Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-37Dni -2Godzin -20Minut -32Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Żabka zakończyła remodeling całej sieci ponad 6500 sklepów.

Powiązane

Żabka zakończyła remodeling całej sieci ponad 6 500 sklepów, które obecnie będą funkcjonowały w nowym koncepcie, podała spółka. Sieć funkcjonuje również z nowym oznaczonym zielonym logo z uśmiechem.

“Dokonaliśmy jednego z największych remodelingów sklepów w Europie, angażując w ten proces niemal wszystkie departamenty naszej firmy. Od 2016 roku zmodernizowaliśmy ponad 4 tysiące sklepów, otwierając jednocześnie 2 500 nowych lokalizacji. Dokonaliśmy kluczowych zmian nie tylko w identyfikacji wizualnej sklepów, ale także w asortymencie, aranżacji oraz wyposażeniu. Nowy, otwarty na zmiany format przyciągnął o 20% więcej nowych klientów i pozwolił nam jeszcze szybciej reagować na potrzeby konsumentów. Żabka, dzięki zmianie formatu, była gotowa na transformację cyfrową i odpowiedzialne działanie w zakresie środowiska naturalnego i najbliższego otoczenia. Dziś to jedna z najbardziej dynamicznych i najszybciej rozwijających się sieci convenience na świecie” – powiedział prezes Żabka Polska Tomasz Suchański, cytowany w komunikacie.

Proces modernizacji sklepów rozpoczął się w 2016 roku od 51 zmienionych placówek. Po 4 latach sieć zmieniła koncepcję wszystkich sklepów. Od 2016 roku każda nowo otwarta Żabka uruchamiana była w nowym formacie, podano także.

Spółka przypomniała, że od 2018 r. realizuje inwestycje w transformację cyfrową.

“Sieć we współpracy z partnerami technologicznymi jak Microsoft zaprezentowała innowacje technologiczne, które mają ułatwić zakupy i zarządzanie sklepami. Wśród nich znalazły się m.in. inteligentne półki, kasy samoobsługowe, kasy jednosekundowe, elektroniczne cenówki, itp. Narzędzia te, wykorzystujące m.in. analizę danych i sztuczną inteligencję, umożliwiają minimalizację czasu obsługi klientów, wygodniejszą i bardziej przyjazną komunikację oferty, lepsze dostosowanie asortymentu do oczekiwań nabywców oraz udoskonalenie logistyki. W tym okresie sieć wdrożyła także aplikację mobilną żappka, pozwalającą na jeszcze lepszą prezentację oferty, angażującą komunikację z klientami oraz łatwiejsze korzystanie z dodatkowych usług.” – czytamy dalej.

Sieć Żabka liczy obecnie ponad 6 500 sklepów. Od stycznia br. otwartych zostało pół tysiąca nowych sklepów. Do końca 2020 roku planowane jest uruchomienie kolejnych 500 placówek w całej Polsce.

ZOSTAW KOMENTARZ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

DHL Express Polska czasowo wzmocni flotę Airbusem A300.

W związku z większym zapotrzebowaniem na transport przesyłek z Niemiec i Azji, DHL Express Polska dokona czasowego wzmocnienia floty lotniczej, poinformowała firma. "Obserwujemy zwiększone zapotrzebowanie...

e-HR – nowoczesne rozwiązanie we współczesnych firmach. W codziennej pracy działu...

W codziennej pracy HR-owcy wykorzystują wiele dokumentów, które gromadzą w segregatorach. Teczki osobowe, CV kandydatów czy oferty pracy najczęściej przechowywane są na komputerach lub...

Orange i Oppo ogłosiły partnerstwo w zakresie personalizacji urządzeń i eSIM.

Orange i Oppo ogłaszają europejskie partnerstwo w zakresie wspólnych innowacji w celu pionierskiej personalizacji urządzeń dystrybuowanych na wolnym rynku i przewodzenia rozwojowi eSIM, podało...

Dell Technologies: 81% polskich organizacji priorytetyzuje cyfrową transformację.

Polskie organizacje są coraz mocniej zdigitalizowane, a 81% priorytetyzuje cyfrową transformację, wynika z badania "Digital Transformation Index 2020" Dell Technologies. "Tegoroczny indeks, w którym udział...

Oppo nawiązał współpracę z Deutsche Telekom ws. rozwoju 5G m.in. w...

Producent urządzeń mobilnych Oppo nawiązał strategiczną współpracę z jednym z wiodących operatorów usług telekomunikacyjnych w Europie - Deutsche Telekom, który w Polsce działa pod...

Najnowsze

Volvo dostarczy 17 elektrycznych autobusów dla MPK w Łodzi.

Volvo podpisało umowę na dostawę 17 elektrycznych autobusów miejskich dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacji w Łodzi, podała spółka. "Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacji w Łodzi na początku sierpnia...

Parlament Europejski: Polska Wódka wśród 100 produktów chronionych przed podrabianiem w...

Komisja Handlu Parlamentu Europejskiego rekomenduje Parlamentowi poparcie umowy między Unią Europejską a Chinami, której celem jest ochrona 100 regionalnych produktów europejskich w Chinach i...

LPP oczekuje kilkunastu mld zł przychodów w 2021 r.

LPP podchodzi optymistycznie do oczekiwań na przyszyły rok i spodziewa się kilkunastu mld zł przychodów w 2021 r. wobec 9 mld zł oczekiwanych w...

Rząd ma zająć się dziś m.in. projektami dot. promocji offshore i...

Rząd zajmie się dzisiaj m.in. projektem ustawy o promowaniu wytwarzania energii elektrycznej w morskich farmach wiatrowych oraz projektem uchwały Rady Ministrów, dotyczącym pierwszego etapu...

Prezes CCC: Udział e-commerce w sprzedaży Grupy przekroczy 50% w 2022...

Udział e-commerce w sprzedaży Grupy CCC przekroczy 50% w 2022 roku, tj. wyniesie więcej niż zakłada strategia (35-40%), zapowiedział prezes CCC Marcin Czyczerski. "Sprzyja nam...