lecz również usługi na wyższym poziomie, a ponadto mogą spełnić ich rosnące wymagania w sposób komercyjnie opłacalny i sprzyjający nawiązaniu silniejszych relacji o charakterze strategicznym”.

 

Wydatki przedsiębiorstw na transformację cyfrową rosną coraz szybciej, co otwiera przed partnerami nowe możliwości, ale wymaga od nich obsługiwania nowych modeli korzystania z rozwiązań i usług. Rola partnerów VAR zmienia się. Teraz muszą oni oferować więcej usług i stać się dla swoich klientów faktycznymi partnerami w zakresie transformacji cyfrowej, natomiast dostawcy muszą zmienić sposób pozyskiwania i nagradzania partnerów. Veeam dobrze rozumie kulturę partnerskiej współpracy i uwzględnił tę zmianę w swoim programie ProPartner dla partnerów VAR, których premiuje za lojalność oraz wyposaża w narzędzia i wiedzę, aby nawiązać z nimi bardziej strategiczne relacje” ― Christopher Webber, dyrektor ds. badań, dział współpracy strategicznej w firmie IDC.

 

Oto najważniejsze rozszerzenia wprowadzone w programie Veeam ProPartner dla partnerów VAR:

 

Wzmocnienie sieci partnerów

Aby osiągnąć cel strategiczny, jakim jest wzmocnienie sieci partnerów warstwy 1, Veeam rozszerza korzyści oferowane partnerom VAR i VCSP oraz integratorom systemów w ramach programów ProPartner. Korzyści te obejmują dodatkowe środki, które ułatwią partnerom Gold i Platinum osiągnięcie większych marż przy sprzedaży produktów Veeam, a także większe zachęty do rejestrowania transakcji, umożliwiające nagradzanie wydajności i lojalności partnerów.

 

Optymalizacja oferty pod kątem modelu licencji opartego na subskrypcjach

Coraz więcej klientów chce korzystać z usług informatycznych w ramach licencji opartych na subskrypcjach oraz modeli cenowych opartych na kosztach operacyjnych. W takich przypadkach klient płaci za usługi w miarę ich używania, nie dokonuje zaś początkowych nakładów inwestycyjnych w celu zakupu produktu. Veeam wspiera swoich partnerów w tym zakresie i umożliwia im osiąganie większych marż przy sprzedaży subskrypcji usług.

 

Partnerzy VAR i VCSP

Veeam zapewnia dodatkowe wsparcie partnerom VAR, którzy zamierzają wprowadzić hybrydowy model odsprzedaży poprzez nawiązanie współpracy z naszymi partnerami VCSP. W ramach tego modelu partnerzy VAR uzupełnią swoje oferty o niektóre usługi przetwarzania w chmurze oferowane przez partnerów VCSP. Ułatwi im to spełnienie oczekiwań klientów w zakresie takich usług oraz wygenerowanie dodatkowego strumienia przychodów.

 

Nagradzanie za lojalność i wydajność

Veeam wprowadził do swojego programu ProPartner dla dystrybutorów VAR dwie nowe kompetencje. Teraz premiuje partnerów również za korzystanie z narzędzi udostępnianych za pośrednictwem Centrum Marketingu Veeam oraz za pozyskiwanie nowych klientów dla konkretnych produktów z oferty strategicznej Veeam. Inwestuje też w swoich partnerów VAR i dystrybutorów w ramach zarządzania przez cele (ang. Management by Objectives ― MBO) oraz nagradza tych najbardziej efektywnych na podstawie różnych wskaźników wydajności. Veeam dzieli swoje przedsiębiorstwa partnerskie na warstwy i premiuje m.in. za wkład w pozyskiwanie nowych klientów w ramach programu premii za wywieranie wpływu.

 

Program ProPartner został zmodernizowany z myślą o potrzebach klientów końcowych. Umożliwi to partnerom reagowanie na coraz szybciej zmieniające się wymagania klientów związane z transformacją cyfrową, ochroną danych i cyberbezpieczeństwem. Ponadto Veeam zapewni partnerom dodatkowe korzyści i ochronę oraz będzie nagradzać najwydajniejszych partnerów VAR i dystrybutorów.

“Koszt wykluczenia Huawei wyniósłby dziesiątki miliardów” – mówi w programie “Liderzy branży” IT Reseller TV Ryszard Horodyński, Dyrektor ds. Strategii i Komunikacji w Huawei.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Feardemic rozbudowuje portfolio gier, liczy na poszerzenie grona odbiorców.

Feardemic - spółka-córka Bloober Team i wydawca gier z gatunku horror - poszerza swoje portfolio wydawnicze, aby trafić do większej grupy odbiorców, poinformował CEO...

Warszawski Instytut Bankowości/Związek Banków Polskich: 86% Polaków czuje się bezpiecznie, korzystając...

Liderem w obszarze cyberbezpieczeństwa są banki (54%), wyprzedzając tym samym firmy technologiczne (31%) oraz wojsko i policję (30%), wynika z badania "Postawy Polaków wobec...

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

Najnowsze

Poważna luka bezpieczeństwa w procesorach Apple

Badacze z kilku amerykańskich uczelni (m.in. University of Texas w Austin i University of California, Berkeley) odkryli poważną lukę w zabezpieczeniach chipów Apple M1...

Cisco i Microsoft transmitują dane z prędkością 800 Gb/s za...

Cisco ogłosiło sukces, jakim jest przesył danych z prędkością 800 Gb/s transatlantyckim kablem komunikacyjnym Amitié, który biegnie przez 6 234 km - z Bostonu...

Snowflake współpracuje z NVIDIA, aby dostarczyć klientom kompleksową platformę AI

Snowflake, firma oferująca Chmurę Danych, ogłosiła na konferencji NVIDIA GTC rozszerzoną współpracę z firmą NVIDIA. Jej efektem będzie wzmocnienie pozycji klientów korporacyjnych dzięki platformie...

Bank BNP Paribas rozpoczął wdrażanie Oracle Fusion ERP Cloud, pierwszym na...

Bank BNP Paribas rozpoczął wdrażanie Oracle Fusion ERP Cloud. Będzie to pierwszy w sektorze bankowym system Enterprise Resource Planning (ERP) działający całkowicie w chmurze....

OVHcloud poszerza portfolio chmury publicznej o usługę Managed Rancher Service inicjując...

Grupa OVHcloud, europejski lider w dziedzinie chmury, podczas konferencji KubeCon Europe 2024 ogłosiła wprowadzenie nowych usług do rosnącej oferty chmury publicznej, liczącej ponad 40...