Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-486Dni -14Godzin -10Minut -51Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Xerox tworzy firmę CareAR Software Business, która umożliwi technikom serwisowym korzystanie z wiedzy doświadczonych pracowników dzięki instrukcjom na żywo, za pomocą rzeczywistości rozszerzonej.

Mariusz Laurisz
Mariusz Laurisz
Z branżą nowych technologii związany od ponad dwóch dekad. Od czterech lat Redaktor Naczelny oraz Wydawca magazynu IT Reseller Polska.

Powiązane

Xerox Holdings Corporation ogłosił utworzenie CareAR – firmy, która łączy CareAR, Inc., DocuShare® i XMPie w ramach jednej spółki holdingowej o nazwie CareAR Holdings. Firma CareER otrzymała wycenę post-money w wysokości 700 milionów dolarów po zainwestowaniu 10 milionów dolarów od ServiceNow, wiodącej firmy zajmującej się cyfrowym przepływem pracy. CareAR będzie kierowany przez prezesa i dyrektora operacyjnego Xerox – Steve’a Bandrowczaka, który rozszerzy swoją obecną rolę, aby pełnić również funkcję przewodniczącego CareAR, oraz Sama Waicberga, pierwotnego założyciela Care, Inc., który będzie pełnił funkcję prezesa CareAR.

 

Rozszerzona platforma usługowa CareAR, łącząca teraz system zarządzania treścią DocuShare, platformę cross-media XMPie i silnik sztucznej inteligencji Xerox PARC Alto AI, będzie wspierać pracowników serwisu narzędziami wizualnymi i dostępem do danych. Są one niezbędne do ciągłego świadczenia wysokiej jakości usług dla pracowników serwisu i klientów końcowych, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów operacyjnych i emisji gazów cieplarnianych przez dostawców. Podstawą nowej platformy CareAR® jest technologia rzeczywistości rozszerzonej, którą firma Xerox uzyskała dzięki przejęciu firmy CareAR, Inc., ogłoszonym na początku tego roku. Integruje się ona z usługą ServiceNow® Field Service Management i umożliwia technikom serwisowym korzystanie z wiedzy bardziej doświadczonych pracowników poprzez instrukcje na żywo dostarczane za pomocą wcześniej wspomnianej rzeczywistości rozszerzonej.

 

Platforma zarządzania usługami CareAR została zaprojektowana tak, aby była niezależna od branży i bezproblemowo integrowała się z platformą ServiceNow – lidera cyfrowego przepływu pracy. Ma tym samym zapewniać kompleksowe podejście do zleconych zadań, oraz wysokiej jakości wyniki dla klientów i pozytywne doświadczenia z oferowanych usług dla przedsiębiorstw w wielu branżach. Technologia rozszerzonej rzeczywistości firmy zmienia ekosystem świadczenia usług i odpowiada na kluczowe wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem i wsparciem pracowników, w tym:
  • Wzmocnienie wsparcia pracowników dzięki narzędziom wizualnym i dostępowi do danych, które są potrzebne do konsekwentnego świadczenia wysokiej jakości usług dla pracowników serwisowych i klientów końcowych, przy jednoczesnym obniżeniu kosztów operacyjnych i emisji gazów cieplarnianych przez dostawców usług.
  • Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z umiejętnościami pracowników – związanych przede wszystkim z odchodzącymi na emeryturę osobami. Ponieważ obecnie, duża część doświadczonych pracowników przechodzi na emeryturę, organizacje usługowe nie będą już mogły polegać na szkoleniu opartym na przyuczaniu do zawodu, które od dziesięcioleci utrzymywało firmy usługowe. CareAR pomoże wykorzystać i zoptymalizować czas doświadczonych pracowników oraz umożliwi nowym pracownikom czerpanie z repozytorium wiedzy nadzorowanego przez predykcyjne możliwości sztucznej inteligencji CareAR.
  • Wspieranie celów zrównoważonego rozwoju i społecznej odpowiedzialności pracodawców usługowych. CareAR ułatwia zdalne działania prewencyjne i konserwacyjne, redukując w ten sposób początkowe i kolejne dyspozycje techników. Niższe wysyłki skutkują mniejszą liczbą jeżdżących na trasach ciężarówek, a tym samym obniżeniem emisji dwutlenku węgla dla organizacji serwisowych. Dodatkowo lepiej poinformowani pracownicy zapewniają bezpieczniejsze miejsce pracy.

 

Xerox zapewnił firmie CareAR możliwości, których potrzebują branże intensywnie korzystające z usług, z instrukcjami w czasie rzeczywistym, narzędziami wizualnymi i dostępem do danych na wyciągnięcie ręki każdego użytkownika, a wszystko to napędzane przez predykcyjną sztuczną inteligencję. Tworząc platformę, która jest intuicyjna dla cyfrowo rodzimych pracowników, oraz dzięki inwestycjom ServiceNow, wierzymy, że CareAR zdefiniuje i rozwinie kategorię Service Experience Management, rewolucjonizując branże w czasie, gdy jest to najbardziej potrzebne — powiedział wiceprezes i dyrektor generalny Xerox, John Visentin.

 

– Nasi klienci nigdy tak pilnie nie potrzebowali przepływów pracy, które zapewniają większą wydajność operacyjną, lepsze wyniki dla klientów i środowiska oraz większe bezpieczeństwo. Nasza inwestycja odzwierciedla nasze przekonanie, że CareAR ma potencjał dostarczania światowej klasy rzeczywistości rozszerzonej na poziomie korporacyjnym. Klienci korzystający z tej metody przez platformę ServiceNow mogą lepiej zdalnie radzić sobie z problemami, przyspieszając czas ich rozwiązywania i zmniejszając potrzebę kosztownych wizyt na miejscu, co również znacznie zmniejsza emisje dwutlenku węgla. Razem zapewniamy potężne usługi dla przedsiębiorstw w nowym świecie pracy — powiedział John Ball, starszy wiceprezes ds. przepływów pracy klientów w ServiceNow.

 

W związku z transakcją Xeroxowi doradzał Mizuho Securities USA oraz Willkie Farr & Gallagher LLP.

 

 

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Feardemic rozbudowuje portfolio gier, liczy na poszerzenie grona odbiorców.

Feardemic - spółka-córka Bloober Team i wydawca gier z gatunku horror - poszerza swoje portfolio wydawnicze, aby trafić do większej grupy odbiorców, poinformował CEO...

Warszawski Instytut Bankowości/Związek Banków Polskich: 86% Polaków czuje się bezpiecznie, korzystając...

Liderem w obszarze cyberbezpieczeństwa są banki (54%), wyprzedzając tym samym firmy technologiczne (31%) oraz wojsko i policję (30%), wynika z badania "Postawy Polaków wobec...

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

Najnowsze

Sopra Steria i OVHcloud rozszerzają partnerstwo. Nowa wspólna oferta usług w...

OVHcloud, wiodący europejski dostawca chmury oraz Sopra Steria, lider w dziedzinie doradztwa, usług cyfrowych i rozwoju oprogramowania, ogłosiły rozszerzenie partnerstwa w Europie. Współpraca skupiać się...

Eksperci alarmują, brakuje ekspertów od cyberbezpieczeństwa. Specjalistów jak na lekarstwo…

Cyberataki, których od momentu wybuchu pandemii doświadczyło pół miliona Polaków, to piąte (obok polaryzacji politycznej, walki o rynki między mocarstwami, degradacji naturalnych ekosystemów i...

Jak Samsung tworzy innowacje przyszłości, wyjaśnia Telly Lee, wiceprezes działu Home...

Żyjemy w szybko zmieniającym się świecie, który wymaga od nas nieustannej adaptacji. Najnowsze urządzenia i technologie Samsung wyznaczają nowe ekscytujące kierunki w różnych dziedzinach...

“W zdrowiu i w chorobie” czyli jaki wybrać dostawcę chmury?

Wraz z popularnością chmury obliczeniowej, pojawia się na rynku coraz więcej dostawców usług cloud. Niestety jak ze wszystkim - im większy wybór, tym trudniej...

Nowe taktyki ataków na organizacje przemysłowe, wnioski z nowego raportu Kaspersky.

Eksperci z firmy Kaspersky wykryli nową, szybko ewoluującą serię kampanii cyberszpiegowskich, w ramach której zaatakowano ponad 2 000 przedsiębiorstw przemysłowych na całym świecie. Tym,...