Samsung Business Summit & Channel Meeting 2022 to kolejne, świetnie zorganizowane wydarzenie koreańskiej firmy w Polsce. Skorzystaliśmy z tej okazji by porozmawiać z Adamem Parzonką, Head of Sales Displays w Samsung Electronics Polska.
Samsung swoje wydarzenia partnerskie organizuje z niemałym rozmachem, co jest zrozumiałe, jeśli przypomnimy sobie, że w Polsce koreański gigant sprzedaje wyłącznie poprzez partnerów. Kanał partnerski jest więc dla Samsunga kluczowy, co zresztą ze sceny padało wielokrotnie. Wydarzenie łączy
“(…) my już wiemy, że ten rok będzie bardzo owocny dla obu stron, zarówno dla naszych partnerów, jak i dla firmy Samsung, szczególnie dywizji Display” – powiedział Adam Parzonka, Head of Sales Displays w Samsung Electronics Polska – “Chciałbym też uchylić rąbka tajemnicy, mówiąc, że już w grudniu otworzymy nowy showroom w Warszawie na Postępu 14 (…) To będzie spektakularne otwarcie.”
Warto przypomnieć, że tegoroczny Samsung Business Summit & Channel Meeting 2022 był wydarzeniem realizowanym w formule dwudniowej. Oznacza to dwa razy więcej wystąpień i przekazywanych na nich wiedzy, ale dla nas to dodatkowy czas na rozmowy z czołowymi osobami tak w Samsungu, jak i wśród parterów tej firmy. Dlatego w najbliższych dniach będziemy umieszczali kolejne nagrania z Samsung Business Summit & Channel Meeting 2022.