Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Zapraszamy już za:

-1283Dni -11Godzin -46Minut -41Sekund

 

 

Strona w budowie, zapraszamy wkrótce...

Fujitsu ponownie z tytułem Championa w najnowszym, niezależnym rakingu Canalys – 2022 EMEA Channel Leadership Matrix 

Mariusz Laurisz
Mariusz Laurisz
Z branżą nowych technologii związany od ponad dwóch dekad. Od czterech lat Redaktor Naczelny oraz Wydawca magazynu IT Reseller Polska.

Powiązane

Czołowi globalni analitycy IT przyznali Fujitsu tytuł Championa w zestawieniu Canalys 2022 EMEA Channel Leadership Matrix. To wyróżnienie będące odzwierciedleniem stałego zaangażowania w program partnerski i doskonalenia z roku na rok kluczowych wskaźników, pokazujące także pozytywną opinię samych partnerów o Fujitsu. Firma otrzymała ten tytuł już po raz trzeci. Jej partnerzy szczególnie wysoko ocenili zakres oferowanego wsparcia technicznego, poziom zarządzania oraz zaangażowania w potrzeby dystrybutorów technologii i resellerów.

Wyróżnienie podkreśla zaangażowanie Fujitsu w dwupoziomowy kanał partnerski w regionie EMEA. Już ponad 80% sprzedaży w regionie jest realizowane za pośrednictwem partnerów, a Fujitsu planuje zwiększyć ten udział do 90% w ciągu najbliższych trzech lat, przenosząc bezpośrednich klientów strategicznych do kanału partnerskiego. Projekty realizowane w jego ramach koncentrują się na czterech strategicznych obszarach, jakimi są: transformacja cyfrowa oparta na danych, rozwiązania SAP, chmura hybrydowa i transformacja miejsc pracy.

 

– Nieustannie rozwijamy program, który umożliwia naszym wartościowym partnerom wykorzystywanie pełni ich umiejętności i pojawiających się możliwości. Cieszymy się, że w tym roku ponownie zostaliśmy wyróżnieni przez Canalys. To dowód na to, iż Canalys dostrzega, że Fujitsu stale rozwija się i dostraja do potrzeb kanału, koncentrując się na dostarczaniu odpowiedniego wsparcia we właściwym czasie, w prosty i przejrzysty sposób. Nieustannie poszerzamy możliwości naszego ekosystemu, zapraszając do niego mistrzów technologii i niezależnych dostawców oprogramowania – a wkład każdego z nich zostaje odpowiednio i sprawiedliwie doceniony – mówi Fernanda Catarino, Head of Channel, Alliances and Ecosystem Europe w Fujitsu.

 

 

Dostawcy technologii, tacy jak Fujitsu, dostosowują się do dynamiki branży

Według Canalys, branża IT szybko się zmienia, napędzana presją ekonomiczną i geopolityczną oraz długoterminowymi transformacyjnymi zmianami technologicznymi. Te i inne czynniki zwiększają presję na dostawców, aby wprowadzali innowacje w strategiach wejścia na rynek, angażowali partnerów i równoważyli wiele, często konkurujących ze sobą kanałów.

 

– Zapotrzebowanie na elastyczny, profesjonalny i zróżnicowany ekosystem partnerski jest większe niż kiedykolwiek. Klienci oczekują wsparcia, ponieważ projekty IT stają się coraz bardziej złożone, rosną zagrożenia z zakresu cyberbezpieczeństwa oraz wyzwania dotyczące umiejętności technicznych. Jednocześnie kurczą się budżety. Dlatego teraz, bardziej niż kiedykolwiek, dostawcy tacy jak Fujitsu muszą priorytetowo traktować zadowolenie partnerów, tworzyć zaawansowane programy, narzędzia i platformy, nagradzać wiedzę i zarządzać konfliktami. Wszystko to przy jednoczesnym upraszczaniu procesów i zmniejszaniu kosztów administracyjnych. Te wyzwania jeszcze bardziej podniosły poprzeczkę dla Championów w tym roku – podsumowuje Alastair Edwards, szef analityków Canalys.

 

W swoim najnowszym badaniu firma Canalys uwzględniła ponad 30 dostawców technologii, zarówno sprzętu, oprogramowania, chmury jak i cyberbezpieczeństwa, rozwijających kanały partnerskie w regionie EMEA. Pozycja dostawcy w zestawieniu Canalys Leadership Matrix jest określana na podstawie informacji zwrotnych od partnerów oraz szczegółowej oceny ostatnich działań i planów skierowanych do partnerów. Osiągnięcie statusu Championa oznacza, że dostawca zaprezentował najwyższy poziom doskonałości w zarządzaniu kanałem partnerskim w ciągu roku, w porównaniu z jego odpowiednikami z branży, zgodnie z oceną partnerów handlowych i analityków Canalys oraz poprawił wynik osiągnięty w roku ubiegłym.

Fujitsu wciąż inwestuje w swój program partnerski Fujitsu SELECT Partner, aby partnerzy mogli stawić czoła stale zmieniającym się wyzwaniom — takim jak m.in. dostępność zapasów, niedobory talentów i presja finansowa. Tym działaniom przyświeca hasło “power to empower”, podkreślające dążenie do umożliwiania partnerom angażowania się na wiele sposobów w tworzenie i napędzanie nowych źródeł przychodów. Podstawą tej filozofii jest platforma ekosystemu Fujitsu, która wspiera i zachęca do współpracy między partnerami, w celu realizacji złożonych projektów dla klientów.

 

“Za ostatni kwartał HP jest największym dostawcą komputerów w Polsce” – powiedział Andrzej Sowiński HP Inc Polska w IT Reseller TV Liderzy Branży

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Newsletter

Social media

Najpopularniejsze

Feardemic rozbudowuje portfolio gier, liczy na poszerzenie grona odbiorców.

Feardemic - spółka-córka Bloober Team i wydawca gier z gatunku horror - poszerza swoje portfolio wydawnicze, aby trafić do większej grupy odbiorców, poinformował CEO...

Warszawski Instytut Bankowości/Związek Banków Polskich: 86% Polaków czuje się bezpiecznie, korzystając...

Liderem w obszarze cyberbezpieczeństwa są banki (54%), wyprzedzając tym samym firmy technologiczne (31%) oraz wojsko i policję (30%), wynika z badania "Postawy Polaków wobec...

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości.

Rząd planuje powołanie Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości, które ma zajmować się wyłącznie problemami dotyczącymi cyberbezpieczeństwa, poinformował premier Mateusz Morawiecki. Planowane są zmiany ustawy o...

Biuro Informacji Kredytowej: Wartość pożyczek od firm pożyczkowych wzrosła o 119,9%...

Firmy pożyczkowe udzieliły w czerwcu finansowania na kwotę 661 mln zł (wzrost o 119,9% r/r), wynika z danych Biura Informacji Kredytowej (BIK). Średnia wartość...

Huawei podczas International Automobile Industry Exhibition w Szanghaju ogłosił rozpoczęcie sprzedaży...

Huawei rusza ze sprzedażą na chińskim rynku pierwszego samochodu z technologią Huawei na pokładzie. Od środy 21 kwietnia, elektryczny samochód SERES SF5 będzie dostępny...

Najnowsze

Poważna luka bezpieczeństwa w procesorach Apple

Badacze z kilku amerykańskich uczelni (m.in. University of Texas w Austin i University of California, Berkeley) odkryli poważną lukę w zabezpieczeniach chipów Apple M1...

Cisco i Microsoft transmitują dane z prędkością 800 Gb/s za...

Cisco ogłosiło sukces, jakim jest przesył danych z prędkością 800 Gb/s transatlantyckim kablem komunikacyjnym Amitié, który biegnie przez 6 234 km - z Bostonu...

Snowflake współpracuje z NVIDIA, aby dostarczyć klientom kompleksową platformę AI

Snowflake, firma oferująca Chmurę Danych, ogłosiła na konferencji NVIDIA GTC rozszerzoną współpracę z firmą NVIDIA. Jej efektem będzie wzmocnienie pozycji klientów korporacyjnych dzięki platformie...

Bank BNP Paribas rozpoczął wdrażanie Oracle Fusion ERP Cloud, pierwszym na...

Bank BNP Paribas rozpoczął wdrażanie Oracle Fusion ERP Cloud. Będzie to pierwszy w sektorze bankowym system Enterprise Resource Planning (ERP) działający całkowicie w chmurze....

OVHcloud poszerza portfolio chmury publicznej o usługę Managed Rancher Service inicjując...

Grupa OVHcloud, europejski lider w dziedzinie chmury, podczas konferencji KubeCon Europe 2024 ogłosiła wprowadzenie nowych usług do rosnącej oferty chmury publicznej, liczącej ponad 40...