Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-1282Dni -17Godzin -41Minut -19Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Bezmiar okazji na AliExpress podczas Festiwalu Zakupów 11.11

Mariusz Laurisz
Mariusz Laurisz
Z branżą nowych technologii związany od ponad dwóch dekad. Od czterech lat Redaktor Naczelny oraz Wydawca magazynu IT Reseller Polska.

Powiązane

AliExpress, globalna platforma e-commerce, rozpoczyna właśnie Międzynarodowy Festiwal Zakupów 11.11. Podczas tegorocznej edycji dla polskich konsumentów przygotowano jeszcze więcej atrakcji, jeszcze szerszy asortyment dostępny w okazyjnych cenach oraz jeszcze szybsze dostawy. Promocja rozpocznie się 11 listopada o godzinie 9:00 i potrwa do 13 listopada do godziny 9:00.

 

– Organizowany przez AliExpress od 2008 roku Festiwal Zakupów 11.11 stał się największym na świecie wydarzeniem łączącym zakupy z rozrywką. W celu zapewnienia sprawnych dostaw w czasie pandemii, wprowadziliśmy w naszej infrastrukturze logistycznej szereg zmian wykorzystujących nowe technologie. Konsekwentnie realizujemy wizję rozwoju globalnego handlu internetowego, z którego mogą korzystać sprzedawcy i konsumenci niezależnie od miejsca na świecie, w którym się znajdują

– powiedział Wang Mingqiang, dyrektor generalny AliExpress.

 

Szybsze dostawy do Polski
Płynne i coraz szybsze dostawy podczas festiwalu 11.11 realizuje Alibaba Group Cainiao Smart Logistics Network we współpracy z lokalnymi partnerami – Pocztą Polską, InPost i DHL. W sierpniu 2020 Cainiao uruchomiło nowe połączenie lotnicze, która przyspieszyło średni czas dostawy między Chinami a Polską o ponad 80% w porównaniu do ubiegłego roku. Wybrane towary docierają do polskich konsumentów już w 10 dni roboczych. Użytkownicy standardowej metody wysyłki AliExpress mogą również skorzystać z dostawy do ponad 9 tysięcy paczkomatów InPost w całej Polsce.

 

– Od początku pandemii zainwestowaliśmy w usprawnienie logistyki, aby w tym trudnym okresie zapewnić naszym klientom jak najlepszą obsługę. Doprowadziło to do znacznego skrócenia czasu dostawy całego asortymentu dostępnego na platformie. Podczas Festiwalu Zakupów 11.11 polscy konsumenci będą mogli dodatkowo skorzystać z szybkiej 3-dniowej dostawy wybranych produktów, które będą wysyłane bezpośrednio do Polski.

– powiedział Gary Topp, prezes AliExpress na Europę Środkowo-Wschodnią.

 

Shoppertainment, czyli zakupy i rozrywka w jednym
Niedawno AliExpress rozwinął nowy koncept, zwany shoppertainment, który polega na połączeniu zakupów z rozrywką. Jest to wyjście naprzeciw zmianom w handlu, przeniesieniu zakupów do Internetu, ale także szukaniu różnych form rozrywki w świecie online. Badania wykazały, że konsumenci są teraz bardziej skłonni do wypróbowywania nowych rzeczy, w tym robienia zakupów przez media społecznościowe, łącząc to np. z oglądaniem transmisji na żywo. AliExpress stworzył platformę Connect, która umożliwia influencerom na całym świecie generowanie nowych źródeł dochodów, a markom dostępnym na platformie rozwijania swojej działalności. AliExpress Connect wykorzystuje najnowsze trendy, łącząc rozrywkę z zakupami, poprzez sprzedaż artykułów w trakcie transmisji na żywo. Jak dotąd Polska jest krajem o największej liczbie zapisów na platformę Connect, za sprawą współpracy z agencją IndaHash, która dba o jak najlepsze przygotowanie influencerów do livestreamów. Podczas Festiwalu Zakupów 11.11 w ciągu jednego dnia aż 100 polskich influencerów przeprowadzi transmisje na żywo. Po raz pierwszy będą to także polskie gwiazdy, takie jak Adam Zdrójkowski, znany z serialu Rodzinka.pl.

 

– Na naszym rynku nigdy wcześniej nie przeprowadzono jednocześnie aż tylu transmisji online na żywo. Będzie to ogromne wyzwanie logistyczne, wymagające wsparcia technologicznego

– mówi Maciej Wojciechowski, szef kampanii AliExpress w IndaHash.

Festiwal Zakupów 11.11 rozpocznie się na platformie AliExpress 11 listopada o godzinie 9:00 i potrwa do 13 listopada do godziny 9:00. Cały asortyment będzie objęty rabatem w wysokości nawet do 70 proc.

AliExpress
Uruchomiony w 2010 r. AliExpress (https://pl.aliexpress.com/) to globalna platforma handlu detalicznego, umożliwiająca konsumentom
z całego świata dokonywanie zakupów bezpośrednio u producentów i dystrybutorów głównie w Chinach. Celem AliExpress jest stworzenie lokalnej i globalnej platformy sprzedaży dla międzynarodowych firm. Obecnie AliExpress jest dostępny w wielu językach, m.in.: angielskim, rosyjskim, portugalskim, hiszpańskim, włoskim, polskim i francuskim.

Programista po polsku. Antybadanie 2020 obala stereotyp technologicznego geeka.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Feardemic rozbudowuje portfolio gier, liczy na poszerzenie grona odbiorców.

Feardemic - spółka-córka Bloober Team i wydawca gier z gatunku horror - poszerza swoje portfolio wydawnicze, aby trafić do większej grupy odbiorców, poinformował CEO...

Warszawski Instytut Bankowości/Związek Banków Polskich: 86% Polaków czuje się bezpiecznie, korzystając...

Liderem w obszarze cyberbezpieczeństwa są banki (54%), wyprzedzając tym samym firmy technologiczne (31%) oraz wojsko i policję (30%), wynika z badania "Postawy Polaków wobec...

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

Najnowsze

Poważna luka bezpieczeństwa w procesorach Apple

Badacze z kilku amerykańskich uczelni (m.in. University of Texas w Austin i University of California, Berkeley) odkryli poważną lukę w zabezpieczeniach chipów Apple M1...

Cisco i Microsoft transmitują dane z prędkością 800 Gb/s za...

Cisco ogłosiło sukces, jakim jest przesył danych z prędkością 800 Gb/s transatlantyckim kablem komunikacyjnym Amitié, który biegnie przez 6 234 km - z Bostonu...

Snowflake współpracuje z NVIDIA, aby dostarczyć klientom kompleksową platformę AI

Snowflake, firma oferująca Chmurę Danych, ogłosiła na konferencji NVIDIA GTC rozszerzoną współpracę z firmą NVIDIA. Jej efektem będzie wzmocnienie pozycji klientów korporacyjnych dzięki platformie...

Bank BNP Paribas rozpoczął wdrażanie Oracle Fusion ERP Cloud, pierwszym na...

Bank BNP Paribas rozpoczął wdrażanie Oracle Fusion ERP Cloud. Będzie to pierwszy w sektorze bankowym system Enterprise Resource Planning (ERP) działający całkowicie w chmurze....

OVHcloud poszerza portfolio chmury publicznej o usługę Managed Rancher Service inicjując...

Grupa OVHcloud, europejski lider w dziedzinie chmury, podczas konferencji KubeCon Europe 2024 ogłosiła wprowadzenie nowych usług do rosnącej oferty chmury publicznej, liczącej ponad 40...